Oyun Vakti ★ -55-

2.5K 189 23
                                    

İyi Okumalar :)


Arkadaşlar bu bölümde birçok ekleme yaptım,haberiniz olsun :)

~~~~~

Asırlar önce hiç bitmek bilmeyen bir savaş yaşanıyordu.Şeytan ve Kovucular arasında.Savaşın sebebi belliydi.Şeytan kötüydü.Hem de kötülerin en kötüsüydü.Masumları hiç acımadan öldürürken sadece kendi çıkarlarını düşünüyordu.Bu kadar kötü olmasına rağmen Biblos gezegeninin yarısından fazlası onun tarafındaydı.Bunun da sebebi belliydi.Gücünün ve kudretinin bir sınırı yoktu !

Kovucular,Kovucu Kraliçe ve İblis Kral dışında onlardan daha kudretli üç ırk daha vardı.Şeytanlar,melekler ve günahkar melekler.Günahkar melekler eskiden melek olsalarda kendi nefislerine yenilerek kötülüğü tercih etmişlerdir.Efendileri ise asırlardır Kraliçe Lisaradır.

Melekler sadece iyilikten oluşan varlıklardır.Kalplerinde var olan en ufak kin onları kendi kabilelerinden dışlardı.Kovucular da meleklerin bir alt vasıflarıydı.Bu iki ırk dışında bir ırk daha bulunmaktaydı.Şeytanlar.Sadece kötülükten oluşan bu varlıkların ismi belli olmayan bir efendileri vardı.Gücünü kötülükten aldığı için en kudretli ırk onlarındı.Kötülük iyiliğin içinde bile bulunurken,iyilik kötülüğün içinde hiç var olmamıştı.

Bir gün Melekler ve Kovucular Şeytan'ı durdurmanın yolunu bulmuşlardı.Fakat çok karanlık bir yöntemdi bu.Bin insan bedeninden oluşan katliam mührüydü.Melekler ve Kovucular bunun dışında başka yol arasalarda Şeytan'ı durduracak başka yol yoktu.Baş Melek büyü güçsüz dünyaya inerek orada bin insan öldürmüş ve ruhlarını bir kürenin içine hapsetmiştir.

Mühür hazırlanırken bu plan Şeytan'ın kulağına gitmiştir.Şeytan bile bu mühre karşı koyacak başka bir plan yapamamıştır.Zamanı çok kısıtlıydı.O da ucunda mühürlenmek olacağını bile bile daha güzel bir plan bulmuştur.Gücünün yarısıyla tam beş şeytan yaratmıştır.Yıldırım ve ateşin bütünlüğü ile anka.Su ve buz uyumundan tilki.Zehrin ve gölgenin gücü ile yılan.Karanlığın ve aydınlığın zıtlığıyla oluşan ikiz ejder.Ve geri kalan bütün gücüyle yıldız iblisini yaratmıştır.Bütün göklere hükmeden bir başka gökyüzü.Bu beş şeytanı en sadık beş adamının vücuduna yerleştirdi.

Şeytan bütün gücünü şeytanları yaratmak için kullandığından bitkin düşmüştü.O sırada Melekler ve Kovucular çoktan Şeytan'ın ülkesine saldırıyı başlatmışlardı.Şeytan'ın içinde kalan son güç,Biblos'u patlamaya yeter de artardı.Ama o daha güzel bir fikir düşündü.Kendisi eğlenmeye her şeyden daha çok önem verirdi.

İblis Kral Hades'in yanına giderek ona bir teklifte bulundu.''Kızın gerçekten çok güzelmiş Hades'' derken pis pis sırıtıyordu.

Risa,Şeytan'ın dönemlerinde doğmuştu.Fakat o büyüsüz dünyada daha altı aylıktı.Bu gerçek daima herkesten saklanmıştı.

Hades ''Ne istiyorsun Şeytan.Gördüğüm üzere gebermek için mezar arıyorsun.''

Şeytan sırıtarak ''Ben asla ölmem Hades.Beni iyi tanıyamamışsın.'' diyerek elini

havaya kaldırdı.Avucunun içinde kristal bir küre oluşurken içinde bir görüntü vardı.Kürenin içinde Risa vardı.Küçük bir yatakta mışıl mışıl uyuyordu.

Şeytan ''Küçük Risanızın hayatı artık bana ait.'' diyerek gülmüştü.

Hades yüzünde ki ifadeden taviz vermese de olayın ciddiyetini kavramıştı.O duygusuz Kral Hades'ti.Şeytan'ın öğrencisi karanlık adam.Şeytan ile neredeyse bir olacak adam.Ama asla bir olamayacaktı.Şeytan'ın hiç zaafı yok iken Hades'in Risası vardı.Biricik kızı Risa.

Kovucu ★ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin