IV

1.5K 114 23
                                    

Yaklaşık 2 saattir odada kilitli kalan Ashira, Malfoy ve diğer iki kişi yavaş yavaş kaynaşmaya başlamıştı. Tabii Ashira konuşmalara çok dahil olmasa da iyi bir dinleyiciydi.

ÖĞRENCİ/1– "Eee Ashira bize biraz kendinden bahsetsene."
AS– "Neyden bahsedeyim?"
ÖĞRENCİ/2– "Kendinden işte."
AS– "Siz sorun ben cevaplayayım."
ÖĞRENCİ/1– "Mesela Snape'in öz kızı olmak nasıl bir duygu?"
AS–-"Normal işte. Çok bir ayrıcalığı yok."
ÖĞRENCİ/1– "Nasıl ya? Derslerde falan yardımcı olmuyor mu? Kıyak falan geçmiyor?"
AS– "Hayır."
Dedi Ashira ve kimsenin duyamayacağı bir şekilde ekledi:

AS– "Onun için ders önemli, ben değil."

Ya da o kimsenin duyamayacağını düşünmüştü. Çünkü Malfoy, Ashira'nın hemen yanında oturduğu için ister istemez duymuştu. Ama hiçte belli etmiyordu. Bu yüzden Ashira kimsenin duymadığını düşünüyordu. Malfoy o laftan sonra Ashira ile daha yakın olmaya karar verdi. En azından çabalayacaktı. Çünkü onunla birden çok ortak yanının olduğunu düşünüyordu. Ve hemen lafa atladı.

DM– "Tamam kesin konuşmayı da burdan nasıl çıkacağımızı düşünün."
AS– "Onu kapıyı kitlemeden önce düşünecektin."
DM– "Ya ne bileyim odaya girmeye çalışırs–"
AS– "Girmedi, girmeye çalışmadı da."
DM– "Of tamam yeter nasıl çıkacaz buradan?"
AS– "Kapıyı kitleyen sensin onu da sen bul."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

DM"Acaba kaç dersi kaçırdık?"
AS"Eğer asalarımız yanımıza olsaydı çoktan çıkardık buradan."
DM"Hadi biz öğrencilerin istilasından kaçtık diye asalarımızı unuttuk. Ya siz?"

Çift birbirine boş boş bakarken bir cevap alamayacağını anlayan Malfoy tekrar konuştu.

DM– "Abi sessizlik büyüsü içinde olsa yanınızda olmalıydı."

Ashira bu tür konularda konuşmaya dahil olmamasıyla birlikte, Malfoy'un bu konularda çok fikrinin olması midesini bulandırmıştı.

AS– "İğrençsin."
DM– "Sağol Snape, sende."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Malfoy herkesden önce uyandığı için sıkılmaya başlamıştı bile. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra aklına şerefsizlik geldiği için yavaşça yerinden kalkan Malfoy, sırıtarak Ashira'nın yanına geldi. Derin bir nefes alarak Ashira'nın kulağına eğildi ve bağırmaya başladı.

"Kızım kalk hadi kahvaltı hazır annesinin prensesi!"

Ashira, Malfoy'un bağırmasıyla bir anda uyandı ve Malfoy'u sertçe itti. Malfoy sert bir şekilde yere kapaklanırken diğer 2 öğrenci de kalkmıştı. Ashira derin bir nefes aldı ve yerden kalktı.

AS– "Ne yaptığını zannediyorsun aptal!"
DM– "Beni yere ittin!"
AS– "Ne yaptığını zannediyorsun dedim sana!"
DM– "Niye bu kadar tepki verdin? Sakin ol, sadece şaka yapmak istemiştim."

Ashira işaret parmağını kaldırarak Malfoy'un hizzasına getirdi ve tehdit edermişçesine sallamaya başladı.

AS– "Sakın. Sakın bir daha bana böyle bir şaka yapma aptal!"
DM– "Tamam yapmam."

Malfoy, Ashira'nın bu ani tepkisiyle şaşırmıştı ve neden böyle yaptığını anlamamıştı fakat istemeden kötü bir şey yaptığını fark etmişti.

Ashira bir köşede sakinleşmeye çalışırken, Malfoy ondan uzaktaki bir köşede onu izliyordu. Zorba olsa bile kimseye fiziksel zarar vermezdi Malfoy. Çünkü korkuyordu. Ama insanları aşağılayarak, üzerek aynı zamanda fiziksel zarar da verdiğinin farkında değildi. İşte o böyle bir çocuktu. Babasından böyle öğrenmişti.

Malfoy tam gidip Ashira ile konuşacakken bulundukları odanın kapısı açıldı. Kapının açılması ile Ashira'nın dışarı çıkması bir oldu. Kapıyı açın öğrenci şaşkınlıkla odada kalan 3 kişiye bakıyordu.

DM"Çekil şuradan!"

Bu sefer odada 2 kişi kalmıştı.

GRY ÖĞRENCİSİ– "Neler oluyor burda?"
ÖĞRENCİ/1– "Kilitli kaldık."
GRY ÖĞRENCİSİ– "Onu görüyorum zaten, ne işiniz vardı burda?"

Slytherinli 2 öğrenci kapıdaki Gryfindoorlu öğrenciye cevap vermeden odadan çıktılar.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

PP– "Yani kız söylediğin şeye sinirlendi ama nedenini bilmiyorsun?"
DM– "Evet öyle."
PP– "Peki ne yapmayı düşünüyorsun Draco?"
AS– "Bilmiyorum Pansy ama çözücem bunu."
PP– "Neden peki?"
DM– "Çünkü ona yardım etmek istiyorum."
PP– "Sen bilirsin ama şunu da bil ki her kararında her zaman yanındayım, ne yapmış olırsan ol."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dumbledore'nin tüm ceza sınıfındaki öğrencilerin odasına çağırması ile herkes toplandı.

D– "Ceza sınıfı belirlendi. Profesör Snape'i takip edin."

Slytherinli ve Gryfindoorlu öğrenciler ile Ravenclawlu öğrenci Profesör Snape'i takip ederek ceza sınıfına geldiler.

SS– "Her gün akşam 20.00'dan 00.00'a kadar, 4 saat boyunca burada cezalısınız. Size verilen görevleri yerine getireceksiniz. Eğer yapamazsanız cezanız 2 saat daha uzar ve daha ağır cezalar alırsınız. Anlaşıldı mı?"

Herkes başı ile oynadıktan sonra siyah saçlı profesör kendisine benzeyen kızı kolundan tutup, kimsenin olmadığı bir köşeye götürdü.

SS– "Cezaları düzgün yap. Ve ek cezaya kalma. Eğer dediklerimi yapmazsan neler olacağını biliyorsun."
AS– "Biliyorum."

Profesör kıza keskin bir bakış attıktan sonra diğerlerine dönüp, göz gezdirdi.

SS– "Akıllı olun."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ceza sınıfında daha bir saat geçmişti ki herkes sıkılmaya başlamıştı.

HP– "Daha ne kadar var ya?"
NL"3 saat var daha."
RW– "Oha!"

Herkes son kelime ile turuncu kafaya bakmaya başladı. O ise utançla kafasını eğip;

RW– "Yani daha çok varmış."

Slytherinliler turuncu kafaya acıyıp, ona beyin dilerken, Gryfindoorlular yılın esprisi yapılmış gibi gülüyordu. Ravenclawlı kız ise mimiksiz bir şekilde işini yapıyordu.

2 saatin sonunda sarışın çocuk dayanamayıp, Ashira'nın yanına gitti.

DM– "Nasılsın?"
AS– "İyi."

Sarışın çocuk içinden ' İnsan bi sen nasılsın falan der. Öküz kız. ' diye geçirirken, Ashira çocuğun zihnini okumuş gibi;

AS– "Sen nasılsın dememi falan mı bekliyorsun?"

Elinde ki temizlediği vazoyu yerine koyarak yanındaki sarışına döndü.

DM– "Yani görgü kuralı olarak evet."
AS– "O zaman görgüsüz mü oluyorum ben?"
DM– "Mantıken evet."
AS– "Tamam."

Ashira tekrar işine dönünce, sarışın çocuk bu kadar umursamazlığın fazla olduğunu düşünürken yerine geçti.

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin