LXVIII

586 93 30
                                    

Artık bazı bölümleri Ashira'nın ve Draco'nun ağzından yazacağım. Fakat ilahi bakış açısı ile de devam edeceğim. Okudukça anlarsınız zaten.

Şimdi Hogwarts'tayım.

Yine döndüm kürkçü dükkanına baba.

Gece vakti, gizlice okuldan çıkıp, cisimlenmiştim ve yine gizlice odama gitmeyi planlıyordum.

Fakat pekte planladığım gibi olmadı.

Gizli geçitten tekrar Hogwarts'ın içine girdiğimde, adımımı atmamla, birisinin önümde belirmesi bir oldu.

"Yavaş ol."

Karanlık alanda kim olduğunu kestiremiyordum. Bu yüzden de tüm gücümle kasıklarına tekmeyi yapıştırdım ve kıyafetimin cebindeki asamı elime aldım.

"Elodie. Ne yapıyorsun?"

Asamla lânet atmaya hazırlanırken, duyduğum ses, küfür edip, asamı yerine geri koymama sebep oldu.

"Aptal mısın Draco?"

Aldığı darbeyle yere çöken Draco, uzattığım elime tutunup, ayağa kalktı fakat hâlâ iki büklüm duruyordu.

Ashira'nın geçidin yanından ayrılıp, yürümeye başlamasıyla, Draco'da onu takip ederek, zorda olsa yürüyordu. Ama canı gerçekten acıyordu.

"Of, Elodie. Neden hemen savunmaya geçiyorsun ki?"

Elodie.

Eskiden duyduğumda içimi kıpır kıpır eden ikinci ismim, şimdi duyduğumda nefes alamamı sağlıyordu.

Duraksadım. Yine kafam düşüncelere kayıyordu.

Benim duraksamamla birlikte, ellerini diyaframının olduğu yere koymuş olan Draco'da duraksadı.

Birkaç saniye böyle devam edince, jetonu düşmüş olmalı ki özür dileyerek, beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.

"Özür dilerim. Farkında olmadan söyledim."

Derin bir nefes alıp, bende ona sarıldım.

"Sorun değil."

Bir süre sonra kollarımı çektiğimde, o da çekti ve yüzüme gelen perçemlerimi geriye atmaya çalıştı fakat yapamadı.

Bu hareketine karşılık gülerken, o da benimle birlikte gülmeye başladı.

"Bana 'Elodie' demeye devam eder misin? Onu hatırlatıyorsun.."

Gülmeyi kesip bir anda söylediğim şeylere şaşırsada gülümseyerek, kafasını olumlu anlamda salladı.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Şu anda İhtiyaç Odası'ndalar.

Ashira, belki kafasını dağıtır diye, herkesi toplamıştı ve plan hakkında konuşuyorlardı.

Aslında onları çok dikkatli dinlediği söylenemez. Ki normalde Ashira çok iyi bir dinleyicidir ama son olan olaydan sonra her şeye karşı hevesi düşmüştü. Bir tek Draco ve Pansy onu güldürmeyi başarıyordu. Kim bilir, belki onlar üzülmesin diye yalandan gülüyordu?

HP– "Büyüyü kimin yapacağına nasıl karar vereceğiz? Çok tehlikeli.."

PP– "Yapan kişi eğer başaramazsa ölecek, bizle birlikte. O yüzden bence içimizden biri yapsın. En azından başka bir ölümüz olmaz."

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin