XLII

665 66 42
                                    

Sağanak yağan yağmur ağacın dallarındaki yaprakları su gölüne çevirmişti.

Zaten sırılsıklam olan üçlü, ağaçların dallarından ve yapraklarından akan sularla daha da ıslanıyorlardı.

Pansy, Ashira'nın verdiği hırkayı kafasına geçirmiş sudan korunmaya çalışıyordu.

Hava zaten soğuktu birde üstüne ıslak kıyafetlerle durursa hasta olacağını biliyordu.

Malfoy ve Ashira'da biliyordu ama kendilerini sudan koruyacakları bir şey yoktu.

Malfoy da sırılsıklam olmuştu. Tıpkı Ashira gibi.

Aslında Ashira bu duruma çok yabancı değildi.

Hogwarts'ta yağmurlu havalar nadiren olurdu, havadan korunma kalkanı sebebiyle, fakat ne zaman yağmur yağsa Ashira bahçeye inip yağmurun altında dolaşırdı.

Ta ki yağmur bitene kadar.

Sonra da bu ıslak haliyle odasına gidip üstünü değiştirmek yerine Hogwarts'ta dolaşırdı. Öğrencilerin garip bakışları altında.

Ama şu an ki hava koşulu ile Hogwarts'ta ki hava koşulu arasında çok fazla fark vardı.

DM– "Neden bitmiyor bu yağmur?"

Malfoy ağzına giren su damlaları yüzünden zar zor ve bağırarak konuşmuştu.

Ashira anında ona dönmüştü.

Gözleri birkaç saniye, Malfoy'un ıslak ve bu yüzden de dağınık, aşağıya düşmüş saçlarına, kirpiklerinin bitişinde biriken küçük su toplarına, saçlarından başlayıp dudağının olduğu tarafa doğru düz bir çizgi şeklinde akan su damlalarına ve ay ışığına rağmen hafifte olsa parlayan gözlerinde dolaşmıştı.

Tabii bu süre içinde de Malfoy onu incelemişti.

Zaten çoğu zaman Ashira'yı inceleyen Malfoy, onun da kendini incelemesini fırsat bulup Ashira'nın yüzünün her ayrıntısını bu sefer de yüzündeki akan su damlalarıyla ve ay ışığıyla incelemişti.

Fakat bu normal bir inceleme değildi.

Sanki ertesi gün onu birdaha göremeyecekmiş gibi ve ne zaman onu aklında canlandırmak istese rahatlıkla canladırabilmesi için her ayrıntıyı, birkaç defa incelemeydi bu.

Kısa süreli bu inceleme faslı bitince Ashira'ya kafasını Pansy'e çevirmişti.

AS– "Çok mu üşüyorsun?"

Pansy kafasını hırkanın altından çıkarıp Ashira'ya baktı.

PP– "Evet."

Konuşurken titriyordu Pansy.

Ashira ise çaresiz olduğu için hiçbir şey yapamıyordu ve bu onu sinirlendiriyordu.

PP– "Siz?"

Pansy elinden geldiğince az ve öz konuşuyordu çünkü her konuşmaya çalıştığında ağzına su giriyor ve dişleri titriyordu.

AS– "Hayır."

Pansy, Ashira'nın yalan söylediğini düşünüyordu, sırf onu üzmemek için.

Ashira'dan sonra da Malfoy'a kafasını çevirdi. Yani soruyu cevaplaması için.

DM– "Yok."
PP– "Yalan atmayın."

Pansy ikisininde yalan söylediğini düşünüyordu.

Aslında Ashira yalan söylememişti. Üşümüyordu. Fakat Malfoy üşüyordu, normal olarak.

PP– "Gelin hadi."

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin