Chapter 9

6.7K 252 2
                                    

Trojička v budově POV
„Viděls to?!“ hlesl Louis šokovaně. „To nešlo přehlídnout!“ přitakával Zayn. „Pánové, já mám dojem, že slečny jsou imunní, protože mají své drahé polovičky.“ Zatrylkoval Niall a měl se k odchodu. „Kampak?!“ zachytil jej Zayn za límec bundy. „Za Wee?“ „Nasrat. Jdeme na oběd.“ „Přepokládám, že do tý restaurace.“ „Chytrej kluk.“ Poplácal blonďáka po rameni Loui a sevřel ho z druhé strany za paži. „Já vám neuteču.“ „prevence je prevence.“
V restauraci je spatřili ihned. Dívky se tiskly k těm dvěma cizákům a evidentně si to užívaly. „Co na něm vidí?“ sykl modroočko k Zaynovi. „Já být holka, neopřu si o něj ani kolo.“ „Vsadím se s tebou o co chceš že on by se Lottie líbil.“ Narážel hnědooký na fakt, že Louisova mladší sestra byla v jednom kuse zaláskovaná do podobných typů. „Bych ji snad zabil, kdyby mi tohle dovedla dom.“ „Co vidí ona na něm?“ zamrmlal vzápětí i Zayn a pohledem skenoval kluka vedle jeho asistentky. „Netuším, ale jak se ji on může líbit?!“ zavrčel Louis. Pozoroval chlapce, jako by mu chtěl každým okamžikem skočit po krku. Byl celý v černém, košili rozepnutou do půlky, na hrudi bylo vidět tetování. Vlasy měl delší, kudrlinky, a hozené nahoru. Jo, tenhle typ by se Lottie určitě líbil, ale jemu se nelíbil fakt, že jemu patří Petra.
Zayn se zaměřil na toho druhého, také celý v černém, kolem pasu kostkovanou červeno-černou košili. Strniště, vlasy vyčesané nahoru, pečlivě zastřižené.
„Jdeme si sednout nebo jim půjdete rozbít hubu už před jídlem?“ „Ty se bavíš, co?“ sykl Louis, když se usadili. „Upřímně? Jo! Líbí se mi jak vás ty dvě deptají. Zasloužíte si to.“ S vděkem vztáhl ruku po jídelníčku.
Když ten s košilí odešel, Louis vystartoval. „Nespletl si borca?“ zvedl Niall obočí. „Absolutně netuším, co chce udělat.“ Zamrkal Zayn šokovaně.

Annie + Louis
„Co je?“ „To je její přítel?“ vybalil to rovnou bez dalších řečí. „Cože?“  potlačila jsem zahihňání. „Ptám se,“ kývl na číšníka a ten přikvapil po pár vteřinách s dvěma skleničkami čiré tekutiny. „Jestli s ním chodí.“ „Co je vám do toho?“ „Ťukneme si?“ „Snažíte se být milý?“ „Nejsem snad?“ „Už jsem vám řekla, že pokud ji ublížíte, zničím vás. A mezi ubližování patří i násilné líbání.“ „Nevím jestli tě tím urazím nebo ti vyseknu kompliment, ale mrcha jako ty se nerodí každý den.“ „Mrchou se člověk nerodí, stane se ji v průběhu života. Předpokládám, že z vás se čurák stal taky v posledních letech.“ Upila jsem a bavila se jeho šokovaným výrazem. „Ty a Zayn.. Z vás by byl perfektní pár.“ „Je větší čurák, jak ty?“ „Potykali jsme si?“ „Nebudu vykat klukovi, co je o pár let starší než já a chová se přitom jako fracek. Jestli je to vše, díky za sklenku.“  „Počkej!“ „Problém?!“ celá restaurace zvedla oči. Mířil k nám Liam.

Louis POV
„Starej se o svý.“ „To právě dělám. Pusť ji, nebo ti rozbiju hubu.“ Vypadal že to myslí vážně a já se upřímně nechtěl rvat s klukem, co nechodí s Petrou. „Sorry.“ Zvedl jsem v obranném gestu ruce. Uchechtl se a stáhl ji do své náruče a vrátil se s ní ke stolu.
Peťka se ihned nahnula, podle toho jak se ti tři dívali na její tvář jsem odhadoval, že povídá náš rozhovor.
„Co to mělo znamenat?“ dosedl jsem a vyhnul se Zaynově pohledu. „Snažil jsem se z ní dostat, jestli Petra a ten vocas spolu chodí.“ „Ty jsi fakt debil, kámo!“ zakvílel Zayn a Niall se rozesmál. „Já vám do toho nechci kecat, ale je vám jasné, že násilím z nich nic nedostanete a nedostanete se tam, kam oba chcete? A teď, když dovolíte. Rád bych odešel. Dík za pozvání.“ Zaculil se na nás a zvedl se. Jeho hranolky zmizely mávnutím ruky – jde do restaurace a dá si hranolky… blázen.
Proběhl mezi stoly a zamířil k dívkám. „Kam se hrne?“ „Můžu ho zabít?“ „Jestli chceš abych já pak skončil na seznamu pohřešovaných díky ségře…“ zaostřili jsme na něj.
Ten od bloncky se okamžitě zvedal a následně si podával s ním ruku.

Niall POV
Odkvapil jsem, jak to šlo. Toho kluka vedle blondýny jsem poznal. Byl to Liam Payne. Motocrossař a trenér dětí v motocrossu. „Ty jsi Liam Payne, že?“ zarazil jsem jej, když se prudce zvedal. „Uh, jo.“ Podal mi ruku k pozdravu. „Známe se?“ „Jsem fanda motrocossu a ty si super jezdec.“ Usmál se a střelil pohledem k blondýnce. „Hele, něco mi asi došlo. Vy nejste přítel a přítelkyně, co?“ „Z čeho soudíš?“ „V posledním rozhovoru jsi říkal, že tvá sestra žije v Londýně a chybí ti její podpora. A podle toho, co jsem si o ni googlil, sedí popis na ni.“ „Oni to vědí?“ zvedla Annie oči. „Ne a nic jim neřeknu. Upřímně holky, pokud chcete nějak pomoct, vydusit ty dva, jsem vám plně k službám.“ Zazubil jsem se a mrkl na Petru. „A ty jsi Harry Styles, nemýlím-li se.“ „Jsi lepší jak soukromý očko.“ Zasmál se kudrnáč. „Parkourista, nejlepší z nejlepších.“ Vysekl jsem další poklonu. Upřímně jsem skákal v duchu několik metrů ve vzduchu. Oba byli moji neoblíbenější sportovci, dá se říct. „Taky si myslíš, že nejsme pár?“ „Jste si podobní, když se zasmějete…“ pozvedl jsem obočí a začal se smát na celou restauraci. Na tvářích jim vyskočily totožné ďolíčky.

Peťka POV
„Měl bys jít, ten tmavooký vypadá, že tě chce násilím dotáhnout zpět k nim.“ Zvedl bráška oči. Niall se zazubil a kývl. „Holky, stopro se uvidíme. Doneste mi podpisy.“ Mávl a zmizel. „To je cvok.“ Zasměje se Harry a zahledí se na ty dva. „Nelíbí se vám?“ „Proč myslíš?“ „Opravdu chceš abychom vyjmenovali všechny jejich rysy, které se vám jinak líbí?“ znuděně protáhl a zavrtěl se. „To je kočka, panečku.“ Do dveří vstoupila blondýnka s obrovskýma očima. „Lottie!“ houkl náhle Louis a i přes nevoli jsem na ni zaostřila. Zazubila se a zamířila k nim. Od obou si vysloužila silné objetí a usadila se na Niallově místě.
„Budeme se muset vrátit.“ Hodina utekla a já nechtěla pana Tomlinsona naštvat. „Doprovodíme vás.“ Liam galantně zaplatil a vyrazili jsme k budově. Sotva jsme přešli přechod, vyšli ti dva i s tou dívčinou.
„Mám dojem že čekají, až zajdeme dovnitř.“ Postavili se kousek od nás a oba napálili cigaretu. „To se jim nepovede.“ „Musím se vrátit.“ „Však ty jdi. Ale můj šéf je stále tady.“ Zaculila se Annie. Od Harryho jsem dostala pusu, která se těm dvěma mohla zdát velmi vášnivou. S nevinným úsměvem jsem mávla a poslala Harrymu polibek ode dveří a mířila k výtahu. Periférně jsem zahlédla, jak Louis odhodil cigaretu a rychlochůzí se hnal do budovy.

Malik & TomlinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat