İyi Okumalar :)
Multimedya : Bones
Müziği sahne gelince açarsanız o kısmı daha iyi anlarsınız ;)
~~~~
Burada hiç güneş doğmasa da ay çok güzeldi.Göz alıcı bir güzelliği vardı,yer altında ki ay çok farklıydı.Camdan dışarı ne zaman baksam hep karanlıktı,açıkcası beni hep sıkıntılı hissettiriyordu.Biraz temiz hava ve güneş görmek istiyordum...Fakat evden çıkamazdım,şimdi değil.Taraf değiştirmiş olsamda diğerlerinin ne yaptığını merak etmiyor değildim.Benim en çok içimi kemiren şey ise düğünden sonrasıydı.Beynimin içinde beliren görüntülerden nefret ediyordum.Görüntülerin içinde Gin'in gözleri beliriyordu.O koyu kahverengi gözlerinin yavaşça kırmızı ışık saçışı.Ona olan merakım daha baskın geliyordu.Beni gerçekten rahatlatabiliyordu,huzuru hissettirebiliyordu.Yalan söylediğimi hemen fark edebiliyordu.İşte bu yüzden onunla karşılaşamazdım.Fakat Drakula'nın ısırdığı bir vampir olarak buraya ilk girebilen kişilerdendi.Onu görürsem bakışlarımdan her şeyi anlardı ve bana mani olmaya kalkışırdı.Gin'in en nefret ettiğim özelliğide bu...Aynı Loke gibiydi.Beni hemen anlıyordu.Fakat aralarında ki tek farksa Gin hemen benim yanımda oluyordu.Loke yanımda olmayı değilde başkasının yanında olarak bana yardım ediyordu,yaptığı iyiliğin belli olmasından nefret ediyordu.
''Düşünceli görünüyorsun.''
Sıkıntılıca nefesimi dışarı vererek kapıya döndüm.İçeriye sessizce girmesinden nefret ediyorum.
''Bu ne sessizlik ?''
Sırıtarak ''Sessiz falan değildim.Kapıyı bilerek gürültülü kapatmama rağmen aydan gözlerini almadın.''
''Duymamışım'' diyerek tekrar dışarıyı seyretmeye başladım.
''Yaptığın şeyden pişmanlık duyuyor gibi bir halin var''
Sırıtarak ona döndüm ''Burada seninle çalışıyorum,en çok istediğin şey değil miydi ?''
''Öyleydi fakat bana kendi ayaklarınla geleceğini düşünmemiştim.Sonuçta burası kötülerin yeri değil mi ?''
Tekrar ona döndüğümde sırıtıyor olmasına rağmen ürkütücü göründüğünü fark ettim.Kısık sarımsı gözlerine gözlerimi dikerek ''Belki de burası kötü taraf değildir ? Biz yanlış yönlendirilmişizdir'' dediğimde gözlerinde ki alay yerini şaşkınlığa bıraktı.
''Gerçekten çok ilginçsin'' diyerek benim (!) olan yatağa yattı.
Tek kaşımı kaldırarak ''Ne yapmayı planlıyorsun ?''
''Sadece uyuyacağım''
''Uyumak mı ? Sen mi ?''
''Ne o ? Vampirler uyuyamaz mı ?''
''Benim bildiğim uyumazlar'' uyuyanlar varmı lan cidden ?
''Senin bildiğin vampirler birde haçtan da korkuyordur''
''Korkmuyor musunuz ?''
''Güneşe çıkınca da parlıyoruzdur şimdi''
''Parlamıyor musunuz ?''
''Gerçekten filmlerden gördüklerinin doğru olduğunu mu düşündün ?''
''Evet'' dediğimde sırıttı.''Biraz aptalmışsın''
''Bir şey mi demiştin ?''
''Evet,aptal''
Ne kadar ilginç değil mi ? Drakula benim yatağımda uyuyor ve benimle şakalaşıyor.Kaç yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Tekrar dışarıyı seyretmeye başladım.Onlardan ayrılmanın bu kadar yalnız hissettireceğini düşünmemiştim.Üşüdüğümü fark edince camı kapatarak içeriye dönmüştüm ki birden önümde sarı gözler belirince çığlık atıyordum ki eliyle ağızımı kapatarak kıkırdamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...