🦊
Arabayı çalıştırdığında gülerek "O zaman gidip markete uğrayalım." diyerek çileği yediğimde bana kısa bir bakış atıp önüne döndü.
"Tamamdır. İstikamet market!" diyerek direksiyonu sağ eliyle çevirdi. El fetişim yoktur ama çok seksi duruyor. Ah, ben kesinlikle iyi değilim? Çileklerden birini ısırarak camdan dışarıya baktım. Tamam, bu düşünceler çok fazla olmaya başladı. Hadi sadece yemek düşünelim...Ay, kiraz olsaydı.
"Dize, kiraz da istiyorum ben!" dememle öksürmeye başladı. Korkuyla ona baktığımda, elini ağzına koyarak diğer eliyle de direksiyonu sıkıca tuttu. Dudağımı ısırarak "Sen kızdın mı?" sorduğumda kafasını iki yana sallayarak bana kısa bir bakış attı.
"Hayır, hayır... sana nasıl kızabilirim. Sadece istediğin şeye biraz şaşırdım. Sonuçta Mart'a bile daha girmedik." dediğinde kafamı eğerek çileğe baktım.
"Ama bak, çilek bulduk. Neden kiraz da bulamayalım ki?" sorduğumda beni kafasıyla onayladı.
"Haklısın Kızıl Güzeli. Biz bakalım. Olmadı onu da İnternet den bakarız." dediğinde onu hızlıca onayladım. Benim heyecanla onayladığımı görünce sol eliyle direksiyonu tutup sağ elini cebine koydu. Cebimden telefonu çıkartıp bana uzatıp "Babaannemi ara, evdeyse direkt yanına geçelim." dediğinde sessizce telefonu aldım. Daha sonrada telefonu açarak kilit ekranındaki geçen seferki ekran resmini gördüm.
"Silmedin." dediğimde sırıtarak bana baktı.
"Tabikide silmedim. Telefonu elime aldığımda bile sadece seni görmek istiyorum!" dediğinde dudağını ısırarak güldüm. Romantikliğini yediğim ya! Ekranı açarak aramalara girmek istediğimde telefona mesaj geldi. Merakla mesajı atan kişiye baksamda bilinmeyen numaradandı. Ona dönemle "Yola bakıyorum Kızıl Güzeli, benim için sesli okur musun?" demesiyle yanağımın içini ısırarak daha da güldüm. Bu adam benim içimi kesinlikle biliyor. Gülerek mesaja girerek sakince,
"Merih Bey, karşı şirket ihale için yüksek miktarda ödeme yapacağımızı öğrenmişler. Büyük sorun çıkacak gibi. Fiyatı değişelim mi yoksa, bunun için sizin bir öneriniz var mı?" bitirdiğimde Merih kaşlarını çatarak yola baktı. Onun bu halini görünce "Büyük bir sorun, öyle değil mi? Sen git istersen, beni abimlere bırakırsın." dediğimde daha da kaşlarını çattı.
"Olmaz! Geçen sefer seni bıraktım ne olduğunu gördük!" dediğinde gülerek onu izledim.
"Evet ama beni abimlerin yanına bırakırsan sorun olmaz." dediğimde tekrardan kafasını iki yana salladı. Derin bir iç çekerek "Beni reddetmeyi kes olur mu? Önemli bir şey ve gitmen gerekiyor. Hem Talha da arkadaki arabalardan birindeydi." dediğimde kafasını tekrardan iki yana salladı.
"Olmaz ama... benimle şirkete gelebilirsin. Yanımda durursun." dediğinde duraksayarak ona baktım. Daha sonrada kafamla onu onayladım.
"Olur!" dediğimde bu halime gülmeye başladı.
"Orada biraz sıkılabilirsin, bu yüzden de gitmeden önce almak istediğin bir şey var mı?" sorduğunda çileğe odaklanarak kafamı iki yana salladım. Daha da gülerek "Peki Kızıl Güzeli." diyerek arabanın yönünü değişerek şirkette en kısa olan yola doğru sürdü. Şirkete kadar tüm çilekleri yedim. Merih ise çatık kaşlarla arabayı sürdü. Şirkete geldiğimizde direkt toplantı odasına doğru yürüdü. Bende onun odasına doğru ilerledim. Odaya girmeye yakın Selin'i gördüğümde gülerek ona baktım. Hazır buradayken onunla oynasam ne olur.
"Selin, tatlım." dediğimde herkesin birden bana dönmesi bir oldu. Ben ona seslenince kendini gülmeye zorlayarak bana baktı.
"Merhaba Mısra Hanım. Benden, bir şey mi istiyorsunuz?" sorduğunda onu hızlıca onayladım. Dudağımı yalayarak bizi izleyen anoxtralara kısa bir bakış attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tür Savaşları: Anoxtra | TSS | Tamamlandı
Fantasy| Tamamlandı | | Daha okunabilir olarak düzenlendi | Tür savaşları her zaman ezici bir üstünlük için olan bir savaştır. Bu savaşın içinde doğduğun anda katılır ve buna göre eğitilirsin. Bir Anoxtra olarak doğarsan bu hayatı yaşamak zorunda olursun...