Bölüm 15: Aynı mı Ayrı mı? 🦊

1.1K 126 47
                                    

Medya: Odaların Görselleri ( Temsili )

🦊

Bunu söylemesiyle şaşkınca ona bakarak "Aynı oda da mı uyuyacağız?" dediğimde öylece bana baktı.

"Şey ben..." mırıldandığın da gülerek ona dikkatle baktım.

"Bekle, aynı yerde mi uyumamızı istiyorsun?” sorduğumda ne diyeceğini bilememiş bir şekilde bana etrafına bakınmaya başladı. Bu sevimli haline iç çekerek "Şey, sonuçta evliyiz." mırıldanınca bana dikkatle baktı.

"Yine de bu seni rahatsız edebilir." dediğinde ona gülmemi engelleyemedim.

"O kadar da rahatız olmam sonuçta daha öncede beraber uyuduk." dememle birden öksürmesi bir oldu. Onun öksürmesiyle korkuyla "İyi misin? Sana su getirsem iyi olacak." diyerek hızlıca oturduğum koltuktan kalktım. Beni durdurmak istesede ona izin vermeyip mutfağa ilerledim. Daha önce onun bardak aldığını gördüğüm dolabı hızlıca buldum ve elime gelen ilk bardağı aldım. Suyu doldurup salona geri döndüm. Onun kızarmış haline endişeyle bakarak suyu ona verdiğimde küçük bir yudum aldı. Ona dikkatle bakarak "İyi misin?" tekrar sorduğumda dikkatle bana baktı.

"İyiyim." Dediğinde onun önünde olan siyah renkteki alçak masaya oturum. Bardağı ondan alıp masaya koyduğumda "O zaman... mecburen aynı yatakta uyuduk." dediğinde anlamayarak ona baktım. O ise derin bir nefes alarak "Bak, benimle mecburen evlendin. Yani iki taraf olarakta evlilik kabul ettik ama aynı yerde uyuyarak seni rahatsız etmek istemem.” dediğinde bir anda gelen gülmem engel olmadım.

"Rahatsız olmak deyip durmasana! Ben ergen gibi mi duruyorum!" diyerek elimi arkaya koyarak hafifçe geri yaslandım. Bana şaşkınca bakmasını umursamadan "Bak, biz evliyiz ve doğal olarak bir çift gibi de davranmalıyız." dediğimde beni yavaşça onayladı. Onun sessiz haline iç çekerek "Aramızda bir şey olmayacak olsa da ben bir ergen gibi kalkıp da yatak kavgası yapmam, eğer sen istersen seninle uyurum ya da rahatsız olacak sen isen başka odada uyurum." dediğimde beni sakince onayladı.

"Şey...” dediğinde ona dikkatle baktım.

"Sen karar veremeyeceksin gibi." dediğimde kafasını eğdi. Bu haline gülerek öne eğilip çenesini tutup bana bakmasını sağladım. Bana bakmasıyla "Seninle aynı yatakta yatmayı sorun etmiyorum yani böyle bir şey istiyorsan söyle, dediğim gibi eğer rahatsız oluyorsan da başka bir odada uyumayı da sorun etmem." dediğimde istemeden de olsa güldü.

"O zaman, beraber uyusak.” diye mırıldanınca gülerek onu onayladım.

"Tamam, utangaç panter." dediğimde sinirle bana bakması bir oldu. Ama onu umursamadan "Utangaç pantercik.” diyerek hızlıca oturduğum yerden kalktım. Hafifçe hırlayarak bana baksa da gülerek ona dil çıkararak arkamı döndüm. O ise gülüp panter forumuna girerek önüme geçti. Bana hırlayarak bakınca geri adım atarak "Dize... şey bilirsin... şu an bir beyaz bayrak kaldırıyorum?" sorarak ona baktım. Benim geri gitmemden kaynaklı arkamda uyuyan ve ne ara oraya geçtiğini bilmediğim pantere takılmam bir oldu. Yere düşmeyi beklerken Merih'in beni yakalamasıyla panterin üzerine düşmekten son anda kurtuldum. Ona sıkıca sarıldığımda beni kendine çekerek güldü.

"Beyaz bayrak olmasaydı şu an benim için hoş bir yem olabilirdin!" demesiyle yüzümü buruşturmam bir oldu.

"Bu çok adice! Bana saldıracak mıydın gerçekten de?" sorduğumda beni birden kucağına alarak merdivenlere doğru yürüdü.

"Belki! Ama vazgeçtim." diyerek yavaş adımlarla merdivenlerden yukarıya doğru çıktı.

"Nereye gidiyoruz?" sorduğumda hafifçe sırıtarak düz bir şekilde ileriye baktı.

Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin