Cezanın bitmesine son 1 saat kala Profesör Snape teftişe gelmişti. Tabii Slytherinliler binalarının özelliklerini taşıdıkları için bunu tahmin etmişlerdi ve konuşmayı bırakmışlardı. Altın üçlü olarak adlandırılan Gryfindoor grubu ise Granger'ın gizlice ceza sınıfına girmesiyle, konuşmaya başlamışlardı.
Snape, sınıfa girdiğinde bunu fark etmeyen Gryfindoorlular 2 saat cezaya daha kalmıştı. Ravenclawlu kızdan bahsetmiyorum bile varlığı veya yokluğu fark edilmiyordu zaten.
Ashiraya'ya gelirsek, kimseyle muhattap olmadan görevlerini erkenden bitirdiği için Snape'in gurur ve memnuniyet dolu bakışlarını kazanmıştı. Snape'in bu bakışlarını kazanmak öğrencilere imkansız gelirken, onun öz kızının başarması çok şaşırtıcı olmuştu.
Ceza bitince herkes –Gryfindoorlu birkaç öğrenci hariç– odalarına dağılmıştı. Yarın ki ceza için dinlenip, enerji toplamaları lazımdı. Fakat yarın ki cezayı hiçbiri tahmin edemiyordu. Biraz hatta oldukça garip bir cezaydı çünkü.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Kahvaltıya gitmek için Slytherin ortak salonundan geçen Ashira, birsürü soruya maruz kalıyordu. Malum Kehanet Dersinde yaşananlar tüm Hogwarts'a yayılmıştı.
"Ölüm ne alaka?"
"Ölümcül hastalığın mı var?"
"Korkuyor musun?"
AS– "Arkadaşlar–"
DM– "Aşkım! Bende seni bekliyordum, hadi gel."Ashira önündeki sarışın çocuğa gri gözlerini dikmiş, ' Ne yapıyorsun sen? ' bakışları atıyordu.
"Ne? Malfoy ve Snape sevgili mi?"
"Oha! Çok yakışıyorsunuz!"
"Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi."İnanır mısın benimde.
AS– "Geliyorum, BİRTANEM!"
Malfoy etraftakilere dağılın bakışlarını atarken, Ashira'ya nolur beni öldürme dermişçesine şirin şirin bakıyordu. Kalabalıktan Ashira'nın elini tutarak, onu çekip kurtaran Malfoy, kolunu Ashira'nın omzuna atıp yürümeye başladı.
AS–"İndir kolunu."
DM– "Ne?"
AS– "İndir kolunu!"-
DM– " Hey sakin ol. Ben de meraklı değilim."
AS– "İndirsene kolunu o zaman!"
DM– "Az önce sevgili olduğumuzu söyledik ve şimdi kolumu çekersem yalan olduğunu anlarlar."
AS– "1.si sen söyledin ben hiçbir şey demedim, 2.si anlarlarsa anlasınlar çek şu kolunu!"Malfoy kolunu çekince, Ashira konuşmaya başladı.
AS– "Allah kahretsin!"
DM– "Ne oldu?"
AS– "Babam senle sevgili olduğumuz söylentilerini duyarsa ne diyecem ben ona?!"
DM– "Niye Snape? Niye açıklama yapacaksın ki? Hem baban benle sevgili olduğunu duyarsa hiçbir şey demez. Sonuçta ideal bir damat adayıyım değil mi?"
AS– "Seni kendi ellerimle öldüreceğim Malfoy! Seni o gün, o büyüden neden kurtardıysam?!"
DM– "Ödeştik işte. Sen beni büyüden korudun, kurtardın, ben de seni saçma sorulardan ve baş ağrısından kurtardım."
AS– "Yalnız senin yaptığın benim yaptığımla aynı kefeye konulamaz. Ben seni Affedilemez Büyüden kurtardım, sense beni gereksiz birkaç sorudan. Anladın mı?"
DM– "Fazlasıyla."
AS– "İyi ben gidiyorum."Malfoy, Ashira'yı kolundan tutup, durdurdu.
DM– "Peki nasıl ödeyebilirim borcumu?"
AS– "Öde diyen olmadı."Ashira, Malfoy'u orda bırakıp, büyük salona girdi.
DM– "Abi bir insan bu kadar agresif ve zor olamaz!"
BZ– "Olur kanka, eğer bu Snape'in öz kızıysa olur."
DM– "Kes sesini Blaise!"Zabini eliyle ağzına hayali bir fermuar çekip, büyük salona girdi.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
İksir dersi için Slughorn eşleşmeleri yapmıştı. Ne yazık ki beklediğiniz gibi Malfoy ve Ashira eşleşmedi. Potter ile Ashira eşleşti.
Potter, Ashira'dan biraz tırstığı için bu durumdan çok memnun değildi. Ashira ise kimseyle muhattap olmadığı için çokta umrunda değildi. Tek isteği iksiri yapıp, kurtulmaktı. Fakat Potter, iksiri hemen yapıp, gitmeye bu kadar da meraklı değildi. Korkmasının yanı sıra zeki olduğunu düşündüğü için ve Ashira'nın iksirlerde çok iyi olduğunu bildiği için ondan bir şeyler öğrenmeyi, hatta arkadaş –ona göre belki daha ilerisi– olabileceğini düşünüyordu.
Potter, Ashira'ya kendince bir şeyler söyledikçe, Ashira onun amacını anlıyordu ve bunu oldukça acınası buluyordu. Potter ve aptal cesareti işte.
HP– "Hey, niye cevap vermiyorsun?"
AS– "Bir şey mi sormuştun?"Potter bu laftan sonra planlarının daha başlamadan suya düşmesini rezillikle izliyordu. Bu da Ashira'ya oldukça zevk veriyordu. Fakat bu durumdan zevk alan tek kişi Ashira değildi. Hemen yanlarında ki masada, çaktırmadan onları dinleyen sarışın çocuk da bu durumdan oldukça hoşnuttu.
Hem Potter rezil olmuştu –ki bu ona zevk almasını tek başına bile sağlıyordu– hem de Ashira'nın bir tek ona böyle davranmadığını öğrenmişti. Hâlâ arkadaş olabilecekleri konusunda şansı olduğunu düşünüyordu. Acaba bu şansı değerlendirebilecek miydi yoksa yerle bir mi edecekti?
HP– "Profesör bizim iksirimiz bitti!"
Profesör büyü kazanının yanına gelip, inceledi.
PS– "Sizin iksiriniz mi yoksa Bayan Snape'in mi Bay Potter?
Bu soru karşısında derste 2. kez rezil olan Potter, konuşmamayı tercih etti. Ashira ise sırıtıyordu, aynı Malfoy gibi.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
PP– "Derste olanları gördün dimi?"
Dedi siyah saçlı kız kahkaha atarak.
DM– "Evet hem de çok yakından, kendi kulaklarımla duydum."
Siyah saçlı kız ve sarışın çocuk kendi aralarında Potter ile dalga geçerken, olayın göz bebeği yanlarından geçti.
DM– "Hey Pottah! İyi misin yoksa iksir dersinde yaşananlar çok mu acıttı?"
HP– "Kes sesini Malfoy!"
PP– "Anlaşıldı ki çok acıtmış."
DM– "Tam da tahmin ettiğim gibi."Malfoy ve Parkinson, Potter ile alay ederken Ashira tam yanlarından geçti. Ama dönüp hiçbirine bakmadı bile.
DM– "Hey Snape! Rezil ettiğin Potter'a hiçbir şey demeden mi gideceksin?"
Ashira dönüp karşısındaki 3 kişiye göz gezdirip, Potter'a baktı –aşırı ezikleyici bir şekilde hemde gri gözleriyle–.
AS– "Derste olanların fazlasıyla yettiğini düşünüyorum. Çünkü öbür türlü gidip ağlayarak sarılacağı bir annesi ve babası yok."
DM– "Huhuhuuu!"
PP– "Snape deldi geçti!"Söylediği laftan sonra giden Ashira'nın, arkasında bıraktığı üç kişiden, 2'si Ashira'nın söylediği lafa ooooo'layıp dalga geçmeye devam ediyordu. Diğeri ise yani Potter, orayı Ashira'dan sonra terk edip gitmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.