İyi Okumalar :)
~~~~
Üzerime düşen ağırlık her saniye artarken adımın bağırılmasıyla kapattığım gözlerimi geri açtım.Gözlerimi açtığımda görüşüm fazlasıyla bulanıktı.Birkaç kez kırparak görüşümün düzelmesini sağladım.Karşımda Gin ile Sumire vardı.Gin ''Elinin hali ne,aptal.Gene ne yaptın ?''
Yutkunarak ''Yine mi ben suçluyum be...''
Sumire gülerek ''Bir şeyi yokmuş işte.Dedim size ona hiçbir şey olmaz diye''
Gin ''Ne oldu ? Edward nerde ?''
''Gitti...'' diyebildim sadece.
Sumire ''Gitti mi ? Götürdüler mi yoksa ?!''
''Hayır...Kalma şansı vardı fakat...Kendi iradesiyle gitti.''
Oluşan sessizlikten sonra Gin beni kucağına alarak ''Hadi dönelim''
''Alice ve Allison nasıllar ?'' diye sordum.
Sumire ''Onlar mı ?...İyiler.Fakat aynısını Meldy için diyemeyeceğim''
Doğru ya...Alice'i hayata geri döndürmek için kendi hayat enerjisini vermişti.Ve en son gördüğüm zaman ki durumu gerçekten kötüydü...Kısa sürede Gin ve Sumire ile Alice'in olduğu odaya gittik.Diğer herkes buradaydı.
Ashley abla beni fark edince ''Ne oldu eline ? Yine ne yaptın ?!''
Her şey'in suçlusu ben miyim lan ?!
Michelle teyze kollarını göğsünde birleştirerek ''Edward nerde ? Onu getirmeye gitmiştin değil mi ? ''
Gin'in kucağından inerek ''Gitti'' dediğimde şaşırdılar.Ashley abla ''Ne demek gitti ?''
''Bizi korumak için olduğunu falan söyleyip gitti.''
Michelle teyze ''Tek başına mı ? Yoksa seni yaralayan o muydu ?
''Saçmalamayın.Üç tane adam boyut kapısından geçerek onu götürdüler.Direnme şansı vardı fakat o gitmeyi tercih etti.''
Michelle teyze ''Anlıyorum...Kendi iradesiyle gittiyse,yapıcak bir şey yok.''
''Var'' dediğimde hepsinin bakışları bana döndü.''Kendi iradesiyle düşmanın tarafına geçen biri bizden değildir'' dediğinde Michelle teyzeye döndüm.''Arkadaşlarını korumak için kurduğu düzenden vazgeçmek,düşmanı'nın tarafına geçmek gerçekten kötü.Ben onun şuan her saniye battığını hissedebiliyorum.Tek başıma da olsam arkadaşımı geri getireceğim.''
Michelle teyze ''Tek başına ne yapmayı düşünüyorsun peki ?'' diye sordu gözlerini kısarak.
''Her zaman ki gibi beni yalnız bıraktığınızda ne yapıyorsam onu'' diyerek odadan çıktım.Sumire'de benimle geldi.Odadan biraz uzaklaşınca beni köşeye çekip elimi sarmaya başladı.''Ne yapıyoruz peki ?'' diye sorduğunda güldüm.
''Öncelikle Hades'in yanına dönmem gerek...Görevimi tamamladım,rapor vermeliyim.Ayrıca ondan da yardım isteyeceğim.Eğer iblis ordusunu benim komutam altına verirse büyük yük kalkar üzerimden''
''Doğru diyorsun.Ama şöyle bir durum var.Lav imparatorluğu ve Kral Hades'in arasında bir ittifak var.Hades kendi müttefiğine saldıracak mıdır ?''
''Bir şeyler yapacağım.Hadi bitirdiysen gidelim'' elime son bir düğüm atıp ''Bitti'' diyerek gülümsedi.Şato'nun en yakınında ki büyülü yolculuğa binmiş tam gidiyorduk ki bulutun üzerine biri daha bindi.Kim geldi diye kafamı kaldırdığımda şaşırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...