''Ne zamana kadar saklayacağız Michelle ?''
''Bilmiyorum..Fakat içinde ki gücü saklayabildiğimiz kadar saklamalıyız,yoksa kötü şeyler olur Meldy''
''Ama bedeni birçok kez değişmeyi kaldıramazsa daha kötüleri ile de karşılaşabiliriz''
''Bir süre düşünelim..Bir çözüm yolu bulmaya çalışalım.O zamana kadar birşey söylemek yok''
Ne kadar kararıma karşı çıksalarda sonunda durumu kabullenerek odayı terk etmişlerdi.Azura'nın bulunduğu durum şuan gerçekten kötünün de kötüsüydü.Doğduğu zaman Risa'nın çoğunluk gücünü o almış ve birçok güç patlaması gibi felaketlere sebep olmuştu.Fakat kendisi bunu bilmiyordu daha bebekti.Bu yüzden içinde ki gücü birkaç antik mühür ile saklı kalmasını sağlayabildik ama şu son olay mührün çatlamasına sebep olarak dışarı büyü gücü sızdırdı.Bu sayede de Azura'nın güçten yoksun bedeni büyü gücünü hisseder hissetmez birtakım değişimlere sebep oldu.Şuan olması gereken şekilde fakat bu elde ettiği büyü gücü onu karanlığın içine çekicekti..Risa'nın büyü gücü neredeyse tamamen karanlıktı,hava büyüsü dışında çoğunlukla iblis formu ve şövalyelik yapıyordu ve bunlar kara büyülerdi.Yani onların karanlık versiyonlarını kullanıyordu.Bu gücünü Clarie ve diğerleri ile yaptığı eğitim sayesinde rahatça kullanabiliyordu ayrıca Rita da ona oldukça kolaylık sağlamıştı.Ama Azura'nın bedeninde ona yardımcı olacak bir iblis tarafı yok,içinde saf karanlık var.Ve her büyü kullanışında o gölgeler tarafından karanlığın içine çekiliyor ve en sonunda ise..Tanrım bu büyük bir felaket olurdu.Onu büyü kullanacak savaşlardan uzak tutmak bizim birinci görevimizdi.Bunlar yetmezmiş gibi bugün takım karşılaşmaları var ve en kötüsü ise Azura ve Lokelerin takımları savaşıcak.Azura kaybetmemek için yeni elde ettiği güçleri kullanmaktan hiç çekinmeyecektir..En iyisi Loke ile konuşmaktı.Hızlı adımlarla odayı terk ettim.Kalabalık koridorlarda yürürken duyduğum kız çığlıkları işimi oldukça kolaylaştırmıştı.Çığlıkların geldiği koridorda tahmin ettiğim gibi Loke ve kızlar sürüsü vardı.Yanına doğru ilerlerken beni fark edince yüzünde ki gülümsemesi soldu ve bana oldukça soğuk bakmaya başladı.Ardından tekrar o cıvık haline dönerek ''Görüşemiyorduk Michelle teyze''
''Loke biraz konuşabilir miyiz ?''
''Tabii ki''
''Yalnız'' dediğimde tek kaşını kaldırarak yanında ki kızlardan biraz uzaklaştı.Yanıma gelerek sırıtarak fısıldadı ''Bir sorun mu vardı ?''
''Azura ile bugün senin dövüşmeni istemiyorum''
''Neden ?'' dedi başını sağa yatırarak.11 yaşında bir çocuk tarafından etkileniyorum imdat! Çığlıkları atsamda içimden dışarıdan sakin olmaya çalışarak ''Bazı sebeplerden dolayı..Büyü kullanmaması gerekiyor'' dedim kısaca.
''Bakıyorumda artık yalan söylemek istemiyorsun ?''
''Loke !''
''Bazı sebepler..?'' diyerek konuya geri döndü.
''Söyleyemeceğim,bazı,sebepler'' dedim her kelimemin üstüne basarak.Başını dikleştirerek ellerini cebine koydu ve kızlara doğru dönerek ''Neyse,en azından yalan söylemiyorsun'' diyerek kızların yanına doğru yürümeye başladı.''Loke bir cevap ver !'' diye arkasından bağırsamda o kız sürüsünün içinde çoktan kaybolmuştu.Söylediklerimi dikkate almasını umarak yarışmaların yapılacağı devasa salona doğru yürümeye başladım.Umarım bir sorun çıkmazdı.
Azura
''Ağh!! Azura yarım saattir aynanın karşısındasın yarışmayı kaçıracağız !''
''Napayım Allison kendime engel olamıyorum ! Bu ben değilim sanki ya''
Aynanın karşısında türlü türlü pozlar vererek her pozumda 'Bu benmiyim lan ?' diyordum.Ama gerçekten bu benmiyim lan ? Alice oflayarak oturduğu sandalyeden kalktı ''Siz naparsınız bilmiyorum ama ben bu yarışmaya katılmak istiyorum ve o yüzden gidiyorum'' diyerek kapıyı açtı.Allisonda ayağa kalkarak ''Aynen bende gidiyorum'' dedi.Son kez aynada kendime bakıp ''Ağh!! Tamam bekleyin !'' diyerek bende odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...