Bölüm 1: Giriş 🦊

4.4K 286 322
                                    

Başlama Tarihinizi Buraya Yazabilirsiniz ⚘🌼

" Ben sadece zavallı bir tilkiyim... "

🦊

Yavru Tilkilerim, merhaba. Ben yazarınız Heyser. Şimdi burayı okumadan geçeceksiniz ama yazayım.

Ben bu kitabı ve tabi diğer kitaplarımı acemi olarak ve telefon üzerinden yazıyorum. Bu yüzden beni yadırgamayın lütfen.

Zaman buldukça düzenleme yapacağım ve bölümleri silmeyeceğim. Ama düzenleme yapılan bölümlerde 🦊 işaret olacağı için sadece onları okumanızı tavsiye ederim.

( Kitap daha okunabilir olarak düzenlendi )

Hiçbir şekilde oy ve yorum yapmadan geçen gizli tilkilerimiz var. Lütfen emek için oy ve yorum yapın.

Ve tabi, oy veren tatlı tilkiler, eğer siz de bunu çok fazla istek olarak görmezsiniz

👉Yorum yapar mısınız👈


🦊

Karşımda duran insanları izlerken sinirle yumruklarımı sıktım ama tek kelime etmeden söyledikleri her kelimeyi dinlemeye özen göstererek sakinliğimi korumaya çalıştım.

"Bizi anladın mı? Kardeşlerinle beraber okula gideceksin en azından işe yaramaz olsan da bizi ve kardeşlerini utandırma!" diyerek bana küçümseyici bakışlar attık. Ardından da hafifçe sırıtarak "Tabi orada sağ kalırsan..." diyerek yanımdan geçip gittiğinde diğerleri de onun peşinden çıktılar. Ayakta öylece durarak uyuşuk bir şekilde onların çıktığı kapıya baktım.

"Cık, zahmetli!" diyerek kendimi yatağa attım. Okul, Anoxtralara özel olarak tasarlanan bir okul ama tam bir güç gösterisi yapmak için kullanılan boş bir yer. Anoxtralar size onlardan da bahsedeyim, yani bizlerden. Yarı insan yarı hayvan kanından olanlardan! Bizler içimizdeki hayvanların güçlerini temsil eden büyülü varlıklarız. Buna örnek olarak Mitolojilerde anlatılan Ejderhalara örnek verebilirim. Ama bizler onların aksine yaşayan canlı örneğiz. Bizim aramızda bir sıradan hayvanlar gibi hiyerarşi söz konusudur. Mesela bir tavşan sadece koşmak ve avlanılmak için var ama bir panter avlanmak ve yok etmek için vardır.

Benim ve ailemin türü Tilki olan hepçillerdeniz. Bizim için en güçlü olanlar etçillerdir ve bir etçil olmak tamamıyla gurur vericidir. Hepçiller de etçiller kadar olmasada güçlü yönlerimiz var. Türüm ne kadar harika olsada ben, ailemden ve türümden tamamen farklıyım. Ben diğerlerinin aksine dönüşümümü tamamlamamış ve işe yaramaz bir insanım yani onlar için öyleyim. Aslında ben uzun zaman önce dönüşümümü tamamladım ve türümün en nadiri olan altın tilkiyim yani yeteneklere sahip olan (yetenekler; ateş, illüzyon, şekil değiştirme, ikna) bir tilkiyim ama onlara bunu söylemek nasıl desem bana sadece sorun çıkarır.

🦊

Sabah hazırladığım bavula iç çekerek baktıktan sonra hiç istemesem de hizmetçiler den birine vererek arabaya koymalarına izin verdim. Arabaya binmek üzereyken birinin elini kapının üzerine koymasıyla açtığım kapı sert bir şekilde geri kapandı. İç çekerek arkamı döndüğüm de "Sakın bizi orada rezil etme, anladın mı!" bana sırıtarak baktıktan sonra ön koltuğa oturdu. Onun geçtiği ön koltuğun kapısına bakarak çocuk gibi dil çıkarmam bir oldu.

Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin