PP– "Belim tutulmuş."
Pansy, söylediği cümleyle her şeyi mahvetmişti.
Bakışma sona ermişti.
Tıpkı Ashira'nın birkaç saniyeliğine de olsa huzurlu hissetmesinin sona ermesi gibi.
PP– "En azından yağmur durmuş. Harita nerede? Gidelim artık."
DM– "Sana da günaydın Pansy."Malfoy, Pansy'e hem Ashira ile yaşadıkları anı bozduğu için sinirliydi hem de çok konuştuğu için.
Yaşadıkları an belki bir aşk itirafı değildi ama Malfoy'un attığı ilk adımdı.
Sadece yanında olduğunu hissettirme isteğiydi.
AS– "Harita burada–"
Ashira haritayı cebinden çıkardığı an bir şeyi farketti.
Harita sırılsıklamdı.
Dünki sağanak yağışta harita mahvolmuştu.
Dokunsalar yırtılacaktı–
Pansy dokundu ve yırtıldı.
PP– "Ne yapacağız biz şimdi? Kaldık mı burada? Öleceğ–"
Pansy'nin lafını bölen şey tam önüne açılan portaldı.
Portal, Pansy'nin önüne, Ashira'nın arkasına, Malfoy'un ise çaprazında açılmıştı.
Dolayısıyla ilk farkeden Pansy idi ve lafını yarıda kesmişti.
PP– "Şaka yapıyorsun."
Ashira, Pansy'nin hareketlerine ve söylediklerine anlam vermeye çalışıyordu ama pekte becerili olduğu söylenemezdi.
Çünkü Pansy lafını yarıda kestikten sonra etrafa boş boş bakıp hemen kolları ile yüzünü kapatmıştı. Kendini saklıyordu herhalde.
PP– "Bir uzaylı istilasına uğramadığımız kalmıştı o da oldu."
Malfoy sol tarafından gelen ışık hazneleriyle kafasını oraya çevirdi ve çevirmesiyle bir adım geriye sıçraması bir oldu.
Ashira ise ikisinin saçma hareketlerinden bir şeyler döndüğünü anlamış ve kıyafetinin iç tarafından belli etmeden asasını almıştı.
Biraz daha Malfoy ve Pansy'e baktıktan sonra beklenmedik bir anda arkasını dönüp asasını doğrulttu.
Fakat gördüğü şey ile o da bir saniye falan afallamıştı ama sonra hemen toparlamıştı.
AS– "Buna gerek var mıydı gerçekten?"
CADI– "Arkadaşlarını korkutmak eğlenceliydi."Pansy, Ashira'nın dedikleriyle gözlerini açıp portala doğru baktı.
Malfoy ise şaşırmıştı ama çokta belli etmemeye çalışıyordu.
CADI– "Davetiye mi bekliyorsunuz?"
Cadının söylediğinden sonra portaldan geçen ilk kişi Ashira oldu.
Sonra Malfoy ve Pansy.
AS– "Tanıştırayım diyeceğim ama biliyorsun zaten. Bizi çağırdığına göre."
Cadı açtığı portalı kapatıp kendini düzeltti.
Üstünde siyah düz geniş bir elbise ve omuzlarından ayaklarına kadar uzanan bir siyah pelerin vardı.
CADI– "Peki neden çağırdığımı tahmin edebildiniz mi?"
Üç büyücüde kafasını olumsuz anlamda salladıktan sonra cadı konuşmasına devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Hortkuluk
ActionŞu an ikisi de susuyordu. Sadece bir çift gri göz ve bir çift mavi göz konuşuyordu. Biri ne yapacağını şaşırmış, pişmanlık ile bakarken, diğeri ihanete uğramış aşk ve üzüntü ile bakıyordu.