Umudun Kanatları ★ -23-

3.6K 219 34
                                    

İyi Okumalar :)

Multimedya yı Azura olarak düşünebilirsiniz.Sadece elinde bıçak değilde kılıç taşıyo gibi hayal edin.

~~~~

Michelle

 ''Anlıyorum...Sağol Damon.'' dediğimde başını sallamakla yetindi.Damon sanki bir şey daha söylemeye çalışıyor gibiydi.Ağzını açıyor ve hemen kapatıyordu.

''Damon,eklemek istediğin bir şey mi var ?'' derin bir nefes alarak bakışlarını Ashley'e sabitledi.Bize Azura'nın Hades'in verdiği görevi hala sürdürmekte olduğunu,gökyüzü imparatorluğunda bir suikast takımında olduğunu ve Eleanorayı koruma görevini gerçekleştirdiğini söylemişti.Atladığı bir yer mi vardı ?

''Ashley...Oradayken Allison ve Alice'i gördüm.'' dediğinde Ashley'in asık suratı birden ısındı ve gülümsemeye başladı.''Ama...Durumları pek,hatta hiç iç açıcı değil'' Ashley'in gözleri kızarırken Lucifer sakin halini hiç bozmadan ''Ne oldu ?'' diye sordu.En kötü ne olmuş olabilirdi ? 

''Allison burada ki sınavda bayıldığından beri hiç uyanmamış.Alice ise...'' 

Damon'un biranda zorlanması her şeyi daha kötü yaptı.Damon bile söylemekte zorlanıyor ise...Durum gerçekten kötü olmalıydı.

Lucifer kaşlarını çatarak ''Söyle''

Damon kendine gelerek ''Onların takımından biri olan demir şövalyesi Edward lav prensi çıktı.Lav imparatorluğundan birkaç özel asker onu almaya kalkışınca Azuralar savaş vermişler.Alice lav imparatorlğuna hizmet eden ve...'' 

Lucifer artık bu yavaş konuşmaya dayanamayıp Damon'un yakasına yapıştı ve ''Burda dizi çekmiyoruz Damon...Ne olduysa hemen söylede kurtul'' dediğinde Damon derin bir nefes alarak  ''Alice tartarosa çalışan ve lav ordusunun komutanı olan Mika ile savaşmış.Tüm benliğini dışarı aktaran laneti Alice'in vücuduyla temas edince........'' 

Bu...Nasıl olabilirdi ?! Samanyolu'nun bedenine çarpıp yaşıyor olması bir mucize fakat bedeninin gösterdiği tepki...O kalp atışlarını durdurmak için yeter hatta artardı bile ! 

Lucifer duvara sertçe yumruk atınca kendime geldim.''Kahretsin.Hepsi benim suçum...'' diyerek bi yumruk daha attı.Ashley hızla yerden kalkarak yeniden yumruk atmak üzere olan elini tuttu ''Biz...Bunların olacağını tahmin ederekten evlendik Lucifer.Ne olursa olsun,ne kadar büyük bir umutsuzluk içinde olsakta dimdik duracağımız için birbirimize söz verdik.Şimdi yılmamızın zamanı değil,aksine şimdi dimdik durmalıyız'' dedi gözünden akan yaşları silerek.

Meldy ''Gitme vaktimiz mi geldi acaba ?''

Damon ''Biz gitsekte sen gelemezsin Meldy''

Meldy kaşlarını çatarak ''Büyü kullanamasamda size destek olmak için gelicem !''

''Mümkün değil Meldy.Sen de bu takımın bir parçasısın ve göz göre göre ölmene izin veremeyiz'' dediğimde sinirle yerine geri oturdu.

Meldy o olaydan sonra bir kere bile büyü kullanamadı.Kara büyüler tanrıçası ? Melek yüzlü şeytan ? Bu lakaplarının hepsini geride bıraktı.Risanın ölümünden en çok zarar görenlerdendi Meldy.

Kapının hızla açılıp içeri bizim ordumuzdan bir asker girince ''Bir şey mi oldu ?'' diye sordum.Nefes nefese ''Efendim...Gökyüzü imparatorluğunda bir ejderha belirmiş.Gökyüzü imparatoriçesi yani Kraliçe Melanie'nin annesi'nin tahmini üzerine bu...Kıyamet ejderi.'' dedi kekeleyerek.Ejderha mı ?! Hemde Şeytan'ın bile zorlukla evcilleştirdiği kıyamet ejderinin ne işi vardı orada !

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin