Medya: Giydikleri Pijama Takımı
🦊
Kahvaltı Merih ve benim devamlı olarak birbirimize sataşmamızla geçerken, Bilge Hanım durumu çok yanlış değerlendirip durdu. Arabaya bindiğimiz de bize gülerek “Evlilik hediyesi olarak şu anlık bir şey veremiyorum ama merak etmeyin size uygun çok hoş bir hediye vermeyi planlıyorum." dediğinde ikimizde anlam vermeyerek ona baktık. Ne hediyesinden bahsediyor? Torunu beni kurtararak zaten en büyük hediyeyi verdi.
"Buna gerek yok efendim, bize destek olmanız bile bir hediye.” dediğimde bana tek kaşını kaldırarak baktı.
"Efendim? Babaanne diyecektin herhalde." dediğinde kızardığımı hissederek güldüm.
"Babaanne." dediğimde yüz ifadesini düzelterek elimi tuttu.
"Bak güzel kızım. Torunlarım benim için değerlidir ve onların eşleri olacak kişilerde aynı derecede benim için değerli olur." diyerek elimi daha sıkı tuttu. Geniş bir gülümsemeyle "Bu yüzden de onlara her şeyimi veririm. Hoş, hazır olana kadar size şimdilik bir şey veremeyeceğim.” dediğinde dudağımı ısırarak başımı eğdim. Anlaşılan, bu kadın bize bir şeyler vermeye istekli. Bir süre sonra kadın bir şeyler hatırlamış gibi "Ah, senin eşyaların yokturdur değil mi? Sana gidip bir şeyler alalım." dediğinde onu reddetmek istedim ama beni bakışlarıyla susturdu. Merih ise bize kısa bir bakış atıp önüne dönerken güldü. Benim sessiz olmamdan zevk alıyor adi panter!
Araba AVM de durduğunda bizi ilk iş temel eşyalarımın olduğu kata yönlendirdi. Diş fırçası, şampuan gibi temel şeyleri benden çok kendi zevkime göre aldığında içten içe kendimi bir yerden atmak istedim. Bana bir şeyler alması hoş ama temel eşyalarımı kendim karar verseydim daha iyi olurdu. Zaten ona kaç defa bunları abimlerin bana getirebileceğini söyledim ama benim daha fazla konuşmama izin vermedi ve önüne gelen ne varsa aldı. Giyim olarak da iç kıyafetlere bakmaya başladığımızda kadının seçtiklerini gördükçe yüzüm kıpkırmızı oldu. Seçtiklerini gördükçe bu seferde utançtan kendimi bir yerlerden atmaktan vazgeçin kendimi bir yere gömmek istedim. Kadın hepsini özenle seçiyor. Tüm dantelli iç çamaşırları kesin olarak satın aldı. Benim zorumla bir iki tane normal de olsa aldırabildim. Mağazadan çıkmamızla tüm mağaza poşetlerini korumalara vererek "Bunları arabaya götür daha sonrada şuradaki mağazaya gel." diyerek beni de peşine taktığında Merih de yanımıza gelerek bana dikkatle baktı.
"İyi misin? Kıpkırmızı duruyorsun?" sorduğunda sinirle ona baktım. Ardından da biraz daha yavaş bir şekilde yürüyerek babaanneden biraz daha geri durdum.
"Kes sesini! Şu an eve gidip uyumak istiyorum tamam mı?" dediğimde gülerek elini omzuma atarak beni kendine çekti. Önde ilerleyen Bilge Hanım bize kısa bir bakış atıp tekrar önüne döndü. Bzde onun arkasından sessiz bir şekilde ilerledik.
"Bu kadar kızma, sevdiği torunu olarak gelinine de aynı değeri ve sevgiyi vermek istiyor." dediğinde kollarımı birleştirerek ona baktım.
"Evet, özel eşyalarıma karar vererek mi?” sorduğumda güldü.
"Hadi ama! Eğer seni hiç umursamasaydı bırak eşyayı, arabasına dahi almazdı." dediğinde şaşkınca ona baktım. Arabasına almaz? Böyle bir şeyi yapar mıydı? Yapar mı yapar kimseye güvenilmez! Merih dışında. O ise benim bakışıma gülerek "Hadi gidelim." diyerek elini omzumdan çekerek babaannesinin yanına gitti. Bende onlara yetiştiğim de ilk olarak evde rahat giyebileceğim kıyafetlere baktık. Bazı eşofman takımına bakmaya başladığımızda Merih'in kolunu tuttum.
"Çok fazla almasak, ben hepsini giymem ki." dediğimde bir süre bana baktı daha sonrada alınan takımlara baktı.
"Haklısın." diyerek babaannesine dönüp "Şu an ona engel olursak kalbi kırılmaz mı?" sorduğunda bende onun gibi babaannesine baktım. Bana alınan her eşyayı fazla heyecanla seçiyor. İç çekerek ona baktım. Merih bana iyilik yaptı yani saçma bir konuşma yapamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | Tamamlandı
Fantasy| Tamamlandı | | Daha okunabilir olarak düzenlendi | Tür savaşları her zaman ezici bir üstünlük için olan bir savaştır. Bu savaşın içinde doğduğun anda katılır ve buna göre eğitilirsin. Bir Anoxtra olarak doğarsan bu hayatı yaşamak zorunda olursun...