1. tästä se alkaa.

710 23 13
                                    

Aava

Olin kaupassa etsimässä tiettyjä sipsejä minun ja kaverini Adan leffailtaa varten.

Löysin kaikki tarvitsemani joten lähdin kassalle ja maksoin ostokseni. Huomasin miten tuo tutun näköinen mies tuijottelee minua. Hieman pelottavaa mutta hän oli oikeastaan aika söpö ja ihan vitun tutun näköinen. Olisin kovasti halunnut tuon numeron mutta päätin lähteä vain ulos kaupasta.

"Noni täällä ollaan" huudahdan Adalle tultuani sisälle. "Noni jes, löysiks kaiken?" Tuo kyseenalaistaa. "Joo" Sanon tuolle.

"Mitä jos pyyettäis Ollikin?" Tuo kysyy. Olli Matela oli siis meidän kaveri ollut jo aika pitkään. "No jos haluat nii voit laittaa viestiä sille. Sano samalla että ottaa sen jotaki kavereita mukaan sillä jääkaapissa on aika paljon juomia." Sanon tuolle naurahtaen.

"Olli tullee se on täällä 10min päästä ja se ottaa vissiin sen bändin loputki jätkät mukaan." Tuo sanoo innoissaan.
"Aa se oli se niitten rumpali kenet näin kaupassa" mutisen jotain itsekseni.
"Ai hä?" Tuo kysyy "ei mitää" vastaan

____

Näin 15min jälkeen Olli ja kumppanit tulivat vihdoin. syöksyn halaamaan tuota ruskeatukkaista basistia sillä minulla oli kauhea ikävä. Emme ole nähneet 1kk hänen kiireidensä takia.
"Mie toin vähän kavereita mukkaan" tuo sanoo hymyillen. "Siltä näyttää" vastaan.

"Tulkaa vaan peremmälle" Ada sanoi.

"Joku sano et tääl on juotavaa" Joonas aukaisee suunsa päästyä keittiön puolelle. Avaan tälle jääkaapin ja otan kokonaisen sixpackin vai mikä vittu onkaan niin otan kokonaisen semmosen ja heitän tämän Joonaksen syliin. "Mä luulin et te naiset juotte vaa jotai siiderii" Tämä sanoo nauraen "No ei nyt kuitenkaan" sanon hymähtäen.
"Sä oot vissii Aava?" Tuo kysyy minulta laittaen kaljapaketin pöydälle. "Joo oon" Sanon hymyillen. "Joo sä varmaan tiätki mun nimen jo" tuo hymähtää.
Vastaan myöntävästi ja pian joku huutaakin olohuoneesta "Tulkaa jo tänne Haluan juotavaa" ja tämä kuului Joelin suusta.

Lähdimme Joonaksen kanssa kantamaan kaljat olohuoneeseen kun Ada oli kaatamassa sipsejä kulhoon.
Huomasin miten tämä komea pitkä rumpali tuijotti minuan vähän väliä.

"Tehää joku tutustumis leikki! I know aika lapsellista mut tehään jotain miten voidaan tutustua toisiimme paremmin!!" Joonas ehdottaa ja hörppii samalla kaljastaan. "Joo no ollaanko suoraan vaan pullonpyöritystä Koska se on extreme lapsellista" Aleksi sanoo.

Kaikki vastaavat myöntävästi ja alettiin sitten pyörittelemään sitä pulloa siinä 8 hengen ringin sisällä.
Niko pyöräytti ekana Koska hän on ollut jonku takia hiljaisin. En sitte tiedä oliko luonne valmiiksi jo sellainen vai oliko sillä ollut vain huono päivä mut anyaway jatketaan.

Pullo osui Adaan ja Nikon piti ilmeisesti kysyä Adalta jotain. "Minkä ikäinen oot?" Tämä kysymys pääsi Nikon suusta ja Ada vastasi näin "oon 24v ihan niinkuin Aavakin". Sitten oli Adan vuoro pyöräyttää pulloa ja se osui minuun, päätimme kuitenkin että Ada pyöräyttää uudelleen sillä tunnemme jo toisemme. Tälläkertaa pullo osui Joonakseen. "Mitäs siel keittiös tapahtu Aavan kans" Ada kysyy vinkaten silmäänsä todella ärsyttävästi. Minä huokaisin ja Joonas vastasi näin "täh?! Mähän vaan hain kaljaa jumalauta" Joonas vastaa hysteerisesti takaisin.

________

Joo moi mie päätin alottaa uuden kirjan Koska en oo keksinyt viel miten se mun eka kirja jatkuisi.
Sitä kyllä tulee vielä sitä kirjaa mutta tässä ois nyt tämmönen.

My Sun Where stories live. Discover now