VI

1.3K 87 21
                                    

Ceza odasında toplanan öğrencilerden Gryfindoorlu olanlar ve Ravenclawlı olan öğrenciler sohbet edip eğlenirken, Slytherinli öğrenciler suspus bir şekilde yeni cezalarını bekliyorlardı.

Duvara yaslanmış, elindeki yeşil elmayı yiyen sarışın çocuğun gözü bir yere takıldı. Gözlerini kısarak baktığı yer, Ashira'nın olduğu yerdi. Elinde ki kitaplara fazlasıyla dalmış olan kız, profesörün geldiğini görmemişti bile.

Sahte öksürük sesiyle dikkatleri -bir tanesi hariç- çeken profesör, tam konuşmaya başlayacağı sırada, Ashira'nın ortada gözükmediğini farketti. Etrafa iyice göz gezdirince kuytu köşede olan Ashira'yı görmüştü.

"Bayan Snape?"

İsminin anılmasıyla kafasını kaldıran kız, gördüğü kişiyle bir anda ayağa kalkıp, eşyalarını aldı. Diğer öğrencilerin dizildiği sırada en sona geçen Ashira, gri gözlerini profesöre dikmiş, tüm dikkatini ona vermişti.

Birkaç öğrenci hâlâ profesörün söylediği şeye takılmıştı ve haliyle çok şaşırmıştılar. KSKS Profesörü olan Snape'in bir kızı olduğunu bilmiyorlardı çünkü.

SS- "Bugün ki göreviniz oldukça şaşıracağınız bir görev. Ve aynı zaman da oldukça da zor bir görev."
HP- "Peki görev ne?"
SS- "Eğer çenenizi kapatırsanız öğrenirsiniz Bay Potter! Herneyse göreviniz yasak ormanda."
RW- "Ne? Bu bir şaka olmalı."
SS- "İsteğiniz ne yazık ki doğru değil Bay Weasley. Dediğim gibi cezanız yasak ormanda. Her biriniz, size verilen bitkiyi bulmakla görevlisiniz."
PP- "Peki bi-"
SS- "Siz sormadan ben söyleyeyim, bitkiler yeni açılan iksir odasında ki eksik birkaç iksir için gerekli olan malzemeler arasında. Biz de düşündük ki, neden bu görevi, okulumuza zarar vermekten başka bir şeye yaramayan, gereksiz kişilerle dolu, bir grup işe yaramaza vermiyoruz?"
RW- "Tam bir delilik. Yasak ormanda öğrencilerin bulunması hangi akla sığar ki?"
SS- "Sizin yaptığınız onca saçmalık hangi akla sığıyorsa bu da o akla sığıyor! Eğer bir daha benim lafımın üstüne laf söylersen yasak ormanda bir hafta tur yapmak zorunda kalırsın! Bu hepiniz için geçerli."
AS- "Peki bitkilerimizin ismi ne profesör?"

Siyah saçlı profesör cüppesinin cebinde ki parşömeni eline alıp, okumaya başladı.

" Bayan Snape - Foxys
Bay Malfoy - Leril
Bayan Parkinson - Hurtra
Bay Potter - Valyant
Bay Weasley - Silitra
Bayan Lovegood - Powart
Bay Longbottom - Viswara "

DM- "Profesör yasak ormanda bize eşlik edecek bir gözetmen olacak mı?"
SS- "Aslına bakarsanız ben kimsenin eşlik etmemesi taraftarıydım Bay Malfoy. Fakat Dumbledore sizi yani biricik öğrencilerini tehlikeye atamazmış."
PP- "Ha yani yasak ormana göndermek hiç tehlikeli değil?"
SS- "Orası sizi ilgilendiren bir konu değil Bayan Parkinson."
HP- "Eğer yasak ormana giden bizsek, bu konu ile ilgili her şey bizi ilgilendirir Profesör."
SS- "Böyle küstahça konuşma hakkını size kim veriyor Bay Potter? O çok sevdiğiniz müdürümüz Dumbledore mi? Eğer ona güveniyorsanız, size hiç tavsiye etmem. Aksi takdirde okul müdürünün böyle bir terbiyesizliğe göz yumacağını sanmıyorum. Bir Gryfindoor olsanız bile."

Profesörün söyledikleri karşısında çıtını çıkaramayan Potter, herkesin önünde tekrar rezil olmuştu. Artık o da kaç kez rezil olduğunu saymayı bırakmıştı. Sayılabilecek durumda değildi de ondan.

------------------------------------

HAGRİD- "Artık gitmem gerekiyor çocuklar. Bana emredilen, sizi getirmem gereken yer burası. Buradan sonrası size ait."
HP- "Teşekkürler Hagrid."
HAGRİD- "Teşekkür edilecek bir şey yapmadım Harry-"
DM- "Ne o Potter yoksa Hagrid'e sana eşlik etmesi için yalvaracak mısın?"
HP- "Ben senin gibi hile yapmam Malfoy."
DM- "Benim gibi mi? Birincisi, ben asla hile yapmam. Hile ezikler içindir. İkincisi, asla benim gibi olamazsın Potter, boşuna çabalama."
HP- "Senin gibi olmak isteyen mi var."
DM- "Sende dahil olmak üzere çok kişi var."
HP- "Saçmal-"
AS- "Kesin artık sesinizi! Ben buraya görevimi yapmaya geldim. Sizin şu saçma ergen kavgalarınızı çekmeye değil."
HAGRİD- "Ashira haklı çocuklar."
AS- "Snape."
HAGRİD- "peki Snape."
PP- "Artık gidelim. Çok geç olmadan ve süre bitmeden bitkileri bulmalıyız."
HAGRİD- "Kolay gelsin çocuklar."
DM- "Kolaysa başına gelsin, koca şişko dev."

Ashira, Malfoy'un, kimsenin duymadığı bu cümlesine göz devirdi.

HP– "Gruplara ayrılalım."
RW– "Kim–kim grup olacak ki?"
HG– "Bence Slytherinliler bir grup olsun, bizde Luna dahil olmak üzere bir grup olalım."
DM– "Binamızın ismini ağzına alma bulanık!"
RW– "Ona bir daha bulanık deme! Yoksa–"
DM– "Ne o yoksa döver misin kanı bozuk?"
HP– "Herkes sussun! Artık gruplara dağılalım yoksa bu iş uzadıkça uzayacak."
DM– "Ben sizle grup falan olmam!"
HG– "Biz de sana meraklı değiliz Malfoy. Olmazsan olma."
AS– "Çok boş konuşuyorsunuz. Yeter artık, sıktınız."
NL– "Siz bir grup olun. Diğer grupta biz olalım."

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

PP– "Şu yaşlı bunağı müdürlükten almalılar artık. Adama bak ya yasak ormana gönderiyor bizi üstelik yanımızda yetişkin kimse de yok. Ya ölürsek, ya parçalarımızı toplarlarsa, ya kaçırıl–"
AS– "Kes artık."
DM– "Ne o korkuyor musun yoksa Snape?"

Ashira, Malfoy'a 'ciddi misin' bakışları yollarken, Malfoy sırıtıyordu.

PP– "Abi hangi cehennemde bu bitkiler?"
DM– "Bu gidişle en az 3 saat daha buradayız ki en az 3, en fazla kaç olur orasını zaman göstericek."
AS– "Ne o korkuyor musun yoksa Malfoy? :D"

Şimdi de Malfoy, Ashira'ya ' ciddi misin ' bakışları yolluyor, Ashira da sırıtıyordu.

PP– "Farklı bir yoldan ilerlesek belki o zam–"
DM– "Hassiktir."

Hepsi önündeki yaratıklara korku dolu bakışlarla bakıyordu. Ve Ashira'nın ağzından sessizce bir kelime çıktı.

AS– "Horsmans."

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin