Multiye Işılcığımızı bıraktım 💛 Anıl için model bulamamış bulunmaktayım :') Erkek karakter kıtlığı var gerçekten...
•
Yüksek bir yerdeyim, önümde sürüce insan evladı bana bakıyor. Önlerde bir yerde Anıl var, bana gülümsüyor ve ilk defa gözlerini gözlerimden çekmiyor. Ona daldığım sıra yanıma kutuyla çay paketi bırakıyorlar, ben de elime alıp herkesin kafasına fırlatıyorum. Herkes de bir çoşku oluşuyor ve halkın başkanını 'Erdoğan, Erdoğan, Erdoğan' diye karşılaması gibi topyekün beni 'Işıl, Işıl, Işıl' diye alkışlıyorlar. Sonra Anıl yukarı doğru havalanıyor ve yanımda bitiyor. Gözlerini kapatıp bana doğru yaklaşıyor ve-
Bir dakika! Uyudum mu ben?
Üstüme doladığım battaniyeyi yerden alıp köşeye bıraktığım çikolata kremasını elime aldım. Televizyon'da geçenlerde ileyip beğenmediğim dizi oynamaya devam ediyordu.
Ve şu salak kız, kendine yüz vermeyen adamın yakasına yapışmaya devam ediyordu. Muhtemelen sıkıcılık beni uyuşturmuştu.
Tabi rüyamın saçmalığını görmezden gelecektim. İlk başta karşıma çıkan haberde Cumhurbaşkanı'nın halka çay fırlatması olayı bile rüyama girmişti. Asıl saçmalık ise Anıl'ın bana gülümsemesiydi ama o da güzel bei hayal olarak kalsındı artık.
Kesinlikle Anıl'ın havalanması daha az gerçekçi olduğu için onu araya bile katmıyordum, kesinlikle.
Rüyanın sonunu kaçırmış olmama sebep olan ve dizinin salak kızına bağıran annesine bakıp yüzümü buruşturdum. Tam zamanıydı yani!
En son kızın yakasına yapıştığı adamın kızın gözleri önünde başkasına yavşamasını izlemeye dayanamayıp televizyonu kapattım. Kız salaktı falan ama adam daha salaktı.
Üstüme yapışmaya yüz tutmuş kıyafetlerime bakıp ofladım. Koltukta iyice kaydığımda daha kaç gün böyle devam edecek onu düşünüyordum. İşten izin almış, evden hiç çıkmamış ve Anıl ile son bir haftadır hiç karşılaşmamıştım.
Ve sanırım artık bir duş almam gerekiyordu...
Ayaklarımla battaniyeyi itip ayaklarımı yerde sürüyerek banyonun yolunu tuttum. Bugün iznimin de son günü olduğu için Anıl ile karşılacak olmamız düşüncesi birazcık gerilmeme sebep olmuştu.
Sadece birazcık...
•
Üzerime siyah pantolon ve beyaz bol bir t-shirt geçirip saçlarımı iki yandan balık sırtı örgü ile sabitledim. Boyum zaten kısa olduğundan böyle örünce iyice küçükülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavanta ✓
SpiritualBirbirine zıt iki kalp, birbiri için atabilir mi? Yaşadığı hayattan sıkılan bir kız... İnançlarına sadık bir adam... Yolları ne kadar sıradan bir şekilde kesişse de kalplerini birleştiren sevgi o sıradanlığı bozacak kadar güçlüydü. Peki o sevgi, ara...