Malfoy, bir anda Ashira'nın karşısına çıktı.
DM– "İyi misin? Bir şeyler döndüğünü far– "
Ashira, Malfoy'un konuşmasına izin vermeden, onun elini tutarak hızlıca merdivenden indi. Onla birlikte de mecburen Malfoy.
Salona indiklerinde Pansy ayakta dolaşıp duruyordu.
Demek ki Malfoy'u bekliyordu. Ve onla birlikte Ashira'yı.
AS– "Gidiyoruz."
Pansy, Ashira'nın net ve sert tonundan sonra hiçbir şey demeden Ashira'nın uzattığı diğer elini tuttu ve hep birlikte kasvet dolu evden çıktılar.
Evden çıktıkları gibi beklemedikleri bir şey ile karşılaştılar.
Dumbledore ve Severus Snape onları dışarıda bekliyorlardı.
Madem gelmişlerdi, neden içeri girip, cadının yaptığı büyüyü durdurmadılar?
AS– "Madem buradaydınız, neden içeri gelip, cadının yaptığı büyüyü durdurmadınız?"
Teşekkürler Ashira. İç sesimiz oldun.
Ashira soruyu daha doğrusu hesap sormayı sert bir üslûp ile yapmıştı.
Fakat Dumbledore veya Snape hiçbir şey söylemedi.
Sadece ikiside bir kolunu uzattı.
Kısaca "cisimleneceğiz, kolumuzu tutun" diyorlardı.
Slytherinli üçlü ise ikiletmeden Hogwarts öğretmeninin ve müdürünün kolunu tuttular.
Çünkü daha fazla bu korkunç ve kasvetli evin girişinde durmak istemiyorlardı.
Zaten evin etrafı bomboş bir araziydi.
Gitseler bile yolun sonu olmayacaktı ve olmaları gerek yerden yani cadının evinden ayrıldıkları içinde ne Dumbledore ne de Snape onları bulamayacaktı. Sonrası ise pek iç açıcı değildi aslında.
Ashira ve Malfoy, Profesör Snape'in kollarını tutmuştular. Pansy ise zorunlu kalınca Dumbledore'un kolunu tuttu.
Zorunda kaldığı için tuttu çünkü Slytherinliler için o an ki durum hiç farketmezdi. Kinlerini göstermek, her durumda yapabilecekleri bir şeydi.
Hogwarts'ın etrafına cisimlenmişlerdi.
Pansy kusacak gibi olmuştu. Çünkü bu cisinlenmeye dair ilk deneyimiydi.
Malfoy ve Ashira ise babaları sayesinde bu duruma alışkınlardı ve artık mide bulantısı hissi gelmiyordu onlara.
Pansy ise mide bulantısına dayanmayıp kusmuştu.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Şu anda üç Slytherinlide, Dumbledore'un odasındaydı. Severus Snape'de dahil.
AS– "Bunu biliyor muydunuz?"
Ashira'nın sorusundan sonra bir cevap gelmedi.
Dumbledore'da, Snape'de sessiz kalmayı tercih etmişti.
AS– "Peki, ben cevabımı aldım."
Ashira, hem Dumbledore'a hemde babasına oldukça ezikleyici bir bakış attıktan sonra kapıyı çarparak odadan çıktı.
Her ne kadar gizlemeye çalışsa da gözlerinde bir kırgınlık hissi vardı babasına karşı. Fakat kimse bunu farketmedi.
Ashira'dan sonra ise Malfoy ve Pansy hiçbir şey demeden odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.