Anne Olmak ★ -52-

3.7K 200 37
                                    

İyi Okumalar :)

Multimedya : Gerard

~~~~

Michelle ''Bu da kim ?!''

Simon ''Neil,burada ne yapıyorsun ?''

Neil ''Efendi Vezir'in emirleri.Yıldırım tanrıçasını yok et.''

Simon ''O görev bana ait''

Neil ''Hafızan silinmiş olsa da yine de bir şeyler hatırlıyorsun.Bu tehlikeli...''

Michelle ''Hafızasımı silindi ?!''

Neil ''Anka kuşu taşını aldıktan hemen sonra efendimiz Simon'un hafızasını yok etti.''

Michelle'nin nefesi biran da kesilmişti.Geçen 13 yılda ki her şeyi unutmuş muydu ? Aşkını,dostlarını,hayatını,maceralarını...Hızla Simon'a dönerek ''Simon ! Beni tanımıyor musun ?!'' dediğinde Simon cevap veremedi ''Beni...Lucifer'i,Damon'u...Maceralarımızı...Adımı...Bana bunları unuttuğunu söyleme !''

Simon ''Ben...''

Neil ''O sadece efendimizin bıraktığı yerleri hatırlıyor.''

Michelle ''Simon ! Benim Michelle ! Yıldırım tanrıçası Michelle ! Beni tanımıyor musun ?!''

Neil ''Sonunda tanrı olduğunu kabul ettin'' dediğinde Michelle kaşlarını çatarak ona dönmüştü ''Kes sesini bücür''

Neil ''Seni yok etmeme izin ver ablacım'' diyerek orağını sırtından çekip çıkardı.Sapını sertçe yere vurduğunda arenayı birden devasa bir büyü çemberi kapladı.Michelle ''Ne yapıyorsun ?!''

''Efendi Vezir'in bana verdiği laneti kullanmanın vakti geldi...'' dediğinde bedeni ışıldamaya başladı.Arena sarsılırken Neil'in bedeni büyüdü...büyüdü...büyüdü ve devasa bir hal aldı.Devasa bir iblis ejderhaya dönüşmüştü.Michelle çevreye yaydığı gücü iliklerine kadar hissetmişti.Ejderha Michelle'ye doğru kükrediğinde haraket etmedi.Olduğu yerde sadece dikildi.Hayal kırıklığına uğramıştı.Hayatını adadığı adam...Her şeyi unutmuştu.Onu tanımıyordu bile !

Michelle,ateşin bedeninin yakmasına izin verirken birden sıcaklık kesildi.Tek gözünü yavaşça açtığında karşısında uçuşan sarı saçları gördü.Simon kükremeye kükremeyle karşılık vererek Michelleyi korumuştu.Michelle ''N-Ne yapıyorsun...?''

Simon ''Her şeyi tamamen unutmuş değilim.'' ejderha bu sefer çenesini kocaman açtığında her elementten küreler oluşmaya başladı.Küreler ejderha'nın ağzına doluşurken birden havaya serbest bırakıldı.Büyü 7.seviyeydi ! Simon bu kadarını asla kaldıramazdı.Kükreme Simon'un bedenine çarpmak üzereyken yüzünü Michelleye çevirerek gülümsedi ''En başından beri Michelle olduğunu biliyordum'' derken kulak uğuldatan patlama yaşandı.

Arena'nın büyük bir kısmı parçalara ayırılırken Michelle'nin sol gözünden bir damla yaş akmıştı.Haraket edemiyordu.Onu tamamen hatırlıyordu ! O kötü değildi,ele geçirilmişti.O iyiydi.O her zaman Simondu ! 13 yıl gözlerinin önünden birden geçmişti.Tanrıça olmasına rağmen onunla dostluk kuran üç arkadaşı vardı.Lucifer,Damon ve Simon.Michelle bir tanrıça olmasına rağmen Simon sayesinde gerçek bir çocukluk geçirebilmişti.Ona duyguları Simon öğretmişti.Üzüntüyü,acıyı,aşkı...Değer verme hissini ona Michelle öğretmişti.En önemlisi ise ona bir isim vermişti.Michelle dizlerinin üzerine düşerken gözyaşları hız tanımadan dökülüyordu.

Arenada ki bütün sessizliği bozan...Michelle'nin çığlığıydı.''Simon!!''

Kulak uğuldatan patlamanın ardından Michelle'nin attığı çığlık herkesin kulaklarını açmıştı.Çığlıkla birlikte Lucifer ve Damon'un gözleri hızla erkanlara çevirilmişti.Michelleyi gözyaşları içinde görünce hiç düşünmeden onun yanına doğru koşmaya başlamışlardı.

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin