Yüksek Mertebeli Kişiler Dersi ★ -4-

3.9K 266 71
                                    

Kararlıca ''Evet,bilmek istiyorum.Benden sakladığınız şu gizemli şeyleri öğrenmek istiyorum'' dedim.Derin bir nefes alıp yaslandığı kapı duvarından uzaklaşarak bir sandalyeye ters oturdu.

''Zamanı gelecek Azura,işte o zaman..Öğreneceksin''

Sinirle ''Hayır şimdi öğrenmek istiyorum !''

''Öğrenip ne yapacaksın ?'' 

''E-En azından kendimi dışlanmış hissetmem..'' dediğimde hızlıca oturduğu sandalyeden kalkarak odayı terk etti.Giderken ise sessizce ''Daha çok küçüksün..'' dediğini duydum.Ağhh lanet olsun ! Lucifer abi Allison'un alnına elini koyarak ateşini kontrol etti,derin bir nefes alarak yatağın baş ucunda ki sandalyelerden birine oturdu.Yanında ki sandalyeyi işaret ederek ''Otursana'' daha benim yarışmama zaman olduğu için yanında ki sandalyeye oturdum.

''Şuan sana gerçekleri söylemeyerek sana haksızlık ettiğimizi,seni dışladığımızı düşünüyor olabilirsin Azura.Evet,bazı gerçekleri bilmiyor olabilirsin fakat bu seni sevmediğimiz ve dışladığımız anlamına gelmez.Seni herşeyden çok seviyoruz,bizim için çok kıymetlisin..Fakat olanları öğrenmek için sencede daha erken değil mi ?''

''Neden bu kadar çok gizlemek istiyorsunuz ?''

''Bak.Gizli kalan şeyler pek masum şeyler değiller..Bunları öğrenip bu yaşında kötü etkilenmeni istemiyoruz.Biz sadece..Seni korumak istiyoruz,senin iyiliğini düşünüyoruz.Mutsuz olmanı istemiyoruz..Her zaman ki gibi içtenlik ve tüm neşenle gülmeni istiyoruz..Ama eğer..Yine de bilmek istiyorum diyorsan..Herşeyi en başından sana anlatırım.Bunu kolay birşey olarak düşünebilirsin Azura.Fakat bunları dinlemen senin için zor olucaktır..Bunları anlatarak tekrar hatırlamak bizim için acı olucak.Bizi ve kendini düşünerek doğru bir karar vermelisin..''

buz gibi elini göğsüme hafifçe bastırarak ''Bu küçük kalbin,o bitmek tükenmeyen karanlığı kaldırabilecek, içinde barındırabilecek kadar güçlü değil.Fakat,kendin için doğru kararı verebileceğini düşünüyorum..'' diyerek tüm içtenliği ile gülümsedi.Lucifer abi bile bu kadar acı çektiyse..Herkes bu kadar acı çektiyse..Benim onlara bunu tekrar yaşatmam..Adil değil..Fakat öğrenmek istiyorum.Herşeyi,en başından sonuna kadar..Biraz daha beklemeli miydim ? Sanırım en doğrusu buydu.Hazır olduğum zaman,bahsettikleri uçsuz bucaksız karanlıklar denizine yelken açacaktım.Oradan tüm acılarıma göğüs gererek herkese sırıtacağım ! Ardından bu kadar korktukları için kendileri üzülecekler ! 

Ashley ablanın içeri endişelice girmesiyle Lucifer abi hızla ayağa kalktı.Ashley abla Allison'un yattığı yatağın başucuna geçerek ''İyi mi ?''

''Evet,şuan uyuyor'' Ashley abla ohlayarak sandalyelerden birine bıraktı kendini.

''Siz ne hakkında konşuyordunuz ?'' diye sordu şüphelice bize bakarak.Sırıtarak Lucifer abinin koluna girdim ''Senden boşanıp benimle evleneceğini söylüyordu tam da ! Değil mi Lucifer abi ?''' dediğimde Ashley abla öfkeyle  kalkarak ''Aaa yeter be sende her erkeğe yapışabilirsin ama kocama asla !''

İşaret parmağımla gözümü aşağı doğru çekip dil çıkardım ''Bee!! Al kocanıda başına çal ! Koca karı !'' diyerek odadan çıktığımda arkamdan saydırıyordu.İstemsizce güldüm.İşte,olması gereken buydu.Sahaya çıktığımda sırada benim savaşım olduğunu fark ettim.Lucy sahanın ortasında beklemekten sıkıldığını belli eden ifadesiyle dikiliyordu.Karşısına geçtiğimde sonunda beni fark edip sırıttı ve ''O yumruğun hesabını çok fena ödeyeceksin bücür'' dediğinde ona meydan okur bakışlarımla

''Arkadaşlarımı daha fazla incitmene müsaade etmeyeceğim Lucy''

Raisar abinin başlayın komutu ile hızla ona doğru sıçradım.Bu sefer onu mahfedecektim ! Sıçrayarak uçan bir tekme attım,kolunu kullanarak hafifçe geriye doğru savrularak kurtulmuştu  saldırımdan.Kolay olmayacaktı..Büyü kullanmam yasaktı.Fakat fiziksel dövüşte bir numarayım bebek !

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin