İyi Okumalar :)
Multimedya : Alice
~~~~
Simon'un öfke dolu gözleri Michelleyi bulduğunda karaltıda ki adam artık tamamen kaybolmuştu.Simon o adamın gittiğinden emin olunca gözlerinde ki öfke ateşi yavaşça sönmeye başladı.Michelle ''Neler oluyor ?''
''Neden burdasın ?''
''Simon,Azura ve Lokeye ne yapacaksınız ?''
''Seni ilgilendirmez''
Michelle attığı tek adımla çatıdan inerek Simon'un karşısına dikilmişti ''O ikisi benim için her şeyden daha değerli.Eğer o kirli işlerinizin içinde ikisi varsa bu beni de ilgilendirir''
Simon derin bir nefes alarak ellerini beline yerleştirdi ''Sana neden cevap vereyim ? Sonuçta az önceki konuşmaları duydun,ben Tartarus'un bir üyesiyim.Senin düşmanınım''
Michelle ''Hayır değilsin'' dediğinde Simon şaşırmıştı.Nasıl biran da bu kadar emin bir cevap verebilmişti ? ''Sen...Sen de tuhaf olan bir şeyler var.''
Simon gülerek ''Ne gibi ?''
''Benim tanıdığım Simon ile şuan karşımda duran kişiler çok farklı...''
''Sebebi ne acabaaa ?Ablacım ?''
Michelle,yeni bir gizeme parmak basmak üzereyken yolu yine tıkanmıştı.Neil'in burada ne işi vardı ?
Allison seyircilerin bulunduğu kısımda ki Risaya hayranlıkla bakarken Edward ''Duyduklarımdan daha kudretli bir kadınmış''
Allison telaşla ''Peki Azura ? Ona ne oldu ?''
''Bilmiyorum.Fakat bu turnuva iyice saçmalamaya başladı.''
Allison ''Aynen.Az önce ekranlarda ki savaşları izledin mi ? Brigett denen kadın ile Elen'in savaşı.Yabancı kişiler nasıl girebiliyor buraya anlayamıyorum.Güvenlik çok zayıf''
''Bunun güvenlikle bir alakası yok.Turnuva'nın başında ki kalabalığı hatırlıyorsundur,o kalabalıkta Şeytan olsa bile tanınamazdı.''
''Sende haklısın...'' Allison birden az önce olanları hatırlayarak ''Zero ! Zero da buradaydı !''
Edward ''Öyle''
''Ne için ondan izin aldın ?''
''Kan kılıcı''
''Neden izin aldın ?''
''Kan kılıcı bizim ailemizde nesillerdir geçen efsanevi bir kılıç.Bu nesilde ise bana emanet edildi.Onu kullanmam için de kral'ın izni gerekiyordu.''
''Zero'nun burada ne işi vardı ? Ölmemiş miydi ?''
''Saçmalık.O herif asla ölmez''
''Abini iyi tanımışsın Ed''
Allison ciyaklayarak sesin sahibine döndüğünde Edward büyük bir sakinlikle ''Defol burdan''
Zero işaret parmağını havada sallayarak ''Cık cık cık...Büyüklerine saygılı olmasın Ed''
Allison ''Ne istiyorsun ?''
Zero ''Vay vay vay...Küçük tilki kızımızda buradaymış.''
Sert esen bir rüzgarın ardından Edward'ın kılıcı Zero'nun boynunda ki yerini almıştı.Edward ''Kısa kes''
Zero ''Pekala öyle olsun...Buraya eğlenmeye geldim !''
Allison ''Ne ?''
Edward ''Ne saçmalıyorsun sen ?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ★ 2
FantasyKovucu serisin'in ikinci kitabıdır..Birinci kitabı bitirdiğiniz zaman okumanızı tavsiye ederim. Baş meleğin uyanışa karşı bulduğu çözüm sonucu Risa hayatını feda ederek iki bedene can vermiştir.Ortada iki çocuk kalmıştır.Risa'nın ölümü üzere Gerard...