Masada uzun süren sessizlikten sonra Michelle teyze boğazını temizleyerek dikkatimi ona vermemi sağladı.
''Risa gökyüzü imparatorluğundan çok önemli bir prensestir.Bir süre bu okulda kraliçelik görevi yapmıştır,bizler için çok önemli biridir.Seninde soyun ona dayandığı için..Lucifer abin ona benzetti''
''Hmm...Anlıyoyum neyşe ! Neden bahsediyoyduk ?'' pek ilgimi çeken biri değildi açıkcası.Bu yüzden konuyu hemen erkeklere çevirdim..Son kurabiye de bitince hızla sandalyemden kalktım ''Gençler ben kaçıyoyum'' diyerek neşelice bahçe'nin çıkışına doğru yürümeye başladım.Fakat uzun bir süredir bir türlü geçmeyen karanlık bir atmosfer arkamda kalmıştı.Ailem hakkında her zaman kaçamak cevaplar veriyolardı.Annem Elena adlı bir kadınmış babam da Walter adlı bir adam.Michelle teyzelerin çok yakın arkadaşlarıymış.Gittikleri bir görevde ölmüşler..Bana anlatılan hikaye buydu.Ha birde kardeşim vardı.Aslında aynı yaştayız ama neyse..Loke..Tam bir sapık.Tamam benim bunu söylemeye hakkım yok ama ne biliyim o yaşta kızlarla oynaşıyo.İğrenç.Loke'nin bu huyundan oldum olası nefret etmişimdir.Kovucu okulunda ki bütün birinci sınıflı kızlar ona asılıyo,Loke benim için çok değerli.Ailemden kalan tek kişi bu yüzden onun yanında benim dışımda biri olmasına hep sinir olmuşumdur.Tabii bazı kızlar benden güçlü çıkıyor çünkü üst sınıflar..Ama elbette o sırada benim kahramanım Dean var.Her zaman beni her beladan kurtaran yakışıklı jojuk ! Ah evet ona ve gülüşüne bayılıyorum..Ağh! Abaza tarafım beni ele geçirmeden okula hazırlanmam gerek.Dolabımın kapağını açıp içinden mor renkli üniformalarımı aldım ve hazırlanmaya başladım.
Michelle
Bir an ne diyeceğimi şaşırdım..Ödüm kopuyordu masada ki birinin ağzından birşey kaçacak diye.Azura daha çocuktu..Risa hakkında ki gerçek onu kötü yönde etkilerdi.Buna izin veremezdim.Loke olan herşeyi kaza sonucu öğrenmiş ve beni şaşırtan tepkiler göstermişti.7 yaşındayken bizim konuşmamıza kulak misafiri olarak öğrenmişti gerçekleri.Ondan önce çok saygılı ve iyi bir çocuktu.Hala öyle fakat..Şuan çok gevşek ve sapık.Beklediğim tepkilerden çok farklıydı fakat buda kötüydü.Eğer Azurada böyle tepkiler gösterirse sonumuz kötüydü.Risayı koruyamadım en azından çocuklarını korumalıyım..Azura ortalarda olmadığı için herkes yüzünde ki sahte gülümsemeleri silmişti
Amelia ''Gerard ve Ritadan en ufak bir iz yok.11 yıldır ne yaptıkları belli değil.''
Ashley kaşlarını çatarak ''Şimdiye kadar gelmedilerse hiç gelmesinler ! Bu çocuklar Risadan kalan tek şeyler..Onlardan başka hiçbirşey kalmadı.Baş melek ne varsa hepsini büyü ile yok etti ! Onları kim gelirse gelsin vermem''
''Çocukları tabii ki vermeyiz fakat en azından gelip görmeleri iyi olurdu'' diyerek yerimde kıpırdandım.
''..Melaniede hiç ses çıkarmadan hala oradan Azura ve Lokeyi izliyor..'' diye devam ettim.
Lucifer ''Bu yaptığı saçmalık değil mi ?''
''Risa'nın ölümü kalbinde derin bir yara açtı..kolay kolay kapanmaz''
Meldy ''Bizim canımız hiç mi acımadı sanıyor ? Hiçbirşey oradan izleme ile olmaz ! Biz hepimiz dişimizi tırnağımıza takıp 11 yıldır Azura ve Lokeyi baş meleğin,Drakula'nın ve iblisin tehlikelerinden koruyoruz.O ise sadece..İzliyor ! ''
''Meldy..Bunları çok kez konuştuk..Elimizden sadece bu kadarı geliyor'' diyerek masadan kalkarak okulun içine doğru yürümeye başladım.
''Sen gideli çok şey oldu Risa..Biliyor musun..Kızın B sınıfı harika bir öğrenci oldu.Derslerinde çok iyi,her zaman senin gibi gülümsüyor..Birazda sapık..Senin dövmek için kovaladığın adamı o öpmek için kovalıyor..Ve bazen ise hepimizden gizlice giydiği poposunda kocaman çileği olan iç çamaşırı görünüyor..Hep gülüyor.Fakat onun gülümsemesini biz ancak yalanlarımızla dimdik tutabiliyoruz..Kızına yalan söylediğim için çok özür dilerim..Fakat sende biliyorsun,çünkü yaşadın.Hayatın tam bir yalandan ibaretti..Fakat sen herşeye rağmen güldün ve bize cesaret vererek ilerlememiz gereken yolu gösterdin.Biliyorum..O da öğrense bi süre sonra bizi anlayışla karşılar fakat..Onu da senin gibi kaybetmek istemiyorum.Bizim bu acınası halimizi gördükçe sende üzülüyorsundur değil mi ?'' Diyerek başımı yukarı,bulutlara doğru kaldırdım.''Sana iyi bir hayat veremedik..En azından onu mutlu edelim..Tabii ki yalanlardan kurulan mutluluk geçicidir..Ama..Bu sefer gerçekten elimden birşey gelmiyor..Üzgünüm Risa..Ayrıca Lokede var.Çok yakışıklı bir erkek Risa.Görsen büyük ihtimal peşinden düşmezdin.O da çok başarılı bir A sınıfı öğrencisi.Daha yaşları tutmadığı için S sınıfına alamadık çocuklarını..Fakat ikiside yaşıtlarına göre çok daha üst seviyeler.Aynı senin gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...