🦊
YAZAR
Merih ve Mısra arabaya bindiklerinde daha önceden ayarlanan adam kaza için her şeyi kontrol etti. Sadece onların dışarıya çıkmasını bekledi. Ayarladığı gibi zamanında çıkan araba grubuna doğru şoförsüz arabayı çalıştırarak gaza bağladığı taşla arabayı düz yolda ilerlemesi için bıraktı. Araba yüksek süratle ilerlerken diğer altın kutup ayısı yavaşça yerde buz oluşmasını sağladı. Bu aylar önce ayarlanan bir suikasttı. Adam yüzünü kapatarak kontrolünü kaybeden arabayı izledi. Araba buzdan oluşan kayganlıkla önce yan daha sonrada tamamen ters devrildi. Diğer arabalar da başka yönler de ağaçlara ya da birbirlerine çarparak birçok kazaya sebep oldu. Adam sakince ilerlerken arkasındaki adamlarda korumaların olduğu arabalara ilerlediler. Korumalar tek tek vurularak öldürülürken Merih ve Mısra ise sıkıştıkları arabada aldıkları darbeden kaynaklı bilinçlerini yavaşça kaybettiler. Kutup ayısı beyaz saçını geriye atarak elindeki silahı kaldırıp hedefi olan Mısra'ya doğrulttuğunda birinin gülme sesi geldi.
"Bana ait olanı öldürmene izin vereceğimi mi sandın küçük ayı!" sesiyle adam arkasını döndü. Arkasını dönmesiyle kafasına ince ama keskin bir buz sarkıtının alnına saplanması bir oldu. Diğer adamlarda yerden yükselerek göğüslerine saplanan buz sarkıtlarıyla çevrede kan yığını oluşmaya başladı. Buzul yavaş adımlarla ölü adamın üzerinden geçerek arabaya yaklaştı. Kapıyı açarak yavaşça diz çöktü. Baygın ve rahatsız bir şekilde yatan Mısra'ya bakarak "Canın çok yanıyor olmalı. Bebek umurumda değil ama sen bana lazımsın!" diyerek yavaşça alnına dokundu. Kafasını iterek baygın yatan diğer kişiye yani Merih'e baktı. Derin bir nefes alarak ikisini de arabadan dikkatli bir şekilde çıkardı yani Merih'e o kadar da dikkatli davrandığı söylenemez. Arabanın dışında yatan ikiliye kısa bir bakış attıktan sonra arabada bulduğu telefonu aldı. Elindeki telefona kısa bir bakış atarak acil aramalardan 112'yi aradı. Buldukları yerin adresini verdikten sonra telefonu Merih'in kafasına atarak ortadan kayboldu. Buzul kaybolduktan sonra Mısra yavaşça vücudunun kasıldığını hissetti. Kasılmaları arttıkça yavaşça kendine gelmeye başladı. Uzandığı soğuk asfaltta elini karnına koyarak dişlerini sıktı. Kafasını soluna çevirdiğinde Merih'in de baygın bir şekilde yattığını gördü. Elini ona uzatmak istediğinde artan kasılmaları ve sancılarıyla elini karnına koyarak gözlerini sıkıca kapattı. Dişlerini ne kadar sıksa da yavaşça ağlamaya başlamıştı. Arada gelen hıçkırıklarıyla kafasını tekrar sola yatırdı.
"Di... Dize..." zorda olsa dişleri arasından onun adını söylediğinde uzaktan gelen siren sesi duyması bir oldu. Bilincini tekrar kaybetmeye başladığında kanlar içinde duran Merih'e son bir kez daha baktı. Son gördüğü Merih'in alnından akan çok fazla kan olduğuydu. Ambulans kaza alanına geldiğinde gördükleri manzara karşısında şok oldular. Ama hızlıca toparlanarak önce Mısra'yı ve Merih'i kontrol ettiler. Telsizden yaptıkları bildirgeyle diğer adamlar içinde ambulans çağırdılar. Mısra kısa bir kontrolden sonra sedyeye alındı. Arabaya yerleştirildikten sonra araba yüksek sirenle hastaneye doğru ilerledi. Geride kalan bir görevli de yaralı olan Merih'le ilgilendi. Ambulans hastaneye vardığında Mısra'yı hızlı bir şekilde acilden içeriye aldılar. Mısra bilincinin bir gelip bir gitse de sedyeyi tutan doktorlardan birinin kolunu tutarak "Di... Dize..." dediğinde adam ona baktı.
"Dize? Yanınızda yatan adam mı?" sorduğunda Mısra hızlıca kafasını salladı. Onun onaylamasıyla "Merak etme, orada olan bir görevli daha var. Diğer ambulansta çoktan oraya gitmiştir." dediğinde Mısra tekrar gözlerini kapattı. Tekrar bilincini kaybettiğinde onu hızlıca acilde bekleyen doktorların yanına aldılar. Kaza alanına gelen ilk ambulansla hayata kalan tek tük kişiler arasında durumu daha acil olan Merih'i aldılar. Mısra dan sonra acile giren bir diğer kişide Merih oldu. Onu da getirdiklerinde kazadan kaynaklı kafasında olan kanama ve göğüs kafesinde ezilmesi vardı. Göğsünde olan basınç onun nefes almasını zorluyordu. İkiside acilde alınan bilgilerle ameliyata alındılar. Mısra'nın kazada aldığı darbelerden dolayı doğumu olması gereken zamandan daha erken gerçekleşti. Merih ise kafasında oluşan travma ve göğsündeki kırık için acil olarak bir çok doktorla beraber ameliyatı yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | Tamamlandı
Fantasy| Tamamlandı | | Daha okunabilir olarak düzenlendi | Tür savaşları her zaman ezici bir üstünlük için olan bir savaştır. Bu savaşın içinde doğduğun anda katılır ve buna göre eğitilirsin. Bir Anoxtra olarak doğarsan bu hayatı yaşamak zorunda olursun...