XLVI

706 66 24
                                    

Şu an ceza sınıfındaydılar.

Slytherinliler bir masada toplanmışlar, karşı masada da Gryfindoorlular ve Ravenclawlı Lovegood toplanmıştı.

SS– "Bugün ki göreviniz, iksir yarışması."

Snape, biraz etrafa göz gezdirdikten sonra konuşmasına devam etti.

SS– "Herkesin önünde bir kağıt ve malzemeleri var. İki binada farklı iksirler yapacak. Bireysel olacak. Tam karşınızdaki saatin sesiyle başlayıp, yine aynı saatin sesiyle bitireceksiniz."

Herkes kafasını olumlu anlamda salladıktans sonra Snape, son bir kez kızına bakıp sınıftan çıktı.

Öğrenciler ise bekledikleri saatin sesi ile iksirlerine başladılar.

Her öğrencinin yapacağı farklı bir iksir vardı.

Ashira, Slytherin masasındaki kargaşadan ve kalabalıktan sıkılıp, odanın sonlarına doğru olan küçük bir masaya doğru, eşyalarıyla birlikte ilerlemeye başladı.

Malfoy, o süre boyunca Ashira ile göz temasına girmemişti ama Ashira masaya yerleştikten sonra birkaç saniyeliğine ona bakmak için kafasını kaldırdığı gibi ona bakan Ashira ile denk geldi.

Ama bu sefer Ashira bir garip bakıyordu.

Her zaman ki gibi dik dik bakmıyordu, duygulu bakıyordu.

Malfoy, Ashira'yı tanımasa, söyledikleri yüzünden pişman olduğunu falan düşünürdü.

Belki de tanımıyordur?

Malfoy, göz temasını birkaç saniye sürdürdü sonra ise hemen işine döndü.

Fakat Ashira, hâlâ ona bakıyordu.

İksirini yaptığı süre boyunca da her yarım saniyede bir kafasını kaldırıp Slytherin masasına bakıyordu. Belki Malfoy ona bakıyordur ve yine gözgöze gelirler diye.

Fakat bu gerçekleşmedi.

Bakan taraf sadece Ashira olmuştu.

Ashira ise Malfoy'un bu tavrıyla, gerçekten de çok ileri gittiğini anlamıştı.

HP– "Dalga mı geçiyorsun Ron?"

Herkesin konsantrasyonu, Harry Potter'ın sinirli bağırışı ile bölünmüştü.

RW– "Ben değil, sen dalga geçiyorsun Harry."
HP– "Kes sesini! Sana daha ne kadar söylemem gerekiyor ha? Daha nasıl ispat edebilirim?"

Potter, gerçekten de sinirli gözüküyordu. Ve bu nadiren olurdu. Genelde biricik arkadaşları (!) ile hep kahkaha atıp eğlenirlerdi.

RW– "Çünkü saçmalıyorsun! Gerçek olmayan şeyler zırvalıyorsun!"
HP– "Zırvalıyorum, ha? Sen ne bi–"

Potter ve Weasley'in hararetli tartışmasını bölen şey Slytherin masasından sinirli bir ses olmuştu.

DM– "Kesin lan sesinizi. Sizi mi dinleyeceğiz biz?"

Potter ve Weasley oldukça sinirli bir biçimde Malfoy'a döndüler.

HP– "Sanane Malfoy. İşine bak."
DM– "Keserseniz sesinizi işime bakacağım zaten."
HP– "Defol git Malfoy."

Malfoy, zaten gergindi. Üstüne birde  Potter ve turuncu kafa arkadaşının saçma bağırışları ve Potter'ın argo konuşması yüzünden daha da gerginleşmişti ve sinirlenmişti.

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin