İyi okumalar
~~~~
Yüzüme vuran sıcak ve rahatsız edici güneş ışığı sağolsun uyanmıştım.Başım ve bedenim çok feci ağrıyordu.Etrafıma bakındığımda bu sefer odamdaydım.Yataktan bütün uyuşukluğumla birlikte kalktım ve başucumda ki saati elime alıp zorlanarakta olsa saati öğrenmeye çalıştım.Uyanınca gözlerim kolay kolay açılmazda.1 saat geç kaldığımı fark edince hızla üsütümü giyinmeye başladım.Biranda duraksadım.Yaşadıklarım beynime geç ve yavaça geliyordu.İblislerin yolumuzu kesmesi,herkesle beraber savaşmamız,Meldy ablanın kendini sper ettikten sonra ki zamanı hatırlamıyordum.Doğru ya..İblisin çığlığına direkt olarak isabet etmiştim.Hızla bacağıma baktığımda hem rahatça basabiliiyordum hemde yara bandı yoktu.Üniformalarımı giymeyi bitirdiğimde kapıdan çıkarken gözüm aynaya takıldı.
Çok seksiydim dostum..
Odadan çıkarak A sınıfının yolunu tuttum.Herkes bana garip garip bakıyordu,noldu lan yine mi eteğim çorabın içinde kalmıştı ? Sınıfa girdiğimde içerde kimse yoktu.Bugün tatilde değildi ? En iyisi Raisar abinin odasına gitmek diye düşünerekten bir kat yukarı çıktım.Büyük kahverengi kapıyı tıklamadan yavaşça ittirerek açılmasını sağladım.Michelle teyze ve Ashley abla odadaydı.İkiside beni görünce şaşırarak telaşla yanıma geldiler ''İyi misin Azura ?''
''İyiyim Ashley abla..Yaralarım nasıl bu kadar çabuk iyileşti ?''
Michelle teyze ''Ah..Kendiliğinden''
''Bir gün içinde mi ?''
''D-Demek ki çok güçlü bir kızmışsın sen''
Gözlerim istemsizce kısıldı.Birşeyler saklıyordular.
''Meldy abla nerde ? İyi mi ?''
Ashley abla gülümseyerek ''Evet..Şuan odasında dinleniyor''
''Neden kimse sınıfta değil ?''
''Dünki olanlardan dolayı dinlenmeleri için izin verdik''
''Peki..Mavili nerde ?''
''Mavili mi ? Haa..Şu dünki çocuk mu ? Onu uzun zamandır görmedik''
Kahretsin..Kesin gitmiş olmalı..Doğrusu bende beklemezdim.
''Anlıyorum,ben bi ona bakayım.Görüşürüz'' dediğimde ikiside aynı anda ''Görüşürüz !'' dediler.Bi gariplik var ama hadi bakalım.
Michelle
O gün uyandığımızda Azura ve o çocuk yoktu.Zorlanarakta olsa kendimize gelerek okulun yolunu tutmuştuk.Damon ve Ashley Meldyi taşıyorken bende çocuklara yardım ediyordum.Okula girdiğimizde daha dersler başlamadığı için sevinmiştik,çünkü öğrenciler bizi bu halde görseydi kötü olurdu.Herkes dinlenirken ben Azuranın odasına bakmaya gitmiştim.Belki onlar bizden önce geri dönmüştür diye.Azura odadaydı fakat diğer çocuk yoktu.Bütün yaralar iyileşmişti,hatta o kopmak üzere olan bacağı bile..
''Dün olanlar gerçek miydi ?''
Ashleyin sorusunu duyunca kendime geldim ''Bilemiyorum fakat..Kılıcını tutuşu,darbeleri,o büyüyü kullanışı..Herşey Risaya aitti.Azura savaşırken sanki orda Risayı görmüşüm gibi oldu.''
''Saçlarını ve gözlerini gördün değil mi ?''
''Evet,kırmızıydılar''
''Risanın saçları neden kırmızı oluyordu ?'' diye sordu.
''Kırmızının bir iblis sembolü olduğunu biliyorum.Risanın içinde ki Rita harakete geçince Risanın saçları ve gözleri otomatik olarak kırmızı oluyordu.Rita ona bunu nasıl kullanılacağını öğrettiğinde bu gücü kendi iradesiyle kullanmayı öğrendi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...