İyi Okumalar :)
Multimedya: Azura
Yeni kapağımız hakkında ne düşünüyorsunuz ? :)
~~~~
Loke Azurayı taşırken Azura tam uykuya dalmak üzereydi ki aklına Gin geldi.Hızla Loke'nin kucağından inerek Gin'in olduğu yere doğru koşmaya başladı.Gin'in yanına yavaşça çökerken yüzünü acıyla buruşturdu.Gitmişti...Gin'in bütün insanlığı gitmişti.O hala buradaydı fakat artık bir insan değildi.Kan ile beslenen o iğrenç canavarlardan biri olmuştu ! Azura hızla Gin'e sımsıkı sarıldı.Onu da koruyamamıştı.Gin'in baygın bedenini sırtlanarak taşımaya başladı.
Loke ''Azura ne yapıyosun ?''
''Ben hiç savaşmadım.Onu taşıyabilecek kadar gücüm var endişelenme''
''Ama-''
''Bu arada bunlar orman ordusu değil mi ? Elen nerde ? Onu nasıl ikna ettin.Ayrıca sizin bugün düğününüz yok muydu ?''
''Böyle bir durumda nasıl evlenebilirdim ?''
''Bilemem orasını''
''Saçmalama Azura''
''Neyse.Bu sizin bileceğiniz iş.'' diyerek adımlarını hızlandırdı.
Loke ellerini cebine yerleştirirken ''Hemen o katı haline geri döndü...''
Alice ''O kadar çok şey olmuş ki...Bizi bile hemen unutuverdi.''
Allison ''Bizi görür görmez her şeyi unutup sarılmasını bekleyemeyiz ondan Alice''
''Öyle bir şey beklediğimi söylemedim zaten.Sadece...Onu ilk defa bu kadar çökmüş gördüm.Ağlamamak için kullandığı ikinci yüzünü bile kaybetmiş.Ağlamaktan gözleri kıpkırmızıydı gördünmü ?''
Allison ''Evet...Zamanında yetişemedik.Birçok kişi yaralanmış...''
Alice ''Bunların hepsi olurken biz uyuyorduk.İnanamıyorum !''
Loke ''Bu sizin suçunuz değil.Sonuçları sizde gördünüz,o saldırılar sizi-''
Alice ''Yeterli bu kadarı Loke.Ne olduğunu zaten biliyoruz.Hatırlatmana gerek yok.''
''Kötü bir amacım yoktu ama...'' diyerek yürümeye başladı.
Alice ''Senin yaptığın her şey kötü amaçlı değil zaten'' diye tısladı.
Allison ''Tartışmanın sırası değil.''
''Haklısın...''
***
O olaydan sonra tam iki gün geçmişti.Gin dışında ki herkesi Meldy iyileştirmeyi başarmıştı.Lucy'in yaraları tam olarak iyileşmediği için Meldy ona dinlenmesi için uyku büyüleri yapıyordu.Ginde o günden beri uyanamamıştı.Teni gün geçtikte solgunlaşıyor ve daha çok terliyordu.Herkes tek bir çadırın içinde toplanmış durumu analiz ediyordu.
Michelle ''Bizi zorlayacaklarını tahmin etmiştim fakat bu kadarını beklemiyordum açıkcası.''
Alice gülerek ''Biz olmasak ne yapardınız kim bilir !'' diye böbürlenmeye başladı.
Ashley ''Sahi siz nasıl buraya kadar gelebildiniz ?''
Allison ''İtiraf etmeliyim ki şu Hades sayesinde buradayız''
Michelle ''Hades mi ?!''
Alice ''Evet...İkimizide uyandırıp olanları zihnimize aktardı.Ondan sonrada Loke'ler ile falan karşılaştık ve kendimizi burda bulduk''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...