Chapter 62

3.4K 196 6
                                    

Annie

„Jsi v pohodě?" „Jo...." „Doma nic není. Asi na večeři nechceš... Objednáme něco?" „Můžeme. Ale klidně můžu něco udělat." „Ne... Budeme odpočívat a... Pracovat na miminku?" Vyprskla jsem smíchy, pobaveně se usmál a se vztyčeným prostředníčkem, předjel řidiče před námi.
„Myslíš, že když je Hemmings mrtvý, tak Clifforda zvládneme?" „Dám ho k soudu... Na hlavu si srát už nenechám. Když to nešlo ručně a stručně, tak to půjde soudní cestou." „A co když má tvůj táta pravdu?" „Byla by to jen podmínka... Risknu to." „Hm... A firma? Investoři a další lidi... Jsou prostředky na to, jak vést tak velkou firmu bez pomoci dalších?" „Jo... Byly by. Naši tátové mají prachy v záloze, kdyby něco... V nejhorším případě, se pustí." „A pracovníci? Tátové? Ty a Louis? Já a Peťka?" „Tátové mají před důchodem a budu znít hodně namyšleně, ale táta prachy neřeší... Ani Mark..." Nakrčí ret. „Ani já... Vydělal jsem si dost... Už jako kluk jsem chodil na brigády a šetřil si... Nic moc závratnýho, ale připočti si velký kapesný, prarodiče, teď výplaty z firmy... Mám na kontě dost. To stejný Louis... A lidi? Jsem hajzl, Baby. Víš, že nemám problém kohokoli vyhodit. Nezáleží mi na nich. Co vím, tak ti lidi mají děti, ale mají partnery, kteří pracují, tak určitě pod mostem nikdo neskončí... A ty?" Drze se usmál.
„Pokud firma skončí, tak tvůj tatínek bude vědět, že máš zazobanýho borca, co se o tebe postará. Zajímalo by mě, jak to vidí rodiče Peťky... Jestli i pro ně je Louis chodící kreditka." Zaraženě na něj pohlédnu. Mračí se, pak si unaveně protře oči.

„Promiň... Tohle bylo hnusný. Jen pořád přemýšlím, nad rozhovorem s tátou. Jsem rád, že jsi vybrala mě, o tom žádná... Ale chci udělat něco, co ho přesvědčí, že tě mám fakt rád a že jsi pro mě důležitá. Já vím, že tě moje prachy nezajímají, jen chci, aby tvůj táta viděl ve mně někoho jiného a ne jen pracháče. A hajzla... Co dovolil, abys kolovala po netu."

„Zayne, je mi jedno, co si táta myslí. My víme, jak to mezi námi je... On to časem pochopí. Nic jiného mu nezbyde. Pokud se mezi námi něco změní, nebudu za ním chodit a říkat, že měl pravdu, protože vím, že by ji neměl. Nepokazilo by se to pro to, že on sýčkoval, ale pokazilo by se to kvůli nám oběma... Kdybych tě měla jen na prachy, bylo by to jiné. Sám jsi řekl, že víš, že pro to, s tebou nejsem, tak neřeš tátu... A nevím, jak to vnímají rodiče Peťky... Neměla jsem možnost se ptát a asi to ani vědět nechci. Další starosti... Nevím. Potřebovala bych před vším, se zavřít a dělat, že nejsem."

Kývá hlavou a pustí volant. Položil mi dlaň na stehno a stiskl jej.

„Objednáme si něco z domu, hm?" „Jo." Naklonila jsem se a on prudce natočil hlavu ke mně. Drsně mě políbil a omluvně se usmál.

„Na co máš chuť?" „To je jedno. Něco objednej. Půjdu do vany." „Nechceš umýt záda?" „Nebuď nadržený." „Jsem!" Houkl hlasem, podbarveným smíchem z obyváku, já už byla na schodech.

Splachovala jsem pod proudem horké vody všechny starosti. Zakázala si myslet na Louise a Peťku. Určitě jsou v pořádku, oba.
Místo vany, jsem se zavřela ve sprcháči. Nahřívala jsem se vodou dost dlouho, až mi došlo, že účet za vodu nebude malý. S omluvným výrazem jsem vodu zastavila a vyšla ven.
„Objednal jsem pizzu, šunkovou a sýrovou. Ty už jsi?" „Jen jsem se sprchovala." Zayn se pobaveně rozhlédl po koupelně. Moc dobře v ní vidět nebylo, pára pohltila celý prostor.
„Jen jsi se sprchovala?" „Nahřívala jsem se." Teatrální protočení panenek, vyhrůžka, že dostanu na zadek, když plácám vodu bez něj a prohodili jsme se.

„Jsi myšlenkami jinde." „Myslím na ty dva." „Budou v pořádku, uvidíš. Louis je z nejhorší venku, i Peťka. Clifforda zvládneme, uvidíš." „A Hemmingse už řešit opravdu nemusíme." „Přemýšlíš, jestli si to zasloužil?" „Asi ano... Zasloužil si to, svým způsobem. Na druhou stranu, byl mladý, stejně jako my. Neříkáš si, že je brzo na smrt?" „Kdyby to byl někdo jiný, tak jo. Litoval bych. Ale... To co chtěl udělat Peťce... Annie, kdyby tobě tak chtěl někdo ublížit, na místě bych ho zabil a pak si to klidně odseděl. Hemmings měl jediný štěstí, že Louis byl rozlámaný už od Poláka, jinak by zemřel v kanclu. Bráníme si, co je naše."

**************************************************
Děkuji za komentáře! :o) ♥

Malik & TomlinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat