İyi Okumalar :)
Multimedya : Sumire
~~~~
Drakula kolyeyi beyaz masanın üzerine koyarak karşısında ki o dehşet verici şeye doğru ilerlemeye başladı.Havada süzülen camdan kabin'in üzerinde elleri gezinirken dikkati fazlasıyla dağılmıştı.Başını camdan kabine yaslayarak ''Biraz daha zaman var'' diye mırıldanmıştı.Hala o gizli odadaydı ve yalnızdı.
***
Azura
Her zaman karanlık olan bu yer altı yerinden bıkmıştım artık.Drakula'nın bana emir vermesine ve her bulduğu fırsatta benimle alay etmesinden sıkılmıştım.Geldiğim günder beri araştırmaya fırsatım olmamıştı bu evi.Neden bu kadar yavaştan aldığımı bilmiyorum.Beni engelleyen şey neydi ? Cat ve diğerleri'nin bana gösterdikleri dostluk duygusunun seçeneklerden biri olduğuna emindim.Bu olayın sonunda hepsi zarar görecekti,belki de bu yüzden bir türlü planı uygulamaya başlamamıştım.Ama zaman çok yakındı.Belki de birazdan Drakula onu kullanacaktı.Ah...Bones bile sırf gruptayım diye benimle muhattap oluyordu.Dördüde çocukluk arkadaşıydı ve ben ister istemez dışlanıyordum.Bana içtenlikle besledikleri bir duygu yoktu.Onlar için sadece gruptan bir kişiydim.Merhamet duygumu yok etmenin vakti yaklaşıyordu.Herkesin aklına kazınacak bir vahşet yaşanmadan...Onu öldürmeliydim.
Yazardan
Alice ''Ne zamandır yemek yemiyorsun ?''
''Geldiğimden beri.Zaten verse de yiyeceğimi zannetmiyorum.O pisliğin elinden asla bir şey yemem.''
''En kısa sürede seni buradan çıkaracağım Sumire.Endişelenme.''
''Azura...Ona ne oldu ?''
Alice sırıtarak ''Bilmiyorum.Azurine şifreli bir şeyler dedi ama pek anladığım söylenemez''
''O bizi bırakmaz değil mi ?''
''Hayır.O beyni fındık kadar olan salak,sulugöz,gerizekalı...Sakar...Sapık...Yani kısaca aptal diyebileceğimiz kız bizi asla bırakmaz.''
''Öyleyse neden burda,Drakula'nın yanında ? Kendime sormadan edemiyorum.Neden bize yardım etmek yerine hala onlarla''
''Lanet olasıca sürtüğün bir planı var.Ama ben bile çözemedim.İstese de Drakulayı öldüremez zaten.Bir hayalet bulması gerekli...Fakat bir tane bile hayalet kalmadı.Burada ki bir şeyden şüphelenmiş olabilir mi ?''
''Onu gördüğümden beri içimde kötü bir his var''
''Bu işin sonu hiçte güzel değil Sumire.Aklımda birkaç seçenek var.Eğer onlardan biri gerçekleşirse hepimiz öleceğiz.''
''Ne ?!''
''Ahh herneyse ben burdan çıkıyorum'' diyerek oturduğu kirli yerden ayağa kalktı.
Sumire ''Ne yapmayı planlıyorsun ? Burası büyüyü engelleyen bir bariyerle korunuyor''
Alice sırıtarak ''Büyü kullanacağımı kim söyledi ?'' diyerek demir parmaklıklara yaklaştı.Parmaklıklara yaklaşmasıyla önünde ufak bir büyü çemberi belirdi.Sumire ''O ne ?''
''Burada ki bariyer'in şifresi.Birkaç seferdir Drakulayı izliyordum.İçeriye girmek için kapıya yaklaşıyor ve havada bizim göremediğimiz bir şeylerle uğraşıyordu.Ardından çıkan 'klik' sesiyle birlikte bariyer kalkıyordu ve Drakula içeriye girerek büyü kullanabiliyordu.Şifreyi de parmak haraketleri ne kadar hızlı olsa da ezberleyebilmiştim.Sadece boş bir anı bekliyordum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...