Karanlık Yüz ★ -49-

2.9K 193 41
                                    

İyi Okumalar :)

Multimedya :Gin için düşündüğüm karakterlerden biri düşünceleriniz  neler ? :D

~~~~

Orman bugün neşeliydi,çünkü içerisinde üç güzel çocuk barındırıyordu.Onların gülümseleri,şakaları ve sohbetleri orman sakinlerini hasret kaldıkları huzura erdiriyordu.Beyaz saçlı çocuk elinde ki ufak,sevimli eli daha çok sıkarak ''En çok beni seviyorsun değil mi ?''

Sarışın çocuk elini tutan beyaz saçlı çocuğun dediğine başta şaşırsa da sonradan gülümseyerek ''Evet !''

Siyah saçlı çocuk elini sarışın çocuktan kurtararak göğsünde birleştirdi.Somurtarak ''Ben beni sevenlerle takılırım''

Sarışın çocuk dudaklarını büzdüğünde beyaz saçlı çocuk dil çıkararak ''Sen defolabilirsin suratsız''

''Kes sesini bitli''

''Cüce''

''Boklu''

''Salak''

''Mal''

Sarışın çocuk buna dayanamayarak ''Lütfen kavga etmeyin'' dediğinde beyaz saçlı çocuk ve siyah saçlı çocuk aynı anda somurtarak sırtlarını birbirlerine çevirmişlerdi.Sarışın çocuk oluşan sessizlikten hoşlanmayınca ''Nereye gidiyoruz ?''

Beyaz saçlı çocuk az önce olanları hızla unutarak ''Yıldırım kadının yanına''

Sarışın çocuk soru sorarcasına ''Yıldırım kadın mı ? O kim ?''

Siyah saçlı çocukta hızla araya girerek ''O bu ormanın koruyucusu''

''Neden onun yanına gidiyoruz ?''

Beyaz saçlı çocuk ''Biz dörtlü bir çeteyiz,seni çetenin devamıyla tanıştırmak istedik''

Sarışın çocuk heyecanla ''Bende sizin çetenizden miyim ?!''

Siyah saçlı çocuk ''İstersen neden olmasın ?''

Sarışın çocuk hızla ellerini çırparak ''Yaşasın !'' diyerek kendi etrafında dönerek sevincini arkadaşlarıyla paylaşıyordu.Issız patikada bir süre daha yol alınca karşılarına bitkiden bir duvar çıktı.Sarışın çocuk üzüntüyle ''Burada yol kapalı.Ne yapacağız ?''

Siyah saçlı çocuk ''Bu bir kapı'' diyerek bitkileri kenara çektiğinde sarışın çocuk meraklanmıştı.Yemyeşil bitkiler yavaşça kenara çekilirken cenneti andıran manzara ayaklarına serilmişti.Ortasında ufacık bir gölü olan az önce ki ormanla alakası olmayan daha canlı başka bir orman daha vardı.Renk renk kuşlar etrafta uçuşurken sarışın çocuğun gözü gölün ortasında ki kıpırtıda takıldı.Gölde başta ufak bir dalgalanma olmuş,ardından gölün içerisinden kuğu gibi bir kız çıkmıştı.Çıplak bedeninde su damlaları kendince yol alırken dizlerine kadar gelen kıvırcık,sarı saçları onu koruyordu.Sarışın çocuğun kızı görmesiyle dudaklarından sadece tek bir kelime dökülmüştü  ''Michelle...''

***

Kılıçların birbirleriyle ettikleri sert temastan oluşan kulak tırmalayan kötü ses arenayı titretirken Michelle kılıcına daha fazla baskı uygulayınca Simon'un kullandığı bıçak parçalara ayırıldı.Simon alayla ''Demek gücünü göstermen için biraz ısınman gerekiyormuş'' diyerek elinde kalan bıçağın sapını geriye fırlattı.Elleri biçimini kaybederek alevlenirken ''Tanrıça güçlerin de hala koz olarak mı saklanıyor ?''

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin