İyi Okumalar :)
~~~~
Michelle
Tanrım..Bunlar onlardı.
Raisar ''Michelle,ne yapıcaz ? ''
''Bilmiyorum.Gizli bölüme üçü birden girmişler ve Alice Azuranın yanında olduğu için..İşler tahmin ettiğimizden daha hızlı gelişecek''
Ashley ''Neden bu kadar zeki bir kızım var anlamıyorum ki ?''
Meldy ''En azından annesi gibi aptal değil'' diyerek kıkırdadığında Ashley kafasına vurdu.
''Salak kızlar yanlarında birde Allison'u götürmüşler..İşler daha ne kadar kötü olabilir ki ?'' dediğimde içeri Damon ile Lucifer girdi.
Lucifer ''Aslında kötününde kötüsü olmuş'' diyerek bana sırıttı.
Tek kaşımı kaldırarak ''Ne oldu ?''
''Loke yine başına buyruk işler yaparken Azura ile Alice onu görmüşler''
Ashley ''Lokeyi görmelerinde ki kötü olan şey ne ?''
Damon ''Loke orman ve lav imparatorluğunun bize karşı düşman olduğunu ve yıllardır Azurayı ve onu aradıklarını biliyordu.Azurayı korumak için iki imparatorlukla karşılıklı bir sözleşme imzalamışlar.Lokenin Orman Prensesi ile evlenmesi karşılığında iblis kardeşleri rahat bırakacaklarmış.Azurayı çamurdan kurtarayım derken kendisi çamura battı''
Tanrım..Şom ağzımı birdaha açtırtma bana lütfen..
Ashley ''Eğer Azura Lokeyi nişanlanırken gördüyse büyük ihtimal bir karmaşa çıkarmışlardır.Karmaşa sonucunda Lokenin başına birşey gelirse kötü olur.Ayrıca Azuranın şuan ki ruh hali iblis gücünü açığa çıkarabilir, üstüne üstelik Allisonda tekrar kendini kaybederse..Sanırım daha kötü bi durumun içindeyiz Michelle''
Tam tekrar konuşacakken Raisar ''Derhal Azura,Allison ve Alice'i buraya getirin.İzinsizce müdür odasına girip bilgileri kuracalamaktan,görev dışında kendi iradeleri altında okuldan kaçmalarından resmen suçlu ilan edilmişlerdir ! 4 yıl boyunca B seviye cezaya mahkumlar,bukakadar !'' diyerek hızla koltuğuna oturdu.
Telaşla ''Ne yapıyorsun sen ?!''
''Ne mi yapıyorum ? Bu çocuklar artık düzgün bir cezayı hakettiler.Sırf onlar diye sessiz kalıyordum fakat bu kadarı yeterli Michelle.Sonuçta ben okulun müdürüyüm ve gerekli olanı uygulamazsam sonuçları kötü olur.Eğer bu kuralla biz uymazsak kim uyacak ?''
Tamamen haklıydı..Uzun zamandır Azura ve arkadaşlarına büyük tolerans gösteriyordu ve bu artık çok göze batıyordu.Yapabileceğimiz birşey yoktu.
Raisar sırıtarak ''Bu o kadar kötü değil Michelle.4 yıl boyunca onları ceza ile oyalarsak belki yaşananları unutarak olgunlaşırlar.Şuan daha çocuklar ve gerçekleri öğrenmek için hazır değiller,eğer büyüdüklerinde onların hazır olduklarını hissedersek herşeyi açıklayacağız.Bu bir bakıma meyvenin olgunlaşma süreci gibi birşey.Ayrıca B seviye ceza en fazla ne kadar kötü olabilir ki ?''
Doğru ya ! Eğer onları 4 yıl boyunca oyalarsak Azura belki unutur ya da daha olgunlaşarak hazır olur.Olaylar tekrar rayına oturdu.Sırıtarak ''Sende az değilsin Raisar ha !'' dedim.
Raisar ''Herneyse,S sınıfından Michelle sen ve Damon ikiniz onları geri getirin.Size güveniyorum.Ayrıca,A sınıfından Azura,Allison ve Alice terfi sınavından kalmış cezaları bitene kadar da tekrar sınava alınmayacaklardır.Bu kadar dağılabilirsiniz''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...