Verilen Söz ★ -32-

3.7K 213 76
                                    

İyi Okumalar :)

Multimedya : Azura

~~~~

Alice ''Büyük bir sorunumuz var Michelle''

Michelle ''Ne oldu ?''

''Azuralar ortada yok.''

Meldy ''Ne ? Kiminle ?''

''Loke ile birlikte gitmişler.Azurine'da ortalıkta yok.''

Michelle hızla ayağa kalkarak ''Öyleyse büyük ihtimal önden gitmişlerdir.''

Damon ''Öyleyse bizd-'' Damon birden acıyla inleyerek yere çöktü.Meldy hızla yanına gelerek ''Abi ? İyi misin ? Neler oluyor ?''

''B-Bizi...Çağırıyor.''

Meldy ''Ne ?''

***

Elen yayını kaldırarak havaya ateşlediğinde fiskiye misali yüzlerce ok havada süzülmeye başladı.Azur Elen'in yanına giderek ''Efendimin planı tam takırında ilerliyor.''

''Öyleyse şuan-'' sözünü tamamlamasına izin vermeyen şato'nun içinden gelen ölüm hissiydi...

Azura yerde yatarken nedense sırıtıyordu.Loke hala baygın bakışları ile Zeroyu süzerken Zero ''Umursamayacak mısın ? Senin-'' Loke birden Zero'nun önünde belirerek kafasından tuttuğu gibi duvara fırlattı.İçinde yıllardır uyutmaya çalıştığı güç,Azura'nın yığılışı ile uyanıyordu ama Azura neden gülüyordu ? Loke birden dişlerini sıkmaya başladı.İçinde yıllardır kullanamadığı güç bedenini ele geçirmeye çalışıyordu.Elini alnına koyarak zihnini açık tutmaya çalıştı.Fakat mümkün değildi neredeyse,içinde ki güç onun benliğini kemire kemire ortaya çıkmak için can atıyordu ! 

Zero hızla yerinden kalkarak ''Zehir iblisinin rüyası !'' demesiyle Loke'nin etrafında bir çember oluştu.Loke çemberin dışına bir adım atmaya çalışsa da izin vermiyordu büyü çemberi.İçerisi birden zehirle dolmaya başlayınca Loke sırıttı.İşte o sırıtış...Loke'nin içinde ki iblise aitti.Kahkaha atmasıyla etrafında ki çember parçalara ayırıldı.Ellerini cebine sokarak Zeroya doğru adım adım ilerlerken Zero kıpırdamıyordu.O da sırıtarak Lokeye doğru yürümeye başladı.Birden ikiside hızlanarak birbirlerine doğru koşmaya başladılar.En ortada kafalarını tokuşturduklarında deprem oldu.Yerin sarsılmasıyla yeri kaplayan beton parçalara ayırıldı.Zero bütün bedenini kaplayan zehir ile birlikte Lokeye yumruk attı.Loke hiç yıkılmadan karnına dizini geçirdi.Ardından ikiside birden göz önünden kayboldular.Havada sadece kırmızı ve mor ışıkların patlamaları olurken şato onların gücüne dayanamıyor,yıkılmaya başlıyordu.Arena'nın etrafında toplanmış seyirciler çığlık çığlığa kaçarken Elen ve Azur askerlerin icabına bakıyordu.

Zero ''Sevgili kızkardeşinin ölümü çok acı olsa gerek Loke'' diyerek zehir saçan eliyle Lokeye pençe attı.

Loke tamamen iblis gücünün etkisi altında,iradesini kaybetmişti.Hırlayarak ''K-Kardeş   ?'' diye tekrar etti.Bedeninden gelen kırmızı ışık ve ölüm dürtüsü insanları hasta etmeye yetecek kadar güçlüydü.Zero Lokeye doğru hızlıca koşarak kafasına havada tekme attı.Loke Zero'nun bacağını yakalayarak havada asılı kalmasını sağladı.Ardından elinde bir ışık topu oluşturarak Zero'nun karnına geçirdi.Zero o sırada yakınlıklarından faydalanarak ağızını araladı ''Zehir iblisinin dehşet dolu kükreyişi !!'' demesiyle ağızında biriken o devasa zehir bulutu Lokeye çarptı.Zehir Lokeye doğrudan isabet ettiği için Loke neredeyse bütün zehri kazara içine çekmişti.Tek dizinin üzerine çökmüş öksürüyordu.Zero onun başına gelerek sırıttı ''Buraya kadarmış havalı çocuk'' 

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin