54. Bölüm

1.2K 56 0
                                    


      "Selam." Ben düşüncelerime daldığım sırada arkasını dönüp beni görmüş olan kadın yumuşak bir ses tonuyla konuştuğunda ise irkildim ve mecburen cevap verdim. "Merhaba."

   "Sen Ekim'in misafirisin, değil mi?" Aramızdaki mesafeyi kapatıp azami bir boşluk bıraktığında yutkundum ve başımı salladım. "Evet." Hadi ekibe haber vermiş olması normaldi ama Lale nereden biliyordu ki? 

    Elindeki bardağı bana doğru uzattı. "İlk ikram benden olsun o zaman. Umarım sade kahve seviyorsundur." Gülümseyerek söylediği şey üzerine onu geri çeviremedim ve bardağı alırken teşekkür ettim.

  "Senin için sorun olmazsa biraz konuşabilir miyiz?" Sorduğu soru üzerine kaşlarım istemsizce havalanırken ne diyeceğimi bilemedim. Lale Kayalı benimle ne konuşmak istiyor olabilirdi ki?

    Ne gibi bir şey olabilirdi de bu kadar kibar bir şekilde sormuştu yani?

   "T-tabi, buyurun." Cevabım üzerine oturmam için koltuğu işaret etti. "Lütfen rahat ol. Ben aslında öyle göründüğüm kadar soğuk nevale biri değilimdir." Bense rahatsız bir şekilde otururken bir şey söylemek yerine konuşmaya başlamasını bekledim.

   "Adın Renk'ti, değil mi?" Doğru hatırlayıp hatırlamadığını teyit etme amaçlı sorduğu soruya karşın onu onayladım. "Bak Renk; seni buraya getirmesini Ekim'den ben rica ettim, çünkü seninle konuşmak istedim."

     İçimde yeşeren merak tohumları iyiden iyiye büyürken araya girmedim. "O gece çıkan haber tamamen asparagastı. Bizim Ekim'le aramızda olanlar iki yıl önce bitti ve o zamandan beri asla bir şey olmadı."

    Gözümün önüne gelen o magazin haberiyle nabzım hızlanmaya başlarken nefesimi kontrol altında tutmak için büyük bir çaba sarf ettim. "Benim zaten yaklaşık sekiz aydır bir ilişkim var. Hatta o gece başta erkek arkadaşım da yanımızdaydı ama acil bir işi çıktığı için erken ayrılmak zorunda kaldı. Ekim de mekan çıkışında kalabalıktan rahat geçebileyim diye bana yardımcı oldu, o kadar."

   Bir elini dizime koydu ve devam etti. "Bak aranızda ne olduğuna dair bir fikrim yok, özel hayatınıza bulaşmak haddim de değil zaten. Ama Ekim için herhangi bir değerin olmasaydı ben ne dersem diyeyim seni buraya getirmezdi, ona eminim. O yüzden sana bunları anlatmak istedim."

    "Ekim anlatmıştı zaten, zahmet etmenize gerek yoktu ama yine de teşekkür ederim." Saniyeler süren gergin sessizliğin ardından konuştuğumda hafifçe gülümsedi. "Bana 'siz'  diye hitap etmene gerek yok." Sonrasında ise gözlerimizi birleştirdi ve devam etti.

    "Sana benden bir abla tavsiyesi; Ekim'in iş çevresindeki kadınlarla bir ilişki yaşanması pek muhtemel değil, iş etiği gereği böyle bir duruma sokmaz kendini. Öyle bir kuralı vardır."

      Zamanında epey uzun bir süre birlikte oldukları için Ekim'i iyi tanıdığına emindim. Zaten bildiğim kadarıyla onların tanışması da sette olmamıştı, yani doğru söylüyor olma ihtimali epey fazlaydı.

   "Ben veya iş çevresinden biri asla tehlike arz etmez yani." Söylediği şey üzerine tam araya gireceğim sırada beni engelledi. "İkili ilişkilerde merak ve kıskançlığın olmaması işten bile değil Renk, bunu anlayacak kadar tecrübeliyim. O yüzden kendini savunmana gerek yok."

    "Ben ne diyeceğimi bilmiyorum." Kahveden bir yudum alıp kuruyan boğazımı ıslattım. "Sizinle-" Otomatik olarak söylediğim şeyden sonra kendimi durdurdum. "Yani seninle böyle bir konuyla ilgili konuşmak biraz gerilmeme sebep oldu galiba."

   Ben cümlemi bitirdiğim sırada biraz ileriden Lale'ye seslenildiğinde ayaklandı. Sanırım provaya başlayacaklardı. "Şimdi gitmem gerekiyor ama son bir şey daha söyleyeceğim." Sonrasında çevreye hızlıca göz gezdirip birilerinin duyup duymadığını kontrol etti.

   "Dediğim gibi, iş çevresinden bir kadın sıkıntı çıkartamaz senin için. Ama Cansu..." Kısık sesle konuşmasına rağmen duyduğum o isimle istemsizce gerilirken nefesimi tuttum.

   Lale, Cansu'nun kim olduğunu biliyor muydu?

   Onun da gergin olduğu yüzünden okunurken burukça gülümsedi. "Ekim senin için gerçekten önemliyse o kızı göz andı etme. Cansu'ya dikkat et Renk. O,Ekim'in hayatında olduğu sürece kimse Ekim'in önceliği olamaz. Cansu buna asla müsade etmez."

🌸🌸🌸
Lütfen oy vermeyi unutmayın.. ☺️😇

TARİHİ GEÇMİŞ AŞK (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin