LXIII

579 50 15
                                    

DM- "Sırf bu yüzden mi?"

AS- "Sana demiştim. Seni de kendi çukuruma çekmek istemediğimi söylemiştim."

DM- "Ama bu söylediğin şeylerin doğruluğunu değiştirmiyor, değil mi?"

AS- "Hayır. Değiştirmiyor."

Draco'nun suratı aniden "ciddi misin?" der gibi bir hâle girdi. Kaşlarını kaldırmıştı. İddia okuyor gibiydi ama aslında gözlerindeki hüzün seçilebiliyordu rahatlıkla.

AS- "Çünkü onlar zaten yalandı."

Şimdi suratı daha bir rahatlamış gibiydi.

AS- "Gece farkettiğim ve sabah daha da çoğalan yaralar, morluklar ve güçsüzlüğüm, beni korkuttu Draco."

DM- "Yani hırsını benden çıkardın?"

AS- "Saçmalama. Alakası bile yok. Öleceğimi düşündüm ve- ve bana dahada bağlanıp, acı çekmeni istemedim. Öleceğim ana kadar sana ters davranacaktım ve sende, benden soğuyacaktın."

DM- "Bu çok saçma Ashira. Eğer dediklerini yapsaydın, senden soğurdum belki ama, aslında sinirlenirdim, üzülürdüm. Ve bu, sen öldüğünde, beni de öldürürdü."

Ashira, kafasını eğdi ve hiçbir şey söylemeden, önündeki, sabahtan beri aynı şekilde duran pastaya dikti gözlerini.

DM- "Gözlerime bakar mısın?"

Bu bir ricadan çok, emir gibiydi. Aşkın emiri.

Fakat kafasını kaldırmadı Ashira. Aynı pozisyonda durmaya devam etti.

DM- "Sen, böyle yaptıkça ben daha da kötü oluyorum Elodie. Yapma bunu ve bana bak, gözlerime bak."

Draco'nun sözleri, kalbine ateş temas etmiş gibi yakmıştı Ashira'yı.

Utana sıkıla kaldırdı kafasını fakat Draco'nun gözlerine bakmıyordu. Etrafta herhangi bir yere sabitlemişti gözlerini.

DM- "Sorun değil. Affettim seni."

Karşısındaki adamın son sözleri ile bakışlarını çevirdi ona şimdi.

Kırgın, utanmış bakıyordu.

Draco, daha fazla dayanamadan, oturduğu yerden kalktı ve Ashira'nın önüne diz çöktü ve ellerini, elleri ile sarmaladı.

DM- "Bugün senin doğum günün, her ne kadar kutlamasanda, nefret etsende.."

İkiside birbirlerinin gözlerine bakıyordu doğrudan.

DM- "Belki sen bu günden nefret edeceksin her zaman, ama ben seni yaratan kişiye minnettar kalacağım her zaman.."

Ashira, Draco'nun sözleri ile daha da kötü hissediyordu kendini. Onu hak etmediğini düşünüyordu.

DM- "Seni yaratan kişi sayesinde hayatımdasın şu an. Onun sayesinde, cehennemime, cennet oldun sen..."

Yapma. Yapma bunu. Ölmek istiyor senin her sözünle Ashira.

DM- "Eğer istemezsen kutlamayız, ama doğum günün kutlu olsun Elodie. İyi ki varsın."

Kendini daha fazla tutamayan ve daha fazla kendine hâkim olamayan Ashira, Draco'yu öptü aniden.

Yine aynı senaryo gibiydi her şey...

Draco, bir anlığına geri doğruya afallasada hemen karşılık vermişti.

Fakat senaryoda bir değişiklik vardı bu sefer.

7 HortkulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin