3.5K 289 50
                                    

O pastalar nasıl öyle duruyor hep çok merak etmişimdir smkskskd cidden nasıl yıkılmıyor bunlar?

"Işıl? O kolileri yukarı taşır mısın?"

"Tamam!"

Kolileri koyduğum arabayı iterek asansöre taşıdığımda rahat bir nefes alarak sırtımı duvara yasladım.

Arabayı üst kata itip kolileri yerleştirdikten sonra hızla aşağı inip kasaya geçtim. Bugün epey bir yoğundu ve ilk haftamdan böyle bir yoğunluk yaşayacağım aklıma gelmezdi.

Aslında bu iş benim ilk haftama bakmıyordu ama sonuçta ben böyle tahmin etmemiştim.

Tembel teneke Işıl, hayatının zorluklarına alışmaya çalışıyordu!

Yüzümdeki gülümsemeyi bozmayarak ürünleri geçirirken kasanın çok dolduğunu fark ettim.

"Yeni kasa açar mısınız?"

"Karşı kasa da çalışsın ama ya bu ne böyle!"

Bir kaç müşterinin sistemleriyle aklıma geleni gerçekleştirmek için boğazımı temizledim. Umarım sesim heyecanlı falan çıkmazdı.

"Anıl Bey! Kasa açar mısınız lütfen?"

Sırıtmamak için kendimi zor tutup müşterilerle ilgilenmeye devam ettiğim sıra gözüm önümden zorlukla geçen Anıl'a takılmıştı. Elimde süt kutusu öylece kaldığımda bir an için gözünün buraya kaydığını hissedip heyecanlandım.

Tabi şu durumda pek uzun sürmedi...

"Biraz hızlı olsanız? Acelem var, hâlâ sütü geçirmediniz."

Gergince gülümseyip başımı salladığımda göz ucuyla Anıl'ın alayla güldüğünü gördüm ama yüzündeki alaya kızmak şöyle dursun ben başka alemdeydim.

Ne de güzel gülüyordu mesela! Böyle akışkan çikolata kıvamında, seni mutlu eden ve tatlı. Dokunmak istediğin ama birilerinin izin vermediği o çikolata şelalesi gibi.

Daldığım yerden çıkıp başımı hızla iki yana sallayarak müşteri kalabalığını attığımda Anıl'ın hâlâ bir kaç kişiyle ilgilendiğini görüp bekledim.

Sanki bir şeylerle uğraşıyormuş gibi gözükerek ona bakarken kalbim saçma tepkiler veriyordu. Sanırım hayatımda ilk defa böyle hissediyordum ve pişman değildim.

Yüzümdeki hülyalı ifadeyle karşı kasayı bakmamı bölerek beni çağıran diğer çalışan Taner'e belli etmeden dudak büzüp yerimden ayrıldım.

"Işıl Hanım, bir bakar mısınız?"

"Tabi Taner Bey, tabi."

Buzdolabı kısmında bekleyen Taner'in yanına gidip elindeki fiyat kağıtlarına baktım.

Bugün cidden yoğun bir gündü.

"Işıl, bak sen bunları şu arka bölümdeki ürünlerinkilerle değiştireceksin, ben deterjanlarla ilgileneceğim. Tamam mı?"

Lavanta ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin