XI

1.1K 84 25
                                    

MM– "Bunları ne zaman söyleyeceksiniz çocuklara?"
D– "Zamanı gelince Minevra. Her şeyi zaman gösterecek."
MM– "Emin misin Albus? Ya zaman yanıltırsa?"

Dumbledore gülümseyerek yerinden kalktı ve camın önüne geçti. Dışarıya bakarak konuştu.

D– "Baksana zaman yanıltmıyor."

Mcgonnagall, Dumbledore'nin dediği şeyi anlamamıştı. Yanına gidip, soran bakışlarla ona baktı. Dumbledore ise ilk önce Mcgonnagall'a sonra da tekrar dışarıya baktı ve baktığı yeri eliyle işaret etti.

D– "Her şey plana göre gidiyor."

Mcgonnagall, Dumbledore'nin gösterdiği yere baktı ve gülümsemeyle karışık minik bir kahkaha attı.

MM– "Umarım her şey plana göre gider."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

HP– "Sizin yüzünüzden her şey."
DM– "Kes sesini Potter. Biz mi peşimizden gelin, kahramanlık taslayın dedik?"
HG– "Ama eğer biz gelmeseydik kurtulamayacaktınız."
DM– "Sana soran olmadı bulanık."
RW– "Ona birdaha bulanık deme!"
DM– "Niye naparsın kanıbozuk?"
RW– "Tahmin edemeyeceğin şeyler."
DM– "Of Weasley sıktın artık. Bence biraz harekete geçmelisin, hep lafta kalıyor söylediklerin."

Weasley kıpkırmızı kesilmesiyle birlikte Malfoy'un üstüne atladı.

HP– "Hey Ron!"
PP– "Alın şunu!"

Weasley, Draco'nun üstüne atlamıştı fakat pek bir şey yapabildiği söylenemezdi. Çünkü Potter ve Longbottom onu kollarından tutuyordu. Ashira ise bıkmış bir şekilde etrafa bakıyordu ve gözüne bir şey takıldı. Hogwarts'ın ilk katındaki, ilk odanın camından Dumbledore ve Mcgonnagall onlara bakıyordu. Ve ikisinin her zamanki bakışlarının aksine ikisi de gülümseyerek, sıcak bir şekilde bakıyordu. Ashira ise onlara anlam veremeyen, garip bir şekilde baktıktan sonra yanındakilere döndü.

AS– "Kesin artık. Şu çocukça kavgalarınızı bırakın. Yeni görevi nasıl yapacağımızı konuşmamız gerek. Öbür türlü saatlerce ek cezaya kalmak zorunda olacağız ve sizi bilmem ama ben buna meraklı değilim."
HG– "Bunu diyen de şu an ki asıl kavganın sebebi."
AS– "Benden sana bir tavsiye Granger. Çok konuşuyorsun. Hatırladığım kadarıyla 'benim yüzümden karşı karşıya kaldığınız atadamlar' söylemişti."

Ashira cümlesinde ki atadamlar bölümünü bastırarak, iğneleyici bir şekilde söylemişti. Parkinson ise ağzı kulaklarında sırıtıp, konuştu.

PP– "Snape'in bu seni kaçıncı göt edişi Granger? Sayabildin mi? Ben sayamadım da."
LL– "Tartışmalarınızı bölüyorum ama artık şu görevi yapmamız gerek. Yoksa Ashira'nın da söylediği gibi ek cezaya kalıcaz."

Ashira, Lovegood'un cümlesinde ki bi kısmı düzeltti.

AS– "Snape. Ashira değil."

Sonra da Malfoy araya girdi. Ve Lovegood'a dönerek;

DM– "Sen konuşabiliyor muydun ya?"

Gryfindoorlular göz devirirken, Slytherinliler sırıtıyordu. Ravenclawlı Lovegood ise hâlâ masumca etrafa bakınıyordu.

HG– "Bu iksiri hazırlamamız için işbirliği yapmamız gerek. Şimdi ben bir plan hazırladım. İki kişi yasak ormana gitmek zorunda."
DM– "Of yasak orman mı?"
HP– "Noldu korktun mu Malfoy?"
DM– "Aptal bir Gryffindor olmamam korkak olduğum anlamına gelmez Potter. Anla şunu."
HG– "Susun da planı anlatayım."
DM– "E anlat."
RW– "Susarsan anlatıcak."
HG– "Herneyse dediğim gibi iki kişi yasak ormana gidip iksir için lazım olan bitkileri toplayıp getirecek. Bir kişi iksir için diğer malzemeleri getirecek, iksir odasından. Geriye kalanlar da işte iksiri yapacak, paketleyecek, deneyimleyecek falan."
PP– "E kim ne yapacak ona da karar verdiniz mi?"
HG– "Hayır. Ona oy birliği ile karar vericez. Malum sonra haksızlık diye tutturuyorsunuz."
PP– "E malum sizde haksızlık yapıyorsunuz."

Parkinson'un lafı üstüne Malfoy belli etmeden sırıttı. Daha doğrusu o belli etmediğini düşünüyordu fakat gören görmüştü.

NL– "Hadi oylamaya başlayalım. Elimde ki kutunun içinde herkesin ismi yazılı. Görevlere göre kağıt seçicez."

Teker teker tüm görevler için kağıtlar seçilmişti. Bazıları bu durumdan oldukça rahatsızdı. Çünkü oylama onlara faydalı sonuç sağlamamıştı. Bazıları ise oldukça mutluydu. Çünkü istedikleri görevi, istedikleri kişiyle yapacaklardı.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

DM– "Of ya şansımı sikeyim."
AS– "Ya sanki daha düne kadar benle arkadaş olmaya çalışmıyormuş gibi davranma Malfoy."
DM– "Yalnız şu an sen benle konuşuyorsun."
AS– "Çünkü buraya geldiğimizden beri ofluyorsun. Bir susmadın."
DM– "Oflamam gayet normal değil mi sence de? Senle yine yasak ormandayım. Ya ikimizde şanssızız ya da bunlar büyüyle bilerek bize bu görevi verdiler."
AS– "Bence 2. seçenek. Sana ne kadar gıcık oldukları ortada. Bilerek bunu yaptılar, sırf seni sinir etmek için."
DM– "Ama merak etme. İçin rahat olsun. Bende onlara gıcıklık yaptım."
AS– "Nasıl diye sormayacağım. Çünkü beni ilgilendirmez. Ve artık şu çeneni kapat. Bir daha oflarsan, seni kurtardığım yasaklı büyüyü bu sefer ben üstünde deneyeceğim."

Ashira, lafından sonra Malfoy'un önüme geçip, ondan ilerde yürümeye başladı. Malfoy ise arkasından bakarak, her zaman ki hareketini yaptı.

DM– "Huhuhuuu."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

AS– "Ne yani şimdi bana iksir malzemelerini bulamadık mı diyorsunuz?"
HP– "Evet bulamadık."
AS– "Biz yasak ormana gidip malzemeleri bulmuşken, siz iksir odasında bulamadınız mı?"
RW– "Çok karışıktı, düzenli değildi. Aradık ama bulamadık."
AS– "Sence dağınık olması ya da karışık olması benim ne kadar umrumda?"
HP– "Bağırmayı kes."
AS– "Asıl sen kes. Hem suçlusunuz hem güçlüsünüz!"
RW– "Alt tarafı 3 malzeme onlar olmasa da olur."
AS– "Şaka mı yapıyorsun sen?"
RW– "Gayet ciddiyim."

Ashira kafasını yana çevirip, güldü ve tekrar Weasley'e döndü. Weasley ise hâlâ ciddi duruyordu.

AS– "ŞAKA MISIN SEN? APTAL KANIBOZUK!"

Weasley yavaş yavaş sinirlenmeye başlarken, Malfoy Ashira'nın daha fazla sinirlendiğini ve Weasley'e saldıracağını anladığı için onun önüne geçti.

DM– "Sakin ol."
AS– "NASIL SAKİN OLABİLİRİM? NASIL? APTALIN TEKİ GELMİŞ VE BANA 3 TANE MALZEMEYİ BULAMADIĞINI SÖYLÜYOR! 3 MALZEME YA 3! ONUN YÜZÜNDEN EK CEZAYA KALICAM VE–"

Ashira cümlesini yarıda kesti. Etrafındakilere öldürücü bakış atıp, son bir kez süzdü. Ve başka hiçbir şey demeden oradan ayrıldı.



7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin