Ölümün Habercisi ★ -31-

3.4K 198 22
                                    

İyi Okumalar :)

~~~~

Azura ile Lucy önce ağlamış onun hemen ardından da kavga etmişlerdi.Fazlasıyla yoruldukları içinse sarılarak uyuya kalmışlardı.Lucy 'Loke...'' diye mırıldanarak bacağını Azura'nın üstüne attı.Azura ise 'Pazulara gel...' diye mırıldanarak Lucy'e daha sıkı sarıldı.Lucy acıyla gözlerini açarak ''Acıyor...'' diyerek hızla Azura'nın kollarından kurtuldu.Duvara yapışarak etrafına bakındı.Hava kararmıştı ve o Azura ile uyumuştu ! Dışardan gelen gürültüler dikkatini çekince Azurayı içerde bırakarak dışarı çıktı.Dışarıda büyük bir kalabalık vardı.Önüne gelen birini durdurarak ''Ne oluyor ?'' diye sordu.

Adam ise ''Askerler isyan çıkardılar.''

Lucy şaşırarak ''Neden ?''

''Komutan Azura'nın hiç savaşmadığını ve düşmandan korkarak müttefiklerinin arkasına saklandığını iddia ediyorlar.''

Lucy gözlerini dehşetle açtı ve ardından kaşlarını çatarak kalabalığa doğru ilerledi.Michelle ve diğerleri kalabalığa engel olmaya çalışırken Lucy onları dinliyordu.

''O korkak kadın bizim liderimiz olamaz !''

''Geri dönüyoruz !''

''Birçok arkadaşımız öldü ! O ise hiçbir şey yapmadı !''

''Tam bir güçsüz ! Ezik !''

Lucy daha fazla dayanamadı ve kalabalığı yararak ''Kesin sesinizi !'' diye bağırdı.Herkes pür dikkat Lucy'e bakıyordu.Elini beline koyarak ''Kim size isyan etme hakkını verdi ?''

''Ne diyorsun pislik ? Eğer biz olmasak o kadın bir hiç.Zaten o olmasa şuan zafer bayraklarını kaldırıyor olurduk !''

Lucy sırıtarak ''Öyle mi ? Pekala.Defolun gidin.Geldiğiniz çöplüğe geri dönün.Ve o çöplükte...Bizim galibiyetimizi bir karınca misali o ufacık yerden izleyin.Siz güçten yoksun kişilere Azura'nın ihtiyacı yok.İstese...Tek başına hepinizi devirebilir.''

''Öyleyse kaldırsın kıçınıda devirsin bizi !''

''Aynen ! Görelim bakalım !''

Lucy ''Azura,benden güçlüdür.Şuan kendisi dinleniyor,buraya gelmeye tenezzül bile etmiyor.''

''Köpeğini gönderiyor,gene kaçıyor !''

''Evet,ezik !''

O sırada Azura rüyasında seksi ve kaslı erkekler görürken dışarıdan gelen rahatsız edici gürültüleri duyunca homurdanarak uyandı.Çadırdan çıkarak ''Şu lanet olası çenenizi kapatır mısınız ! Ne güzel sahilde-''

Karşısında bütün askerleri görünce şaşkınlığından sözleri boğazına dizildi.Ellerini beline koyarak ''Burda ne oluyor ? İyi misiniz ?''

Askerlerden bazıları ''Karşımıza çıkacak cesaretin olduğundan seni tebrik ederim''

''Geldi sonunda''

''Biraz dayak onu kendine getirir''

Azura gözlerini kısarak ''Benimle idman mı yapmak istiyorsunuz ?''

Herkes göz devirip hep bir ağızdan ''Embesil !'' diye bağırdı.

Asker ''Senin gibi yaralı müttefikler'nin arkasına saklanan,korkak ve ezik birinin emrinde savaşmak istemiyoruz !''

''Evet ! Korkak !''

Azura sırıtarak ''Korkak ? Ezik ? Bunlar gerçekten beni tanımlayan bazı kelimeler.Fakat...Bunları gerçek korkuyu bilmeyen insanlardan duymam biraz kötü.''

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin