HP- "Dumbledore, uzun zamandır ortada yok. Nereye gitmiş olabilir?"
PP- "O adam her deliğe girer. Kesin kurtarmıştır kendini."
Gryfindoorlu üçlü, Pansy'e "ciddi misin?" der gibi bakmaya başlayınca, Ashira, yanındaki Pansy'nin kolunu cimcikledi.
PP- "Oha! Kızım yavaş!"
"Ben nereye düştüm!" triplerine giren Ashira'dan ve Draco'nun "kes sesini!" der gibi bakışlarından sonra jetonu düştü Pansy'nin.
PP- "Yani şey- demek istediğim... Aslında-"
Pansy'nin olayı toparlayamayacağını anlayan Ashira, müdahale etti duruma.
AS- "O güvende. Merak etmeyin."
HG- "Nasıl yani?"
AS- "Hiçbir şey olmadı ona. Gayet iyi yani."
HP- "Sen nereden biliyorsun?"
Hermione, parçaların yerine oturması ile çözdü olayı.
HG- "Hogwarts'a saldırı yapıldığında, sen ve Malfoy ortada yoktunuz.. Siz mi kurtardınız Dumbledore'u?"
Yani tam olarak öyle değildi ama evet. Ashira kurtardı, Draco'da sırrı tuttu.
Ashira'nın kafasını olumlu anlamda sallamasıyla, üç Gryfindoorlu ona daha da fazla güvenmeye başladı. En azından artık ondan şüphe etmeyeceklerdi, onun sayesinde de diğer Slytherinlilerden..
RW- "Peki ya biz?"
BZ- "Biz derken?"
RW- "Kim Olduğunu Bilirsin Sen, geri döndü. Bizde onun ölmemek için büyü yaptığı hortkuluklarız. Eğer savaş olursa, nasıl kurtulacağız?"
DM- "O yüzden, savaş başlamadan önce kurtulmamız gerekiyor. Aksi takdirde, kimse onu tek başına öldüremez ve bizde kurtulamayız."
HG- "Ne kütüphanede, ne de muggle dünyasında hiçbir bilgi yok bunla alakalı. Sadece Profesör Snape'in dersteki ana bilgileri ve-"
Ashira'ya döndü.
HG- "Sana gelen gizli kağıtlar var elimizde."
HP- "O da çözülmesi gereken bir olay aslında. Nereden geliyor o bilgiler ve kim gönderiyor?"
AS- "Onun hakkında hiçbir fikrim yok, gelen kâğıtlarda yazmıyor. Hem konu açılmışken, sizi buraya çağırmamın sebebi bu işte."
Ashira, cebindeki kağıdı çıkarıp masaya koydu ve diğerleri teker teker alıp, okudu.
AS- "Bize yardım eden her kimse, bu sefer hortkuluk ile ilgili bir kağıt gönderdi."
Kağıt, Hermione'ye gelince, ağzını ve gözlerini açıp yani şok olmuş haliyle, Ashira'ya döndü.
HG- "Ama bu- kurtuluş yolunuz resmen."
AS- "Evet. Öyle sanırım. Bu sefer ipucu yerine, direkt konum belirtmişler."
RW- "Kağıtları gönderen kişinin konumu mu acaba?"
PP- "Sanmıyorum. Sadece gitmemiz gereken yeri yazmışlar gibi görünüyor."
HP- "Peki nasıl gideceğiz"
DM- "Cisimlenerek gidebiliriz ama buranın neresi olduğunu, bilmiyoruz."
Hermione, yanındaki çantadan bir harita çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.