Güneşin Batışı ★ -26-

3.4K 225 72
                                    

İyi Okumalar :) 

-Multimedya Lucy-

~~~~

 Son hız büyülü yolculuk ile Deniz imparatorluğuna gidiyordum.Mektupta buluşmamızın uygun görüleceği yazılmıştı.

Sumire ''Azura...Sence Edward'ı kurtarabilecek miyiz ? Biliyorsun belki de çoktan...''

''Hayır ! Reddediyorum.Edward'ın ölme ihtimali reddedildi.Şuan gördüğüm tek şey onu kurtarma ihtimalimiz Sumire.Kötüyü düşünecek vaktim gerçekten yok.''

''Ş-Şey üzgünüm...''

Derin bir nefes vererek ''Asıl ben üzgünüm...''

Sadece iki hafta da nasıl toparlanacaktık ?!

Şatoyu gördüğüm anda buluttan atlayarak ''Sumire dallı bir şeyler yap''

''Ne ?! Tam bir aptalsın...'' diyerekten bitki büyüsünü kullandı ve merdiven şeklinde ağaçlar oluşturdu.Atlaya atlaya hızlıca şatoya vardım.Kapıdan geçmek üzereyken muhafızlar beni durdurdu.''Kimsiniz ?''

İmparatoriçe'nin mektubunu göstererek ''Haberleri var,izin verin geçeyim'' mektuba baktıktan sonra geçmeme izin verdiler.Koşarak şatoya girdim.İlk gördüğüm şato görevlisini durdurarak ''Ben Azura.İblis Komutan Azura.İmparatoriçe ile görüşecektim.''

''Alt katta efendim.Eşlik etmeme izin verir misiniz ?''

''Ah ! Lütfen'' dediğimde kız gülümseyerek bana rehberlik etti.Maviler ve beyazın hakim olduğu harika bir yerdi burası.Devasa beyaz kapının önüne geldiğimizde durduk.Kız kapının önünde ki adamlara bir şeyler dediğinde adamlar kapıyı açtı.Kapı açıldıktan sonra sanki bir rüyadaymış gibi hissettim.Burası devasa ve mükemmeldi.Fakat buna ayıracak vaktim yoktu.Mavi halı boyunca yürüyerek tahtın bir metre gerisinde durdum.

''Ben İblis Komutan Azura,görüşme isteğimi kabul ettiğiniz için teşekkürlerimi sunarım.''

Kadın gülümseyerek ''Asıl ben teşekkür ederim Azura.Görüşme sebebinizi işitebilir miyim ?''

''Elbette.Ben Lav imparatoruna karşı bir savaş açmak için müttefik toplamaktayım.Şuana kadar Gökyüzü imparatorluğu,Biblos Krallığı ve İblis Kral Hades'in destekleriyle 1662 kişilik bir ordu toplamayı başardım.Lakin rakibimiz üç bine yakın devasa bir orduya sahip.Ayrıca 10 S ve 2 ejderha mevcut.Sizlerden desteğinizi istiyorum.''

''Bu savaşı açma sebebini sorabilir miyim ?''

''Benim...Çok değerli bir yoldaşım oraya esir olarak götürüldü ve iki hafta içerisinde idamı gerçekleşecek.En hızlı şekilde oraya gitmek istiyorum.''

''Anlıyorum...Pekala sana ordumu vereceğim.Fakat hemen sevinmemelisin.Çünkü Amelia ile olanları savaştan sonra konuşacağız,şuan aceleniz var diye konusu açmıyorum fakat...Bu konu kapandı sanmayın''

''Elbette,en yakın zamanda geri dönecek ve sizinle bu konu hakkında konuşacağım.''

''Öyleyse sana...350 kişilik bir ordu vereceğim.Üzgünüm fakat sana verebileceğim asker sayısı en fazla budur.''

Kahretsin.

''Sorun değil efendim.Yardımlarınız için teşekkürlerimi sunarım.Şimdi izninizle imparatorluğu terk edeceğim ?''

''Pekala...Savaşında başarılar diliyorum''

Hızla odadan çıktığımda duvara yumruğumu geçirdim.Kahretsin ! Şuan en fazla 2000 kişi olmuştuk 1000 kişilik açığı kapatamayacaktık...Lanet olsun ! 

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin