XXX

744 56 10
                                    

Ortama yine gerginlik hâkimdi. Aslında çokta şaşırmamak gerek. Malfoy ile Ashira eğer aynı ortamdaysa ve oraya gerginlik hâkim değilse şaşırmak gerek aslında.

PP– "E Ashira? Cevap vermeyi düşünüyor musun?"
AS– "Peki, cevap veriyorum."

Malfoy ve Pansy oturuşlarını dikleştirip, tüm dikkatlerini Ashira'ya verdi.

AS– "Bir hastalığım var. Tenim her zaman böyle soğuk. Buz gibi. Bu yüzden de tenimin alt tonu beyaz."
DM– "İsmi neymiş bu hastalığın?"
AS– "Tıpta hâlâ bir ismi yok. Belli değil yani. Ayrıca böyle olan tek insan ben değilim. Böyle yüzlercesi var."
PP– "E iyi o zaman. En azından ölmedin."

Malfoy biraz düşünceli görünürken, Ashira Pansy'e "komik misin sen." bakışlarını atıyordu.

DM– "Herneyse kızlar size doyum olmaz."

Ashira'ya dönüp gülümseyerek–

Gülümseyerek?

DM– "Özellikle de sana doyum olmaz Snape. Ama uykum var. Gitmem lazım. Sizde gitseniz iyi olur. Aksi takdirde cezaya kalacaksınız, eğer kalırsanız da benim adımı vermeyin sakın."
AS– "Niye korkuyor musun ceza almaktan Malfoy?"
DM– "Ciddi ciddi soruyor musun Snape? Unuttun mu? Biz cezanın kendisiyiz."

Pansy, Malfoy'a anlamamış bakışlar atarken, Ashira anlamıştı.

DM– "Ceza sınıfındayız ya hani Parkinson? Ciddi ciddi unuttun mu?"
PP– "Asla. Unutulmaz bir şey bu. Hogwarts tarihinde bir ilkiz biz."

Eh haksız da sayılmazsın Parkinson.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

PP– "Lütfen Ashira lütfen. Eğer bu dersten kalırsam, soyadımdan da kalırım. Aileden atarlar beni. Red yerim."
AS– "Tamam. Ama birkaç kez gösteririm yine yapamazsan birdaha yardımcı olmam ama."
PP– "Kabul."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Herkes yine ceza sınıfında toplanmıştı. Ama bu sefer bir değişiklik vardı.

Slytherinliler bir masada toplanmış, Gryfindoorlular ve Ravenclawlı kız ise de bir masada.

Farklı dedim çünkü normalde böyle masa ayrımı falan yapılmazdı. Dumbledore böylece arkadaş olacaklarını düşünüyordu. Acınası.

SS– "Uzun uzun anlatmayacağım ve bir kez anlatacağım sonrasın da ise gideceğim, yani başınızda kimse olmayacak. Ama eğer kuralları çiğnerseniz herkesin cezası gece 04:00'a kadar uzar."

Herkesten anladıklarına dair bir işaret bile beklemeden devam etti, Snape.

SS– "Daha önce Hogwarts derslerinde işlenmemiş ve öncesinde sayılı kişilerin yapabildiği fakat şimdi neredeyse kimsenin yapamadığı bir iksir hazırlayacaksınız. İsmi çok basit, Hortkuluk İksiri."

İşte şimdi, Snape herkesin yüz ifadesini inceliyordu. Özellikle de kızının.

"acaba bir açık veriyor mu?" diye inceliyordu Ashira'yı fakat unuttuğu bir şey vardı.

Ashira Elodie Snape çok iyi bir yalancıydı.

HG– "Profesör tam olarak anlamı ne bu büyünün?"
SS– "Tam da bu soruyu bekliyordum ama senden değildi. Herneyse, Hortkuluk, bir kara büyücünün veya cadının, ölümsüz olmak gayesiyle ruhunun bir parçasını gizlediği objeye verilen isimdir. Bu objeler, yalnızca kişinin cinayet işlemesi yoluyla yapılabilmektedir ve cinayet işlendikten sonra özel bir tür büyü yapılmalıdır."

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin