Petra POV
Měla jsem pocit, že moje nohy jsou z želé. Za dveřmi jsem se prudce nadechla a vyrazila k výtahům. Nelhala jsem v žádném bodě, jen s tím rozdílem, že až při vstupu do kanceláře jsem si všimla obálky a vzkazu od pana Tomlinsona. Dřív to jaksi nevěděl.. Co už… Při práci s ním se mi slabě zvýšily šance na hodinovou pauzu na oběd.
Stál v Mellisině kanceláři a s širokým úsměvem mi ukázal kde co najdu. Ani slůvkem se nezmínil o Louisovi, i kdyby ten soptil, nic by nenadělal.
Po pár minutách jsem byla srozuměna kde co je a mohla se dát do práce. Pro dnešek jsem tu byla sama. Malik byl na jednání mimo budovu, tudíž Annie se asi bude muset rozpůlit mezi ty dva šmejdy.Annie POV
S úšklebkem jsem sebrala bundu a hodila mu ji na věšák. Po kanceláři jsem se pohybovala tiše, netoužila jsem, aby se mi přikradl za záda. Ty dva dny co tu nebyli, jsme využily a předělaly si stoly. Tudíž si on může nechat už jen zdát o plížení se mi za záda. Svlékla jsem si sáčko a ztuhla v pohybu. Sten, který vyšel z jeho kanceláře byl až moc živý. Evidentně si porno nepouští. Sebrala jsem svůj kelímek a zamířila ke dveřím, u tohoto opravdu nemusím být. Sahala jsem po klice, když jsem si to rozmyslela. Pootevřela jsem dveře a opět je hlasitě zavřela.
„Zayne?“ vrhnula jsem se jako velká voda do jeho kanclu. Stál u stolu se spuštěnými džínami a kolem boků měl omotanou jakousi holku. Zrudl a následně zbledl. „Annie?!“ Zahrála jsem to dokonale. Kelímek se rozšplíchl po podlaze a já lapla po dechu. „Vypadni!“ zavřeštělo stvoření. Silně zmalovaná blondýna.
„To si snad děláš srandu?!“ otočila jsem se na něj. Vyhodila jsem ho ze sedla, vytřeštil nechápavě oči a odtáhl se od holky. Stiskla jsem víčka, tohle jsem opravdu vidět nemusela. „Hajzle!“ práskla jsem mu dveřmi a následně i těmi svými. Vtrhla jsem do kanceláře Peťky. Našla jsem tam však jen Louise.
Louis POV
Když se otevřely dveře, vítězoslavně jsem se ušklíbl, hned jsem však nahodil neutrální výraz. „Dobrý, Peťka tu není?“ „Ne, je u mého otce.“ „Aha.“ „Stalo se něco?“ hned jsem si vzápětí liskl výchovnou facku. Co se k sakru starám?! „Ne, všechno je v absolutním pořádku. Budete něco potřebovat?“ „Uh, ne…?“ „Fajn. Malik má nějaké, ehm, jednání. Nejsem tam potřebná, odskočím si.“ „Cože? Jak jako odskočím si?!“ „Prostě si odskočím. Je s tím problém?“ „To si piš že je!“ „ Tak pozor mladej, nemluv se mnou jako bych byla tvůj majetek. Pokud jsem si všimla ve smlouvě je zaměstnavatel Zayn, tudíž se po mně nerozkřikuj. Až mě bude mladej hledat, řekni mu co jsem ti řekla! A ještě jedna věc,“ otočila se ode dveří. „Ublížíš ji a zničím tě.“ Sotva to šeptla ale dodalo to tomu děsivý podtón. Práskla dveřmi a nastalo hrobové ticho.
Ještě několik následujících minut jsem stál jako opařený a v hlavě mi jelo jedno; ty dvě mrchy se nedaj zničit!
Peťka POVTiše jsem si pobrukovala a pokaždé co prošel pan Tomlinson jsem mu věnovala zářivý úsměv. Jak oni mohou být rodina? To byla otázka dne… „Máš čas?“ nakoukla do dveří blond hlava. „Uh, asi jo.“ „Annie! Rád vás také poznávám. Jste Annie, že?“ kamarádka nadskočila a kývla. „Pan Tomlinson?“ „K službám.“ Zasmál se bodře. „Doufám, že vás ti satani dole netrápí. Bohužel mám tu práci jen pro jednu z vás a vzhledem k tomu, že slečnu Styles znám zvolil jsem ji.“ „Ne, v pohodě. Pánové jsou, ehm, fajn.“ Trhla rameny. „Nebude vám vadit, když tu zůstanu chvíli? Pánové mají nějaké své záležitosti.“ „Uvařte si kafe holky, nebo si zavolejte ať vám donesou z té kavárny či co to je. Času dost a už jste toho udělala dost.“ Otočil se mým směrem a po chvíli nám donesl i balík sušenek.
„Proč to nemůže být opačně?! On mladý a Louis starý protiva?“ sykla jsem, když odešel něco řešit na recepci. „Taky bych to brala, Zaynův táta je poklad…“ „Stalo se něco? Jsi nějaká rozrušená.“
„To si děláš srandu?!“ zbledla jsem a přebrala opět od pihovatého kluka dvě latte. Zabouchla jsem mu dveře před nosem a málem mu ani nezaplatila. „Zaplať.“ „Co? Ježiš promiň!“ rozrazila jsem dveře a do dlaní mu strčila několik liber. „ON ji tam jako tóóó?“ „Jo, tóó…. A mimochodem, seřvala jsem i Louise.“
Zayn POV
„Co to bylo za děvku?!“ vzhledem k tomu v jaké poloze se ona nacházela, nebylo to zrovna vhodné přirovnání. „Asistentka.“ „A co mělo jako znamenat to že si hajzl?“ slezla ze stolu a vlezla mi na klín. „Vypadni.“ „Cože?“ „Jdi do hajzlu.“ Setřásl jsem ji. „Za chvíli se vrátím a ty budeš pryč.“
„Není tu Annie?“ „Vidíš ji tu snad?“ vzhlédl Louis od svého stolu. „Co je?“ „Šukal jsem Perrie a ona vlezla do dveří.“ „Ty vole!“ vydechl úžasem. „Kde je vůbec ta tvá, Petra?“ „U táty, možná je tam Annie s ní. Já po ni nic nechtěl a mimochodem - “ „Mrcha.“ Uchechtl jsem se, když Louis dokončil jejich, dá se říct, hádku.
Seběhl jsem dvě patra a hrnul se do kanclu k Mellise. „Přejete si?“ zvedla brunetka hlavu a blondýna tu svou otočila. Protočila panenky a usrkla kávy. „Jo, můžu s tebou mluvit?“ „Proč?“ „Protože jsem to řekl.“ „Protože jsi něco řekl se já neposadím na prdel.“ Brunetka se zachichotala, následně jsem se rozhodl, že musím Louisovi poděkovat. Zvedla telefon a s omluvným výrazem v tváři se Annie omlouvala že musí za Louisem. „To cos viděla…“ „Je mi fuk koho šukáš.“ „Tak co to mělo znamenat?“ „Tobě to nedošlo? Já se tím vyloženě bavila.“ Pak mi zamávala telefonem před nosem. „Tohle tě může celkem poškodit, nemyslíš? Už je ta štětka pryč? Mám tam rozdělanou práci.“ „Jestli to někam pošleš tak - “ „Tak co?! Ublížíš mi? Já se tě nebojím!“ vytrhla se z mého sevření a já tam zůstal jako solný sloup.
Louis POV
Jen co Zayn zmizel, vykoukl jsem na chodbu. Protější kancelář se otevřela a z ní vyšla Perrie. Holka ze snobské rodiny, Zayn ji měl vyloženě na šuk. Fakt jsem nechápal, co na ni vidí jako on nechápal, co vidím na Eleanor… Upřímně jsem viděl jen to co měla mezi nohama… Laciná kurvička, rádoby modelka. Stačilo zavolat a měl jsem ji omotanou kolem pasu. Sice pak dělala scény, že si ji jinak nevšímám ale při dalším zavolání se dostavila snad světelnou rychlostí. Stačilo pár cetek v řádek tisíc korun a zobala mi z ruky.
Nějakým nepochopitelným způsobem, jsem začal Zaynovi závidět. Ne tu štětku, spíš to, že si zavrzal. Nemohli jsme si stěžovat, stačilo kývnout na kteroukoliv, i tady na vdaný ženský a do minuty nám seděly na stolech. Zayn je fascinoval svým exotickým vzhledem já pro změnu chrpovýma očima, úsměvem a zadkem, na který jsem byl náležitě pyšný. Zavřel jsem a zvedl telefon. Do ucha mi zaštěbetal hlásek Petry. Úplně jsem viděl její kyselý výraz co nahodila, když jsem ji přikázal dojít. Snad dostala rozum a tentokrát mi dovolí co chci. Jinak ji pohrozím vyhazovem… Já vždycky dostanu to, co chci… Ať je cena jakkoliv vysoká.
Peťka POVS nevinným úsměvem jsem čekala na výtah. Co na tom že číselník ukazoval přízemí, tudíž, pětadvacet pater níže. Kdo si počká… Jít po schodech by bylo rychlejší ale já měla času dost. Jen co jsem vešla, zvedl hlavu. Seděl na mém stole a z očí mu sršely blesky. „Volal jsem ti před deseti minutami!“ „Výtahy se bohužel zastavovaly v patrech…“ „Proč jsi nešla po schodech?“ „V těch podpatkách?“ ukázala jsem mu nožku na jehlových podpatcích – jestli si něco zlomím, normálně Annie umlátím berlami až se vrátím ze špitálu. Odfrkl si a seskočil. „Pojď se mnou.“ Netrpělivě zafuněl u dveří a já pomalým krokem zamířila k němu. Usadila jsem se v bezpečné vzdálenosti, tudíž v protějším křesílku. Přehodila nožku přes nožku a doufala, že nic není vidět. Přejel si jazykem po spodním rtu a pohodlně se rozvalil.
„Takže, co bys řekla na obchod?“ „Obchod?“ Důležitě pokýval. „Nebudu lhát, v tom co děláš jsi dobrá. Táta byl z tebe hotový a já víceméně musel slíbit, že budu hodný hoch a ty neutečeš do týdne s brekem. Což si stejně nemyslím. Nevypadáš na to, ale umíš vystrčit drápky a co se týče tvé kamarádky, ta je povahově stejná jako já a Zayn.“ „Cože? Stejná?“ vybuchla jsem smíchy. „Je to děvka, chováním.“ Dodal, když spatřil jak jsem na něj pohlédla. „A nemyslím si, že ona se svého místa vzdá lehce, ostatně ani ty ne. A lhal bych, kdybych ti chtěl dát výpověď, nicméně, pokud nezačneš být hodnou holčičkou, tak ti ji dám.“ Přimhouřil nebezpečně oči. „CO pro vás znamená pojem „hodná holčička“? Jistě, rozuměla jsem co mi tím říká ale nechtěla jsem to akceptovat. „No,“ protáhl a vyskočil na nohy. „Podmínky co jsem ti dal splňuješ, možná až moc.“ Střelil pohledem k proklatě nízké sukni. „Za termohrnek máš body na víc, nicméně… Jsem celkem frustrovaný a kde jinde se lépe odreagovat než na dívčím těle?“ stiskl mi něžně rameno a jeho prsty sjely k výstřihu.
ČTEŠ
Malik & Tomlinson
FanfictionArogantní synáčci pracující na postu tak řka majitele firmy... Jak dlouho jim jejich chování vydrží, když jim na post nových asistentek nastoupí dvě malé mrchy, které si jejich chování nenechají líbit? ↑19.7.17 - Korekce (snaha rozčlenit odstavce...