Korumacılık ★ -20-

3.6K 213 33
                                    

İyi Okumalar :)

~~~~

...Daha yaralarım iyileşmeden bizi gökyüzü imparatorluğuna gönderdiler.Zalimler ! Bu yaralarla orduda ki görevlerde baya zorlanacağım kesin.Ayrıca Allison hala uyanmamış.Birde onu taşıyacağız ! Tabii ki arkadaşımı yük olarak görmüyorum ama o benden daha kötü durumda,bu şekilde savaşması değil ayağa kalkması mümkün değil.Neyse ki sadece orada iyileşene kadar görevden uzakta duracakmış.Bu iyi olan tek haber.Ayrılmadan daha Lucy'e hesap soracaktım...Bütün planlarım altüst oldu be ! Bugün tamamen atarlı günümdeyim.Bu arada bizi yolladılar derken şimdi yola çıkıcaz o yüzden çanta hazırlıyorum yanlış anlaşılmasın lütfen.Oraya giderken fiyakalı görünmek tek amacımdı fakat bu yaralarla mümkün değildi.Meldy abla sağolsun yüzümdekiler gitmişti ama kolumda ve bacaklarımda ki morluklar bütün seksiliğimi yok ediyordu.Olsun,ben yine de güzelim hıh ! Burnuma gelen pis kokuyla etrafı koklama başladım.En sonda vardığım tek nokta tişörtüm olduğunda yüzümü buruşturdum.Dört gündür aynı tişörtle durmak benim için pek şaşırılacak bir şey değildi ama bu kadar kokmazdım normalde.Tişörtümü hızla çıkartıp kapıya fırlatmıştım ki aniden kapı açıldı ve kim geldiyse artık şanslı şahısın burnunu pert etti.Tişört yüzüne değer değmez ''Öğkk!! Bu ne koku ?!'' ilk tepkisi bu oldu.Tişörtü yüzünden çekerken ''Burası kız odası zannediyordum ağhh...Kokarcalarla falan mı uyudun sen gece ya ! Leş gibi kokuyorsun ! '' dediğinde gözlerimiz buluştu.O tiksintiyle bana bakarken benim gözlerim alev fışkırtıyordu.Kim olduğunu bilmiyordum ama sinirden üstüne çıkıp saçlarını çekmeye başladım.

''Seni pislik ! Ne cüretle benimle böyle konuşursun !''

Ne cüretle mi ? Noluyo lan bana ! 

Birden nasıl yaptı anlayamadım fakat kolumdan tutarak beni altına altı ve saçlarını düzeltmeye başladı.''Tanrım...Bu saçları yapmak için ayna karşısında kaç saatimi harcıyorum biliyor musun ?''

''Hayır bilmiyorum,umurumda da değil !'' mal mal bana bakarak ''O tişört sana mı aitti ?'' dedi.

''Evet nolmuş ?''

Yüzünü yüzünü buruşturup burnunu sıkıştırdı ''Leş gibi kokuyordu ! Ne biçim kızsın sen ?!''

''Sa-na-ne !!''

Saçımdan bir tutam eline alarak yüzümü inceledi ''Oysa çok güzelsin'' dediğinde kızardım.Kahkaha atarak ''Gerçekten bir kızmışsın ! Aslında kanıtı tam önümde duruyor ama ben bi merak ettim''

''Tabii ki bir kızım ! Ayrıca ne kanıtı ?'' dediğinde sırıtıp canımı öyle bir acıttı ki kocaman bir çığlık attım.Bu nasıl bir teknikti böyle ? Hayvan gibi güçlüydü ! Ne yaptığını merak edip baktığımda kızardım aslında mosmor olduğuma emindim.Tişörtümü...Çıkarttığımı ve...Şuan iç çamaşırıyla onun altında olduğumu...Fark etmem neden bu kadar fazla zamanımı aldı ? Ve o az önce...Benim...G-Göğüslerimi- AĞHH!!! Onu yumruklamaya başlayarak ''Kalk üstümden öküz ! Ne cüretle onlara dokunursun ?!!''

Benim yumruklarımdan hiç etkilenmeden baş parmağıyla çenesinden tuttu ve birşey tahmin ediyormuş gibi yaptı.Ardından parmaklarını şıklatarak ''80 bedenler !'' dediğinden öfkeden dolayı kendimden geçerek suratına sert bir yumruk attım.''Bedenini mi düşünüyordun ! Seni sapık herif !!''

Dudaklarını büzerek ''Kalbimi kırıyorsun''

''Ben kafanı kırmadan in üstümden !'' diye bağırdığımda sırıtarak ağırlığını daha çok verdi.Ben böğürürken içeri birden biri girdi ''Süpriz !!-HYAA!!'' kafamı çevirdiğimde Sumireyle karşılaşınca biran sevinsemde ellerimi ona doğrultarak ''Gerçekten böyle birşey yok ! Tamam sapık olabilirim ve oldukça ateşli bir hatun olabilirim ama henüz 16 yaşımdayım !!'' dediğimde göz devirerek üstümde ki hayvanın karnına sert bir tekme attığında çocuk uçtu..Uçtu...Uçtu ve camdan dışarı fırladı.

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin