İyi okumalar :)
Multimedya:Elen -önce farklı bir tane paylaşmıştım fakat asıl Elen şimdi ki bu daha çok uydu bence
~~~~
Melanie'nin iyileştirici melek tüyleri Ashley ve diğerleri'nin olduğu kısma daha yeni gelmişti.Tüyler ilk önce Alice'e değmiş,bütün vücudunu sarmaya başlamıştı.Alice soluk soluğa doğrulurken elini boğazına götürmüştü.Yavaş yavaş kendine gelirken etrafına göz gezdirdi.Yerde yatan dostlarından önce gözü gökyüzünde ki haberci ekranlara kaymıştı.Ekranlara yavaşça göz gezdirirken gördüğü kanlı buzlarla donuklaştı.Allison veEdward yan yana dururlarken yüzünde ki acınası ifadeyle Nastear karşılarındaydı.Allison gözlerini yumarak ağzını araladığında atmosferde ki soğuk havayı ciğerlerine doldurmuştu.
Buzulsu tilki ruhunun gizli sanatı...Cehennem alevlerinin buz tutmuş çekici !
Büyü Nastear'ın etrafını çevrelediğinde Edward'ın elinde kandan oluşma bir kılıç belirdi.Hiç düşünmeden buz büyüsünün içine dalarak Nastear'ın hayatına son vermişti.Alice acıyla yüzünü buruşturarak ellerini yumruk yaptı.Allison bile bu kadar güçlüyken kendisi en başta pes etmişti.Kendi güçsüzlüğü yüzünden kardeşine ayak bağı olmuştu.O büyünün ardından kendi yenilişini bir kez daha yaşadı.Ekranda yere düştüğü sahneyi görünce gözlerini hızla yumdu.Ne kadar çabuk pes etmişti ?! Omzunda hissettiği elle irkilerek hızla arkasına döndü.Leon ''Bu sefer başarısız olanlar bizleriz sanırım''
''Gerçekten...''
Melek tüyleri en son Edward ve Allison'u sarmalayarak yok olmuşlardı.Allison yavaşça ayağa kalkarken ilk önce etrafı taradı.Alice'i gördüğü anda yüzünde sinsi bir gülümseme belirdi ''Evet ?''
''Ne evet ?''
''Şovum nasıldı bayan inek ?'' dediğinde Alice cevap vermeyi çok istemişti.Yinede cevap verecek yüzü kendinde bulamayarak,ilk defa Allison'u cevapsız bıraktı.Allison kardeşinin üzgün olduğunu ne davranışlarından,ne de yüzünden anlamıştı.Alice'in kalbinde yağan yağmurlar,Allison'a çivi misali saplanıyordu.Allison,kardeşini biraz kendi halinde bırakmanın iyi olacağını düşünerek Leon'a döndü.Kızararak ''Sırf benim için...Beşinci seviyeye geçtiğin için t-teşekkür ederim''
Leon ''Pek işe yaradığı söylenemez''
Allison hızla ''T-Tabi ki hayır ! O-Orada...Sen bana destek çıkmasaydın...O kadar cesaretli o-olamazdım.''
Leon ellerini cebine yerleştirerek ''Yine de bir işe yaramadı'' diyerek arena çıkışına doğru ilerlemeye başladı.
Allison ''N-Nereye ?''
Leon sessiz kalmayı tercih ederek arenadan çıktı.Arena'nın devasa kapısı üzerine kapanırken hızla duvara doğru yaslandı ve başını kaldırdı.Derin derin nefesler alırken kaybetmeyi hazmetmeye çalışıyordu.Şimdiye kadar çalışıp çabalayıp elde ettiği güç,onu hayatta tutmaya bile işe yaramamıştı.Öyleyse aylarca ne için çalışmıştı ?! İçinde esen rüzgarlara rağmen sakin kalmayı başararak yürümeye başladı.Karanlık bir ormanın içinde,günlerce uyumak istiyordu.
Leon ne kadar belli etmemeye çalışmış olsa da Allison çektiği acıyı hissedebilmişti.Alice'e dönerek ''İyi misin ?'' dediğinde Alice onu umursamamıştı.Kendi içinde ki fırtınalarla boğuşurken duyduğu acı iniltiyle başı hızla ilgiyle kalktı.Edward birkaç kez öksürerek doğrulmaya çalışınca Allison uyandığını fark ederek hızla yanına gitmişti.Alice ayağa bile kalkamadan Allison onun dibinde belirmişti.Alice,Edward'ın Allison sayesinde ayağa kalkışını sessizce izlemişti.Edward kendine gelmeye çalışırken gözü yerde oturan kızıl saçlı kıza takıldı.Onun yaşadığını fark edince çektiği acıyı bir çırpıda unutarak tek adımdan yanında belirdi.Kollarını Alice'in boynuna sararken Alice neye uğradığını şaşırmıştı.Edward'ın kolları sanki kırılacak bir eşyayı sarıyormuşçasına nazikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...