Ashira kütüphanede en arka, duvar köşesinde ders çalışıyordu. Hogwarts öğrencilerinin kütüphaneye dalmasıyla, Ashira'nın çıkması bir oldu.
Eğer ön koridordan geçerse Hogwarts öğrencilerinin soru yağmuruna tutulacaktı. Ama başka bildiği bir yol yoktu. Aslında vardı ama orası Dumbledore'in odasına çıktığı için tercih edeceği son yol bile olmazdı.
Ashira orda ne yapacağını düşünürken bir kol onu çekti. Dönüp baktığında, ona gelen büyüyü engellediği sarışın çocuk olduğunu gördü.
AS– "Ne yapıyorsun?"
DM– "Sence?"
AS– "Kelime oyunu oynamayı kes ve ne yapmaya çalıştığını açıkla."
DM– "Gerçekten soruyor musun, ne yaptığımı bilmene rağmen?"
AS– "Bildiğimi nerden biliyorsun?"
DM– " Çok konuşuyorsun."Ashira sarışın çocuğa kötü kötü bakarken, 'Hogwarts Dedikodu Müfettişleri' onları görmüşlerdi.
AS– "Allah kahretsin gördüler ve geliyorlar!"
DM– "Burada kalıp soru yağmuruna mı tutulacaksın, yoksa benimle gelip bu soruları başka bir zamana mı erteleyeceksin?"
AS– "Başka bir çarem var gibi mi gözüküyor?"
DM– "Bende öyle düşünmüştüm."Sarışın çocuk ve Ashira el ele, kimsenin olmadığı küçük koridorda ilerliyordu. İkiside konuşmuyordu sadece hızlıca ordan çıkmak istiyorlardı. Ama Ashira merakına yenik düşüp soracağı soru sebebiyle ortamdaki sessizliği bozan kişi oldu.
AS– "Nerden biliyorsun?"
DM– "Neyi?"
AS– "Neyden bahsettiğimi biliyorsun."
DM– "Neyden?"Sorduğu soruları cevapları bilmesine rağmen bilmemezlikten gelip tek kelime şeklinde cevap veren, ukala çocuk Ashira'nın sinirlenmesine sebep oluyordu. Sarışın çocuk bunu bildiği için böyle yapıyordu. Zengin, zorba, yakışıklı bir piçten ne beklersiniz ki? Zaten aksini yapsaydı garip olurdu.
"Boş zamanlarımda merak ettiğim için Hogwarts'ı keşife çıkıyorum, bu şekilde buldum bu yolu yani."
Ashira sorusunun cevabını aldığı için rahatlıkla ve memnuniyetle ilerlemeye başladı. Sarışın çocuk ise kızın ' nasıl buldun, niçin buldun, hangi amaçlar için bu yolu kullanıyorsun? ' gibi soruları sormasını beklerken, Ashira'nın sormaması onu şaşırtmıştı. "Umursamaz kızlar her zaman daha çekicidir." lafı aklına geldiği için sırıtarak yürümeye başladı.
Bu arada Ashira, başta sorusuna cevap alamadığı için elini çekmişti ve bu yüzden de artık el ele tutuşmuyorlardı. Kız önde, sarışın çocuk ise onun biraz arkasında ilerliyorlardı.
Gittikleri yolu yarılamışlardı ki gelen ayak sesleri ve homurdanma sesleri Ashira'yı da sarışın çocuğu da durdurdu. İlk önce birbirlerine sonra da koridorun sonuna baktılar. Filch ve kedisi o tarafa doğru gidiyordu. Sarışın çocuk ne yapacağını düşünürken, Ashira büyük bir soğukkanlılıkla onu kolundan tutup, çekmeye başladı.
Yarısına geldikleri yolu tekrardan dönmek için koşmaya başladılar. O sırada da saklanabilecek bir yer bulmak için etraflarına bakıyorlardı. Sarışın çocuk koridorun sağında küçük bir oda görünce Ashira'nın kolunu tutup, o tarafa yönlendirdi. Odanın önüne geldiklerinde kapıyı açmaya çalıştılar ama nafile. Kapı kilitliydi. Zorlasalar bile açılmıyordu.
"Geri çekil."
Ashira geri çekilince sarışın çocuk kapıyı omzuyla kırmaya çalıştı. Birinci denemesinde kapıda en ufak bir oynama bile olmadı. İkinci denemesinde de aynı şekilde. Tabii sarışın çocuk kapıyı kırmaya çalışırken çok ses çıkarmıştı ve Filch ile kedisi sesin geldiği tarafa koşmaya başlamışlardı bile. 1–2–3 derken 4. denemede kapıyı kırmayı başaran sarışın çocuk, Ashira'nın kolundan çekip içeri daldı.
Aslına bakarsak içeri girdiklerinde karşılaştıkları görüntü pekte iç açıcı değildi. Sarışın çocuk içeri girince kapıyı kilitledi.
AS– "Ne yapıyorsun? Neden kitledin?"
DM– "Filch buraya gelirse kapıyı açıp bizi yakalar ultra zeka. Sonra ceza sınıfı yetmezmiş gibi daha ağır cezalar alırız. Okuldan atılmak gibi ha ne dersin?"
AS– "Kes sesini!"
ÖĞRENCİ/1– "Neler oluyor? Ne Filch'i ne cezası?"
AS–"Yiyişmek için başka yer bulamadınız mı?"
ÖĞRENCİ/2– "Biz yiyişmedik saçmalama!"
AS– "O yüzden şu an yarı çıplaksınız heralde? Biz gelmesek daha neler yapacaktınız acaba?"Sarışın çocuk sırıtırken, Ashira bugün ki sinir kotasını yeterince doldurmuştu.
DM– "Bu arada hâlâ tanışmadık."
AS– "Gerek olduğunu düşünmüyorum."
DM– "Ama ben düşünüyorum. Hem beni yasaklı büyüden kurtaran kızı tanımak isterim."
AS– "Yani?"
DM– "Ben Malfoy, Draco Malfoy."
AS– "Ashira Elodie Snape."Sarışın çocuk –hala ismine alışamadım– duyduğu son kelime ile şaşırmış gibi yaptı. Aslında şaşırmamıştı çünkü kızın kim olduğunu biliyordu sadece pot kırmak istemiyordu.
"Demek Snape?"
"Evet Snape."Aradan birkaç dakika geçtikten sonra Ashira kapıyı açmaya çalıştı fakat başaramadı.
AS– "Kapı açılmıyor."
DM– "Çekil bide ben deneyeyim."
AS– "Açılmıyor diyorum senin denemen neyi değiştirecek?"
DM– "Sen güçsüzsün ondan açamamışsındır."Ashira iç çekip kenara çekildi ve duvara yaslandı. Kısık gözlerle sarışın çocuğu izlemeye başladı. Sarışın çocuk yani Malfoy kapıyı açmaya çalıştı ama o da başaramadı. Ashira'nın ise dudağının sağ kısmı yana kıvrıldı. Buda sırıtması demekti. Malfoy rezil olduğu için hiçbir şey demeden kapının önünden çekildi.
AS– "Noldu Malfoy yoksa sende mi güçsüzsün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.