İyi Okumalar :)
~~~~
Meldy ''Finallere sadece iki gün kaldı''
Lucifer ''İyi oldu valla şu on günlük ara.Bi güzel dinlendik''
Ashley ''Öyle...''
Melanie ''Bu rahatlığa çok alışma Lucifer.İki gününüz kaldı''
Lucifer ''Hatırlatarak çok güzel bir şey yaptınız Kraliçem'' dediğinde Melanie kıkırdadı.
Meldy ''Kraliçem,finale kalanların listesi yanınızdamı ?''
Melanie oturduğu koltuğun yanında duran beş çekmeceli dolabın ilk çekmecesini açtı.Elini içine atarak rulo haline getirilmiş bir parşömen çıkardı.Parşömeni Meldy'e fırlatarak ''Evet'' dedi.Meldy parşömeni havada yakalayarak hızla açtı.Kimlerin katılacağı belliydi ama belki ufak değişiklikler yapılmış olabilir düşüncesiyle kağıdı seslice okumaya başladı.''Evren sıralaması turnuvasında finale kalan isimler;Şövalye Gerard,Şövalye Damon,Şövalye Azura,Şövalye Michelle,Şövalye Simon,Şövalye Gin...''
Ashley ''Onları neden aldınız efendim ?''
Melanie ''İşleri yarım bırakmayı sevmem'' diyerek yanıtlamıştı Ashley'i.
Meldy kimseden ses çıkmayınca devam etti ''Büyücü Lucifer,Büyücü Eleanora,Büyücü Meldy yani ben,Büyücü Zero ? O burda ne yapıyor ?''
Melanie ''Edward'ın ihtiyacı olabileceğini düşündüm ve tabii Alice içinde''
Lucifer Ashley'in kaşlarının çatıldığını fark edince ''Sakin ol.'' demişti.Ashley derin bir nefes alarak Lucifer'in dediği gibi sakinleşmeye çalıştı.Meldy ''Şövalye Loke ve Şövalye Shura ile ilk on iki kişi tamamlanmış bulunmaktadır...''
Lucifer ''Shura mı ? Bir yerlerden tanıdık geliyor bu isim.''
Damon ''On yedi yıl önce ki büyü turnuvasında Deniz İmparatorluğunu temsil etmek için katılmıştı.Ayrıca Amelia ile Risayı korumaya gelmişlerdi.''
Lucifer ''Ha şu seksi hatun !'' dediğinde Ashley'in gözleri irileşti.Ashley gülümseyerek ''Ne dedin Lucifer ?''
''Şu kınlı kadın değil miydi ya bu ?''
Damon ''Öyle''
Melanie ''Shura'nın kılıcını çekeceğini zannetmem.Fakat...O kılıcı Azuraya çekerse müdahale etmek zorunda kalırız''
Damon ''Kınından çıkarılmamış kılıç,Kaplan İblisi'nin Kılıcı...'' diye mırıldanmıştı.
Meldy ''Ek kişiler ise Alice ve Edward.''
Damon ''Simon'un ek kişiler arasında olması gerekmiyor mu ?''
Melanie ''Juriler onu ana takıma almak isteyince bir şey diyemedim''
Lucifer ''Öyle olsun'' diye homurdanmıştı.Kapının açılma sesiyle odada ki herkesin bakışları kapıya çevirildi.Loke ve Elen içeriye girince Meldy ''İyileştin mi Elen ?'' diye sordu.
Elen gülümseyerek ''Evet,şuan çok iyiyim''
Loke Ashley'e dönerek ''Alice ve diğerleri nasıllar ?'' diye sordu.Ashley hayretle Lokeye baktı.İlk defa Azura dışında birilerini sormuştu.Ashley ''Alice ve Allison iyiler.'' dedi.
Elen ''Azura nerede ?''
Meldy ''Çatıda''
''Çatıda mı ? Orada ne yapıyor ki ?''
''Kim bilir ?''
Elen ve Loke bakışarak odadan sessizce çıktılar.
Hava bugün güzeldi.Gökyüzü bulutsuz bütün güzelliğini gösteriyordu.Güneş ise bütün ihtişamıyla tam yukarıdaydı.Ağaçlar yemyeşil yapraklarıyla parıldarken toprak renk renk çiçeklerle gülümsüyordu.Renk renk kelebeklerin uçuştuğu bu çiçek şöleninin ortasında bir karaltı vardı.Siyah saçları tüm zarafetiyle çiçeklerin arasına dağılmıştı.Süt gibi beyaz olan ten güneş ışığında onu peri gibi gösteriyordu.Üzerinde kısacık sevimli beyaz elbisesi bacaklarını açıkta bırakmıştı.Haraketsizce uyuduğu için kelebekler bacaklarına,ellerine ve saçlarına konmuşlardı.Uyuyan bir melek gibi görünüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...