Beliren Duygular ★ -17-

2.9K 223 60
                                    

İyi okumalar :)

~~~~

Gerard ''Tabii ki hayır.Suçsuz birini öldürmeyeceksin.Orman imparatorunu öldüreceksin''

''Ne..?''

***


''Neden boş yere bir imparatoru öldürüyoruz ki ?!''

Gerard ''Boş yere mi ? O imparatorluk ve lav imparatorluğu sen doğmadan önce anneni ve onun arkadaşlarını çok zor durumlara soktular.Çünkü onlar Şeytan'ın ortakları.Annen öldükten sonra sana ve Lokeye saldırmaya başladılar.Lokeninde prensesle evlenme sebebi bu zaten.Tam 11 yıl boyunca siz ikinizin yakasını bırakmadılar,bu yüzden bi ara Michellelere gizlice yardım ettiğim bile olmuştur.Michelleler sizi korumak için çok zorlandılar,işler artık çığırından çıkmaya başlayınca Loke oraya gidip evlenmek karşılığında bir ittifak kurdu.Bu yüzden yıllardır Michelleler oldukça rahatlar ve sende güvendesin.Bilmiyor muydun ?''

İnanamıyorum...Loke sırf beni korumak için mi o kızla evlendi.Herşeyi öğrendiğimi düşünürken...Üstüne üstelik ben o imparatorun kızını korumak için kendi hayatımdan vazgeçtim.

Gerard'a dönerek ''Sadece imparatorumu öldürücem ?''

Gerard ''İstersen karısını ve kızınıda öldürebilirsin,senin merhametine kalmış''

Oradan uzaklaşırken ''Onlara tanıyacak bir merhametim yok,Azurine gidiyoruz''

Korkuyu ve umutsuzluğu zihinlerine kazıyacağım..!

Gerard ''Tek başına halledebilecek misin ?'' diye sorsada arkama dahi dönmeden yürümeye devam ettim.

***

Mavili ''Görmeyeli baya öfkeli olmuşsun''

''Beni öfkeli yapan onlar,normalde böyle değilim''

''Oraya ilk önce onları korumaya gidiyorsun,şimdi ise onları öldürmeye''

Sırıtarak ''Her an ne olacağını kestiremeyiz..''

''Vardık'' dediğinde karşımda duran devasa orman şatosunu gördüm.Buraya iki kez gelmiştim,her ikisindede bir felaket olmuştu.Üçüncüsünde de bir felaket olacak fakat bunun sebebi bu sefer ben olucam.

''Azurine saat kaç ?''

''Dokuz''

''Şey,fazla sinirlendiğim için pek detay dinlemedim.Eminim Gerard sana bişeyler demiştir'' dediğimde göz devirdi.

''Tek yapmamız gereken imparatoru öldürmek,istersen diğerlerinide öldürebilirsin.Fakat bu görevde ki amaç senin gerçekten duygusuz olabildiğini kanıtlamak.Bence birkaç kişiyi daha öldürmen yararına olur.İmparator öldükten sonra Gerard'ın bana verdiği fişeği patlıcaz,onlar bunu gördüğünde görevin tamamlandığını anlayacaklar.''

''Pek birşey yokmuş..Hadi gidelim'' diyerek şatoya doğru yürümeye başladım.Şatonun dibine geldiğimizde hızla yukarı sıçradım,karanlık sayesinde pek görünmüyordum.Yakınımda olan ilk cama tutunarak içeri girdim.İçerisi kadınlarla doluydu,beni görenlerin gözleri korkuyla açılmış tam çığlık atıcaklarken Azurineyi elime alarak hepsini kestim.İçeriye doğru dikkatlice koşuyordum.İlk defa birilerini öldürmüş olsamda hiçbir şey hissetmemiştim.Aslında ilk değildi..Upuzun koridorda koşarken gördüğüm ilk hizmetçiyi arkadan boynunu sararak ağzını kapattım.

''İmparator nerde ?''

Korku içinde titrerken ''Ü-Üst katta,y-yemek yiyor'' dediğinde kılıçla boğazını keserek hızla merdivenlerden üst kata çıkmaya başladım.Aşağıdan gelen çığlıkları duyduğumda birilerinin öldürdüğüm kadınları gördüğünü anladım.Daha da hızlı olarak bütün merdivenleri sıçrayarak geçtim.Bulduğum ilk kapıyı açtığımda içerisi boştu,ikinci odada boştu.En son odayı hızla açtığımda sırıttım.İmparator burdaydı.Onun dışında kimse yok gibi görünüyordu,beni fark edince hızla ayağa kalktı.

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin