Smrákalo se. Ze zoufalství jsem vytočila čísla Yasera. Zvedl mi to na druhé zazvonění a smutným hlasem se ptal, jak mi je a jestli něco potřebuju. Chtěla jsem jen vědět, kde je Zayn a on podle svých nemohl sloužit. Byl s ním v kanceláři a pak odešel něco vyřešit.
„Lepší bude Annie, když ti to všechno Zayn vysvětlí sám." „Moment, tak vy nevíte kde je ani co řeší, ale něco mi má vysvětlovat?" „Nejsem ten, co by ti to měl říkat. Nezlob se, ale jak se Zayn vrátí, tak ti dá určitě nějaké vysvětlení. Mimochodem, volal mi Mark. Peťka je v pořádku, je jen otřesená ale nechávají si ji tam minimálně do konce týdne na pozorování. Museli ji zavolat klinického psychologa... Zhroutila se. Louis je stále na sále." Podlomila se mi kolena. „Co je s ním?" Jeho stav byl kritičtější, Peťka je alespoň fyzicky v pořádku. „Těžké krvácení do mozku. Mark mi toho zatím moc neřekl, doktor u něj už byl dvakrát, ale... Zkolaboval jim pod rukama, museli ho několikrát nahazovat a má i krvácení do břišní dutiny. Jak se porval s Polákem..." „Ježiši...!" „Je to bojovník, zvládne to. Neboj se, ani o něj, ani o Peťku. Přijel jsem před chvíli domů, ale pojedu se vyměnit s Markem. Jak budu vědět víc, zavolám ti." „Myslíte, že mě ještě teď za Peťkou pustí?" „To nevím, ale zůstaň doma. Zítra pojedete do nemocnice se Zaynem. A napiš mi, až se vrátí domů." „Pane Maliku, kde je? Zníte trochu vyděšeně... A... Zayn se Vám přece nikdy nemusel ohlašovat." „Jen mi prosím napiš, až se vrátí. On ti pak všechno vysvětlí. Pokud ne, řeknu ti to já. Klidně mu tím pohroz. A vem si do konce týdne volno. Zayn to tam zvládne." Položil mi to dřív, než jsem se na něco zmohla.Abych se zabavila a nešílela z událostí, začala jsem chystat večeři. Domem se už linula vůně kuřecího masa se špenátovo-smetanovou omáčkou s těstovinami, ale chuť do jídla nebyla. Bylo krátce po osmé hodině, Zayn nikde, stále nereagujíc na moje smsky a volání. Házela jsem do zblnutí míček Borisovi a ten řádil jako malé štěně. Na kusy skončila roztříštěná váza, která zjevně byla velmi drahá, ale střepy jsme naházela víc, než laxně do koše.
Konečně dveře luply, pesan začal štěkat a hnal se do předsíně. S naštvaným výrazem, rukama v bok jsem pochodovala za ním. „Ježiši!" Šly na mě další mdloby. Zayn měl zase obličej od krve. „Co se stalo?!" „Nic. Páni, co to voní? Nachystáš mi to? Dám si sprchu a hned jsem u tebe." Pohladil mě po tváři a zmizel v patře.
S výrazem vraha jsem mu chystala porci, sobě nandala minimum a to stačila sníst, než se vrátil. Zajel ke stolu a dal se hltavě do jídla. „Výborný!" Hekl a rozvalil se na pohovce. Držel se za bok a snažil se tvářit, že je vše absolutně v pořádku.„Lásko?" „Hm?" Zaklonil hlavu a usmál se. Na tváři se mu zbarvovala další modřina, oči měl unavené. „Nechceš mi něco yvsvětlit?" „Chci jen, abys šla za mnou. Pojď sem." Posune se pohovce a udělá mi místo. Omotá mi paži kolem těla, zapne televizi a hlavu mi položí na hrudník.
Zayn
Držel jsem zvonek, dokud Michael neotevřel. „No jó! Už jdu! Copak hoří?!" Vrčel vztekle za dveřmi a když je otevřel, touha je zabouchnout mu přímo řvala z tváře. „Zapomeň. Chci s tebou o něčem mluvit!" Vrazil jsem mezi dveře a futra nohu a znemožnil mu zabouchnout. „Jo a čem? Neříkej, že mi jdeš oznámit, abych se vrátil." „To vážně nejdu. Spíš si chci s tebou vyřídit pár účtů." „Co se děje?" S odporem jsem se díval na holku od nás z recepce. Zbledla a peřinu omotanou kolem těla, stiskla ještě těsněji. „Pane Maliku...!" „Sbal se a vypadni." „Co si to dovoluješ?!" „V jejím zájmu, bych vážně odešel." Michael přeletěl na druhý konec pár metrové předsíně. Narazil do zdi a s heknutím se sesunul na zem. Holčina zaječela a během pár vteřin byla pryč.
„O co ti jde?!" Štrachal se Michael na nohy. „Zmrde! Co si ty a Luke vůbec myslíte?! Jak se opovažujete nás sledovat." „O čem to mluvíš?" Uhýbá očima, začíná se bát ale pochybuju, že mi úder nevrátí. „Máš jediný štěstí, že teď mám důvod proč tě nezabít! Annie by mi to neodpustila. Tu nahrávku, co ti Luke poslal okamžitě smažeš, teď hned! A garantuju ti, že jestli se dostane buď ona, nebo ta z výtahu někam ven, tak si klidně někoho na tvou vraždu najmu!" Další rána, dosedl na zem a plival krev. Tentokrát se však vytáhl na nohy rychleji.
♥♥♥
ČTEŠ
Malik & Tomlinson
أدب الهواةArogantní synáčci pracující na postu tak řka majitele firmy... Jak dlouho jim jejich chování vydrží, když jim na post nových asistentek nastoupí dvě malé mrchy, které si jejich chování nenechají líbit? ↑19.7.17 - Korekce (snaha rozčlenit odstavce...