Süpriz Katliam ★ -14-

3.3K 243 38
                                    

İyi okumalar :)

~~~~


Alice ve Allison'un alkışlaması ve sırıtmasıyla kekin üzerinde ki tek mumu üfledim.Cezaya mahküm kaldığımızdan beri 4 yıl geçmişti.Yakın zamanda bu kilitli mekandan çıkıcaktık.Hangi günde olduğumuzu bile bilmiyorduk fakat Alice rüzgarın kokusuyla yaz mevisimine girdiğimizi anladı.O böyle konularda iyidirde.Benim doğum günümde yaz mevsiminde olduğu için bu salaklar fiziksel eğitim için dışarı çıkarıldığımız gün gizlice kek almışlar.Evet,4 yıldır tatlı yoktu,dışarısı temiz hava ve insanlar yoktu.Ama bunu haketmiştik..Geçen 4 yıldan sonra sonunda benden önceki yaşamımı öğrenmekten vazgeçmiştim.Eğer dedikeri kadar kötüyse boşuna öğrenmek için çabalamak istemiyorum.Onları öğrenerek acı çekmek istemiyordum..İkiside mumları üfler üflemez bana sarılamaları ile kendime geldim.

''Süpersiniz siz varya..'' dediğimde ikiside pis pis sırıtırken kapının kilidinden sesler gelmeye başladı.Üçümüzde meraklıca bakışarak kapıya doğru yürümeye başladık.

''Kimsiniz ?'' diye sordum.Kapının açılması normal değildi çünkü daha yeni fiziksel eğitimden dönmüştük ve dışarı çıkamazdık.Kapı açılınca karşımda Michelle teyze ve Damon abiyi gördüm.İkiside kaşları çatık biçimde bize bakıyorlardı.

Allison ''Birşey mi oldu ?''

Michelle teyze o soğuk sesiyle ''Üçünüzde bizimle geliyorsunuz'' dediğinde başımızı sallayarak onları takip etmeye başladık.

Geçen dört yılda büyümüştüm.Uzamış ve değişmiştim,belki de biraz olgunlaşmıştım.Ya da sadece yıllardır kapalı kaldığımız içindi.Bugün 16 yaşıma basıyordum..Mutlu olmam gerekirdi ama değildim.Çünkü geçen dört yıldada bu şekilde kutlamıştık doğum günlerimizi..Şanslı olan kişi için bir kek alarak ve tek bir mum.Mum belki şans eseri bulurduk.Üçümüzde bahçeye indiğimizde hala ne olduğunu anlayamamıştık.Bomboş bahçenin içinde köşe tarafa,ağaçların sık olduğu bir yere gidiyorduk.Michelle teyze ve Damon abi biranda durunca bizde durduk.Damon abi kılıcını çıkartınca tam olarak ne yapmaya çalıştıklarını anlayamamıştım.

Michelle teyze ''İdam ediliyorsunuz !'' dediği anda buz kestim.Üçümüzde gözlerimiz kocaman onlara bakıyorduk.Hiçbirşey yapmamıştık..Belkide kekler..? Hayır imkansız.Yani bir kek çaldığımız için bizi öldürecekler miydi ? Güldürmeyin beni ! Birden Michelle teyze kahkaha atmaya başlamıştı,hatta Damon abinin dudağının kenarı kıvrılmıştı.Michelle teyze ağaçları kenara çekerek bana o muhteşem manzarayı gösterdi.

''Suratınız o kadar komikti ki..''  

Onu hiç tınlamadan partinin olduğu kısma ilerledim.Heryer masmavi balonlar ve süslerle döşenmişti.Ortada devasa bir masa ve onun ortasında ise harika bir pasta vardı.Yoksa bu..Tanrım ! Herkes burdaydı,okuldan öğrenciler,bizim ekip ve Michelle teyzelerin bütün sınıf burdaydı hatta Amelia abla bile gelmişti.Michelle teyzeye dönerek ''Çok teşekkür ederim.Gerçekten'' diyerek gülümsedim.O ise saçlarımı karıştırarak sırıttı ''Hazır cezan bitmişken hem bunu hemde doğum gününü kutlayalım dedik'' dediğinde gülümsedim.Masaya doğru pastayı tekrar görmek için dönmüştüm ki sarı saçlı bir kız gördüm..Yoksa ?!! Hızla ona doğru koştum.

Yanına varınca ''Tahmin ettiğim gibi sensin ! Bizim buralarda bu kadar çok yiyen kimse yok hemen tanıdım seni''

Yüzünün heryeri yemek kırıntısı ile dolmuş,ağzında iki tane büyük bisküviyi çiğnemeye çalışıyordu.Oburluğu hiç değişmemişti anlaşılan.Sarı saçları daha da uzamış,benimle aynı boya gelmişti.Ağzına bir bisküvi daha tıkmaya çalışırken ''Sğen kimsin kiğğğ??'' 

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin