🦊
Merih sakince beni onaylayarak "Anladım ben...." diyeceği sırada ifadesi donarak bana baktı. Dikkatle "Hamile misin?" diyerek gözlerime baktı. Onu onaylamamla bir süre düz bir ifadeyle bana bakmaya devam etti. Ardından da sırtüstü yere düşmesi bir oldu.
"Dize!" bağırarak hızlıca yanına diz çöktüm. Elini yanağına koyarak "Dize, Dize." diyerek endişeyle ona dokunduğumda Ferit'in içeriye girmesi bir oldu. Onu umursamadan "Dize gözlerini aç!" diyerek ona bakmaya devam ettim. Neden bir anda bayıldı? Çok mu ani söyledim? Yok! Normal karşıladı daha sonra... Ah, Dize neden bayıldın ki? Herkes mutfağa toplandığında hepsi şaşkınca bize baktı. Daha sonrada babaanne beni geri çekerek Ferit'in ona bakmasını sağladı.
"Sakin ol kızım. Ferit, kontrol et. Pelin sende doktoru çağır!" dediğinde Ferit onun kafasını ve nabzını kontrol etti. Pelin de babaannenin dediği gibi doktoru aradı.
"Sadece bayılmış. Kafası da sağlam duruyor." dediğinde korkuyla ona bakmaya devam ettim. Bu kadar ani söylememeliydim. Neden bu kadar ani söyledim ki zaten?
"Tamam onu kanepeye taşıyın." dediğinde herkes geri çekildi. Serdar amca ve Ferit de babaannenin dediği gibi kanepeye kadar Merih'i taşıdılar. Kanepede uyuyan haline korkuyla bakmaya başladım.
"Merih'e ne söyledin de bayılmasına sebep oldun?" sorusunu duyduğumda Selma Hanıma baktım. Dudağımı ısırarak önüme döndüğümde Babaanne sinirle konuştu.
"Sus, çocukların kendi aralarındaki özel olan bir konu seni alakadar etmez!" dediğinde hepsi merakla baksa da sustu. Bir süre sonra doktor gelip Merih'i kontrol etti. Ve bende bu süre boyunca baygın yatan halini izledim. Kendine gelmeye başladığında elini alnına koyarak küfür etmesi bir oldu.
"Si*tir!" diyerek şaşkınca bize baktı.
"Dize iyi misin?" sorduğumda bana kısa bir bakış attıktan sonra gözlerini kapattı. Neden gözlerini kapattı, ki? Sevinmedi mi? İstemiyor mu?
"Merih oğlum iyi misin?" sorduğunda bile babaanneye bakmadı. Onun sessiz kalmasından dolayı korkum daha da arttı. Bir süre daha gözlerini kapatsa da iç çekerek konuştu.
"Biraz önce çok tuhaf bir rüya gördüm." dediğinde hepsi ona baktı. Ben ise sinirle konuştum.
"O rüya değildi seni salak!" dediğimde tavana öylece bakmaya başladı. Daha sonrada doğrularak dikkatle bana baktı.
"Rüya değil miydi? Gerçek miydi?" sorduğunda onu sessizce kafamla onayladım. O ise duvara öylece bakmaya başladı. Tepki vermemesi daha sinir bozucu bir de bana bakmıyor. Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde hıçkırmamla ağladığıma emin oldum. Ben ağlayınca hepsi bana döndü
"Se... sen.... sen sevinmedin mi?" sorduğumda kafasını iki yana sallayarak iki elini de yanağıma koyup bana baktı.
"Ağlama, Kızıl Güzeli. Ben... ben sevindim, sadece nasıl tepki vermem gerektiğini bilemedim." dediğinde bir kez daha hıçkırdım. O ise gözlerimi silerek "Hadi ama Kızıl Güzeli ağlama! Ben her gün böyle bir haber almıyorum ki! Ne tepki vermem gerektiğini bilemedim ben..." diyeceği sırada sinirle elini ittim.
"Ben de her gün böyle bir haber veriyordum zaten! Ayrıca her gün böyle bir haber alsaydın seni öldürürdüm!" diyerek ondan uzaklaştığım da Pelin kafası karışmış bir şekilde,
"Bekleyin, siz ikiniz ne hakkında konuşuyorsunuz? Ne haberi?" sorduğunda Merih sırıtarak beni kendine çekerek ayağa kalktı.
"Ne haberi olacak lan! Baba oluyorum!" diyerek bana sıkıca sarıldığında hepsi şok içinde bize baktı. Merih de elini yanağıma koyarak "Üzgünüm seni ağlatmak istemedim. Şu an çok mutluyum. Ben baba oluyorum!" dediğinde gözlerimi silerek ona baktım. Bu sırada da babaannenin ve Selma Hanımın aynı anda yere düşmeleri bir oldu. Korkuyla Merih'e sarıldığımda beni kendine çekmesi bir oldu. Neden herkes bunu duyunca bayılıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | Tamamlandı
Fantasy| Tamamlandı | | Daha okunabilir olarak düzenlendi | Tür savaşları her zaman ezici bir üstünlük için olan bir savaştır. Bu savaşın içinde doğduğun anda katılır ve buna göre eğitilirsin. Bir Anoxtra olarak doğarsan bu hayatı yaşamak zorunda olursun...