Hatalar ★ -41-

3.8K 218 88
                                    

İyi Okumalar :)

Multimedya : Loke

~~~~

Karanlığın üzerimize örtündüğü o gece de hatırladığım tek şey alev alev yanan saçlardı.O kadar yoğun bir rengi vardı ki biran gerçekten saçlarını alev sardı zannettim.Okyanusu andıran mavi gözleri aynı benimkiler gibiydi.O kadar güzeldi ki o savaşın ortasında tamamen konsantre olamıyordum.Gerçekten kanlı canlı karşımda duruyordu.Aklı tamamen yerinde olmasada,oradaydı.Tüm ihtişamıyla annem karşımda dikiliyordu.Ona attığım her adımda benden uzaklaşıyordu.Neden benden uzaklaşıyordu ? Ben onu çok özlemiştim,onu görmesem bile çok sevmiştim.Ona o kadar çok sarılmak istemiştim ki...Biran savaşın ortasında olduğumuzu unutacaktım.

Annemi görmemin bedeli çok ağır olmuştu.İtiraf etmeliyim ki orada sırf annemi görebilmek için büyüyü kullanmıştım.Ucunda öleceğimi bilsem de yine de annemi bir kere görmek istemiştim.Elimde,bana ait kalan tek şey,büyümü benden alsa da umurumda olmamıştı.Onu görmüştüm.Bana ruhsuzca baksa da gözlerinin içinde ki ufak duygu kırıntısını görmeyi başarabilmiştim.Keşke o an savaşta olmasaydık,keşke annem tamamen dirilmiş olsaydı.İşte o zaman gider ona sımsıkı sarılır,kokusunu içine çekerdim.Ama hayat bunu bana fazla gördü.Olsun,ben yine mutluydum.Onu görmek...Benim için her şeye bedeldi.

Gözlerimi yavaşça aralayarak uykumdan sıyrıldım.Bedenim gerçekten fazlasıyla ağrıyordu.Gözlerimi kırpıştırarak doğruldum.Biblosta ki odamdaydım.Yorganı üzerimden ittirmek için ellerimi kaldırmıştım ki gözlerim şaşkınlıkla irileşti.Ellerim tamamen beyaz bandajlarla kaplıydı.Yorganı üzerimden ittirdiğimde bacaklarımında ellerimden pek farkı olmadığını fark ettim.Ayaklarımı yatağın ucundan aşağıya sarkıtarak kendime gelmemi bekledim.Herkes iyi miydi ? Büyü gücüm ne alemdeydi ? Yavaşça yere bastığımda ayak bileğim zonkladı.Acı hızla bütün bacağıma yayılırken yatağa geri oturdum.Yaralarım iyileşmemişti.Doğru ya..Kendimi yenileyebilmek için büyü gücümün olması gerekliydi.Acıya aldırmamaya çalışarak ayağa geri kalktım.Kapıya doğru ilerleyerek etrafıma bakındım.Kapının kulpunu çevirerek odamdan dışarıya çıktım.Okulun koridorlarında eski gürültüler vardı.Sanırım öğrenciler teneffüsteydi.Duvardan destek alarak koridor boyunca yürümeye başladım.Kısa süre sonra acı yavaşça azalmaya başlamıştı.Merdivenlerden inmek üzereyken gözüm boy aynasına takılı kaldı.Kendimi süzerken yüzümü buruşturmuştum.Gerçekten berbat durumdaydım.Başımda uzun sargılardan vardı.Kollarım,göğsüm,bacaklarımı göremiyordum bile.Heryerim sargılıydı.Bakışlarımı aynadan çekerek merdivenlerden inmeye başladım.Okul kısmına geldiğimde heryer öğrenci kaynıyordu.Öğrencilerin üzerinde yazlık üniformaları görünce şaşırmıştım.En son kış ayının sonlarındaydık.Neler oluyordu ? Beni gören öğrenciler kenara çekilerek yol veriyordu,hepsinin yüzünde acılı bir ifade oluşuyordu.Neden bana bakıp yüzlerini düşürüyorlardı ? Kafayı yiyecektim.

Sonunda bana yol veren kızlardan birini durdurarak ''Bakar mısın ? S sınıfı öğrencilerin nerede olduğunu biliyor musun ?''

Kızın yüzünü endişe ve korku kaplarken şaşırmıştım.Tamam,darmadağın olmuş olabilirim fakat aynada kendime baktığımda yüzümde bir şey yoktu.Sadece bedenimde sargılar vardı ve saçlarım kabarmıştı.Kız kekeleyerek ''D-Dışarıda fiziksel eğitim dersleri var.''

Kıza kaşlarımı çatarak baktığımda neredeyse altına yapacaktı.Tebessüm ederek ''Teşekkürler'' diyerek çıkışa doğru ilerlemeye başladım.Hiçbir şey hissetmiyordum.Kimse'nin içinde ki büyü gücünü hissedemiyordum.Havayı,toprağı..Hiçbirini.Bahçeye çıktığımda gözlerime vuran güneş ışığıyla yüzümü buruşturdum.Etrafıma bakınırken onları gördüm.Karşılıklı savaşlar yaparak kendilerini test ediyorlardı.Yüzüm ister istemez düşmüştü.Yaptıkları büyüleri seçemiyordum,hissedemiyordum.Derin bir nefes alarak bahçeyi turlayacaktım ki ''Dikkat et !'' sesi duyar duymaz önüme geri döndüğümde bana doğru gelen bir büyüyü gördüm.Büyü tipi ateşti,içindekiler tahminimce hava ve yıldırımlardan oluşuyordu.Bu benim için hiçbir şeydi.Tek elimi havaya kaldırarak doğruldum.Büyü sertçe elime çarptığında elimde şiddetli bir acı hissettim.Ciddi misin sen ?!

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin